din2 fach was rein?

  • Hallo leute


    habe bei meinem neuen a-brett nun eine din2 (oder 2din fach?oO).
    Nun suche ich ideen was genau ich da einbauen soll.


    Hätte gerne was originales von vw oder so.


    Anforderungen:
    anschluss für iphone (laden und musikhören)
    Zwei cinch anschlüsse (also vier stecker)
    Solte unbedingt navi funktion haben.


    das teil solte optisch etwas hermachen am besten möglich grosses displai mit touchscreen.


    Habt ihr da einige vorschläge?


    gruss

  • Also so wie ich das gsehn, hesch da e relativ grossi uswahl und vo de verschidenste hersteller. Chunt ganz druff ah was du für priis vorstellige hesch.


    Und das das mitem Iphone funktioniert musch hald luege d für dis radio/navi grät en bruchbare adapter findsch, wo die funktione understützt. Ich wür mal i verschidene läde chli umeluege, und wenn der was gfallt würi unbedingt vorem chauf im internet chli was über das grät nahläsä(so bekannti schwächene und so). Isch teilwiis no nützlich zum e entscheidig träffä.

  • im ACR finsch sicher gueti war...


    soöbbis wur ich der nu empfähle han nu guets ghört devo...


    und bi mier es dorf wiiters heds en ACR shop... :) chasch ufne kafi verbicho, hend etz nu en neui kafimaschiene becho... :D

  • Alpine INA-W910R


    Hani momentan im MX dinne und isch de absoluti Hammer.


    Vorher hani immer Kenwood DDX kha sind au sehr guet, aber chömed nöd as Alpine ane. Aber das zahltmer hald au...


    Billigschrott us China (Ricardo und Co.) würdi nöd verbaue - you get what you pay for

  • i ha im touran äs pioneer grät dine (die genaui bezeichnig weissi nid).
    lueg mau bi facebook, det hani äs föteli im touran album.


    i finges dr hammer.
    we navi wosch, chasch äs zuesatzgrät choufe, wo passt und o über ds houptgrät stürisch.


    cool fingi d azeig. chasch d chnöpf und d displayfarbe ändere. aus hingergrund gits biudli und animatione, chasch aber o säuber es biudli spichere. i ha bi mim so geili vw hingergründ gmacht... :D


    iphone söt ke problem si, i ha bi mir ä ipod drane. dä nimi nume zum musig aktualisiere usem outo.


    lueg mau da: PIONEER