• hey


    dörf es auto e keilform ha bim vorfüere.. z.b. vorne tüf und hine höcher? ich gsehn eigentlich kes problem, aber es händ mich paar lüt druf agsproche und gseit, es säg verbote...


    dass mer bim golf z.b. vorne nöd dörf mit 14" und hine mit 15" fahre isch mir klar. odere 2 verschiedeni bereifig wie vorne 195/55 hine 195/70 z.b. das dörf mer nöd. aber ebe.. ich meine git ja au 60 / 40 fahrwerk etc..

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • jep.. dörfsch bin hüt go fröge. was nöd dörfsch isch e erzwungeni keilform idem das auto ufetuesch:


    also erlaubt:


    hinten normales fahrwerk vorne kürzere feder und dämpfer


    nicht erlaubt:


    hinten auto höcher stellen oder umgekehrt.


    also mer dörf das auto nöd ufetue und vorne abelah.. bin hüt bi de mfk go fröge :)

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • hm isch na intressant. warum isch das ächt so?
    het gmeint dörfsch hinä und vornä anderi felgä montierä z.b hinä 17 zoll und vornä 16 zoll solang dä abrollumfang glich blibt! gseht halt eifach scheisse us!

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • Zitat

    Original von Randal
    hm isch na intressant. warum isch das ächt so?
    het gmeint dörfsch hinä und vornä anderi felgä montierä z.b hinä 17 zoll und vornä 16 zoll solang dä abrollumfang glich blibt! gseht halt eifach scheisse us!



    Me döff vorne anderi zoll Grössi ane mache zb 18 zoll vorn 19 zoll hinte


    denis au reife art ka verschiede si


    Ha e Itragene Golf 4 uf ere garage gse het vorn 215/35 ka und hinte 245/40


    bi mir nüm sicher.


    aber itrage kasch das

  • ja iträge chasch alles... aber nur mit guetachte............ gahn mal ufd mfk mit verschiedeni dimensione a 4 gliche räder.. de dreiht dure..