Hallo mitenand

  • min Name isch Roman bi 22i und ich bin us St. Galle Stadt. Ich bin sho Autofreak sit ich jung bi und da wird wohl immer so blibe. Momentan hani en tunte Audi A6, Bilder vo mim Auto chönd ihr gern aluege und euen Senf dezue geh, han scho Bilder ufe glade. Nur hetz anschinend kein Vorzeigegrafik erstelle chöne, vielleicht chönd ihr mir jo helfe wieni da auno shaff?
    Im Summer gohni immer gern ad Tuningtreffe oder an Wörthersee, de eint oder ander wird mi au scho gseh ha.
    Ha mi scho länger wölle bi eu amelde bi aber erscht jez dezue cho. Bin glernte Alage- und Apparatebauer und shaffe jetzt als Alageplaner (ähnliche wie Konstrukteur).
    Hoffe ihr heissed mich willkomme da im VAF:D

  • Salü Roman und willkomme :w: ,
    auch ich bin sehr frisch hier, aber man(n) lebt sich gut ein hier!


    Nur hetz anschinend kein Vorzeigegrafik erstelle chöne, vielleicht chönd ihr mir jo helfe wieni da auno shaff?


    Musst beachten, dass dein Avatar max. 40kB und 150x150Pixel haben darf. Es steht zwar, dass es automatisch runterkonvertiert wird, war bei mir aber auch nicht der Fall.
    Versuch es mit PhotoScape wenn du die Freeware besitzt, oder dann hier: http://www.pic-upload.de/


    Viel Spass und Gruss
    Clark
    :pr:

    » An einem edlen Pferd schätzt man nicht seine Kraft, sondern seinen Charakter. «

  • ershtmol danke eu fürs "willkomme" vo eu allne! ich freu mi scho sehr druff neui Bekanntschafte mit glichgsinnte z'mache sowie Problem oder guete Ideä mit eu berede z'chöne.


    @Klemi: Danke viel mol, din Corri isch aber au top, ich bin lang au uf de suechi noch eim gsi, ha jedoch nie en passende gfunde.
    @Zünd's_MK4_R32: Hammer Gölfli hesh, hani sho ah vielne Treffe gseh, einfach bös :dh:
    @xMrClarkx: haha ja früener hani de forum eifach benutzt zum für mi sache nohluege jedoch isch de zuegriff begrenzt und antworte oder froge stelle chash jo doch nö drum hani mi endlich au mol agmolde. Wegem Avatar danke no fürd Antwort, ich han zersht eh Ewigkeit brucht zum ali Bilder vo 3200x3000 Pixel und 2MB< z'verchlinere und ha mi drum gfrogt wiso me mini Bilder nöd gseht. Aber demfall wirdi d'Bilder am Obig nomol uselösche und i dim beschribene Format nomol ufelade :dh:


    Danke und Gruess
    Roman
    :w: