Golf 4 4motion abs problem

  • Hoi zämme. Ich han mit min golf 4 2,3L 4motion en chline umfall gmacht und han mir vorne links en schade gmacht. Ich han de schade ersetzt (selber) ich bin ned in eh garage gange will es eifacht tür isch :S jetzt isch eigendlich alles sowiet guet am auto das einzige was ich no han isch wen ich mit 80kmh (zurzii Berg AG) runder fahre God mis ABS sensor ah und es duet vorne rechts glaub ich mit abbremse. Ich han das vor dem umfall nie ka es isch erst sit ich de umfall gmacht han ufsaucht. Mehr händ de ABS sensor gwechslet den bini wieder gfahre und han immer no das Problem. Ich chume leider nüme witter chan mir jemand helfe?

    Liebe Gruess.

  • Hoi hast du einen Fehler auslesen können mit VCDS ?

    Klemme mal die Batterie für 30 Minuten ab . Sollte dort ein Fehler hinterlegt sein ist der Weg danach



    Wenn nicht komme bei mir am WE in der Garage vorbei . Dann schauen wir gemeinsam




    Gruss


    Ralph