Sturz und Spur

  • Morge zemme


    Ich het e Frag und zwar bini hüt morge in Hinwil mis Gwindfahrwerk go iträge gange.
    Allerdings möcht ich ihn jetzt vorne na 1.5cm und hinde 0.5cm abela. Wie sehr veränderet sich da de Sturz und d'Spur? Sölli nachene namal go vermesse ga und istelle?


    Grüess GTI76

  • miner meinig nah muesch wieder vermässe. wenn aber es neus fahrwerk häsch setzt sich das eh no chli abe mit echli umefahre.


    frag isch eher häsch en 4wd oder 2wd?

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • Morge zemme


    Ich het e Frag und zwar bini hüt morge in Hinwil mis Gwindfahrwerk go iträge gange.
    Allerdings möcht ich ihn jetzt vorne na 1.5cm und hinde 0.5cm abela. Wie sehr veränderet sich da de Sturz und d'Spur? Sölli nachene namal go vermesse ga und istelle?


    Grüess GTI76

    Obwohl 1,5cm eigentlich nach nüt tönt, wird bim Gwind dennoch einiges dadurch verstellt.


    Du chasch en abeschrube und sii lah, aber wundere dich nöd, wenn Pneu sich einsitig und vor allem schnäll abnutzet...


    Also lieber nach em verstelle numal Sturz und Spur istelle lah, dänn bisch uf de sichere siite ;)

  • us Erfahrig wöri nach em abloh nomol got Spuhr istelle. Well Pneu fahrts onglichmässig ab ond met de zyt fahrt de Chlapf alle Fahrrinne noche. Vorallem Pneu mol einisch vo vore nach hende ufzieh