R32 / Jahrgang 07

  • gibts da kein schweizer importeur oder so? wie sieht es eigentlich mit oettinger aus.....bei meinem alten s3 und jetzigem rs4 habe ich oettinger abgasanlage ab kath montiert....die waren, oder sind nicht schlecht. aber wie es in kombination mit dem r32 aussieht...?

  • mit dem uspuff wo im video gsi isch, wott ich dich mal gseh wenn in züri umefahrsch... junge mit dere alag wirsch grad i buchtet..


    de r32 vo italie im video tönt für mich ee nöd geil, de isch eifach anderst luut.. tönt so als wer alles usegrumet worde...

  • So, bin jetzt mit meine R32 eine Woche rumgefahren...und ich bin begeistert.
    Jetzt habe ich eine Frage betreffend Abgasanlage. Mein Tuner hat mir die Supersprintanlage ab Kath empfohlen...fährt die jemand von Euch...Der Sound soll Hammermässig sein.
    Der Preis ist aber auch noch recht Happig. CHF 2700.- inkl. Einbau....
    Danke
    Gruss Patrick

  • für eine anlage "nur" ab Kat ist das verdammt viel geld!!
    und der sound der supersprint haut mich nicht wirklich aus den socken!


    für das geld könnte man fast eine einzelanfertigung machen lassen!
    und die wäre auch was "spezielles" ;)

  • Also der Sound ist bisschen anders als Orginal, aber einwenig leiser!!!!!!!


    Der Preis ist total überrissen!!! Wirst es 100% bereuen!!!!


    Mach ne einzelanfertigung, oder verbau ne BBK!

  • Zitat

    Original von Patrick73
    welcher schlauch?


    äs isch so dä r32 hed än Schaltuspuffalag wiä diä einä Porsche. Das heisst das sie mit Klappä gstürät isch so das er bi 80 km/h lisliger wird so das er dur d Lährmmässig chunt. Dä "lärm" :D wird ja bi 80km/h imänä bestimmtä gang gmässä bi dä verbie fahrt, d standmässig isch nur än referänzmässig und isch eigentlich nid wichtig! wen mer jetzt dä schluch abhänk (diä klappä isch unterdruckgstürät so viel ich weiss) bliebt sie eifach immer offä und somit immer Lut ; )

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • Zitat

    Original von R32 Kj
    Wieso isch dän Klappe bim IVer zuä bis 60Km/h, und macht erscht ab 60Km/h uf?? Und dä IVer isch ja einiges lüter als dä Ver...


    bisch sicher bi 60 km/h wär irgend wiä komisch wil d lärmmässig isch jo bi 80 km/h. aber hesch scho rächt dä 4er tönt viel geiler als dä 5er

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • Zitat

    Original von Randal


    bisch sicher bi 60 km/h wär irgend wiä komisch wil d lärmmässig isch jo bi 80 km/h. aber hesch scho rächt dä 4er tönt viel geiler als dä 5er


    Lut R32 Forum isch das so. Dänke wird scho stimmä...

  • hm da hani öpies neus glärnt aber duän morn glich mal i dä unterlagä luägä ;) aber chan mi au tüschä han ja au nid immer rächt :D

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • Zitat

    Original von Randal
    hm da hani öpies neus glärnt aber duän morn glich mal i dä unterlagä luägä ;) aber chan mi au tüschä han ja au nid immer rächt :D


    Ja mach das, nimmt mi jetzt grad sälber wunder.

  • ok schriebs diä wuchä mal na ;)


    han mal na gluägät und diä mit 60 km/h hend sicher rächt. han mich mit dä gschwindikeit vertah, mer fahrt mit 50 km/h innä und gid voll gas im 2 oder 3 gang. sorry für mini fähl angabe.
    han chli äs gwir gha :D

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

    Einmal editiert, zuletzt von Randal ()



  • Das isch e handgmachti Ragazzon alag us Edelstahl!!!