schaltwegverkürzung

  • ich intressier mich für än schaltwägverkürzig für min corrado jetzt hani wellä frögä hed öper erfahrig häd! und mit wiä viel choschtä mer da muän rächnä


    hoff ihr chönd mir da hälfä. lg

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • häsch en vr6? bi carpi chasch das für paar hundert franke mache mit material.. zuesätzliche ölküehler au.


    ich glaub schaltwegverchürzig isch ca. 200-300fr. www.carpi.ch

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • hehe tönt guät! mal luägä wiä das muäsch i bauä!
    hm öl chüäler bruchi kännä allso so lang ich na d standart leischtig han. bis jetzt isch ms öl na niä wärmer alls 110 grad gsie! han halt au super öl :D

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • hey guete tip tüend bide seilzugschaltige kei schaltwegverkürzig ine,die wird schwergängig und hakelig.wers mer ned glaubt cha gärn verbicho
    ond cho go probiere.
    bi de auto met gestängeschltig esches kes problem,chönnt ehr verbicho
    ech tues umboue istelle nach ca 1 1/2 chönnt ehr weder go.chostepunkt 100 franke.
    thema ölchüeler esch emmer d inveschtition wärt,da die thermostatgreglet send tüends au nor schaffe wenn sie brucht werde.sie tüend de motor wörklech schütze!s öl verkokset vöu weniger
    wöus weniger heiss werd,das heisst kanäl blibit suberer s öl chonnt emmer dethe wos hemuess.ech cha üch en hufe bispöu ufzeige.
    tüend emou bimene 1er gti de ölchüehler abhänke ond luegit was denn passiert!

  • chan ech der leider ned sage,wöu ech das auto(passat g60)eso kauft ha
    aber ech werde si usboue.d wäg send rächt kurz,schätze mou 50%.
    wobi ech muess do dezue sage das die neuere modell wie golf3/corrado
    vr6 scho gägegwicht dra hend,det werds ned eso schlimm si.ech be en fan vo so züg,aber es muess eifach gut funktioniere.

  • Das tönt nu interessant met dere schaltwägverchürzig... ihan sonen satz gfunde ka füer Cori im Dütsche mim Jörg.. es wär nu günstig gsi aber i hät e ekei ahnig we das ding montiere...isch das überhaupt erlaubt ide schwiz?

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • ich glaub das merkt keine.. und ich glaub das wär scho erlaubt. im dütsche gits viel sötigi produkt. wür aber lieber vo öpertem i de CH chaufe.

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • schalteweg verkürzig vom Carpi chostet 329.- für de VR6 Corrado oder Golf(seilzugschaltig 5gang)
    für de ibau muesch zwüschet 1.5 - 2.5std rechne!


    wenn öppert interessiert isch chaner sich bi mir melde!
    chan sicher über mini bude chli rabatt usehole!