Polo 60 PS Motorentuning

  • Zitat

    Original von StiiG
    Das isch mer durchus bewusst, darum frogi mi, wiä dr republic will 14PS useme 60PS Polo Motor usehole. :D
    Vllt. chumi denn mit mim Golf au uf öpe 130PS ;)


    ja fröget euch nur ;)


    macheds den gsienders obs möglich isch oder ned :-p


    ziite vom Chip Tuning hend sich massiv gänderet vergissed das ned, die Technik blibt nid stah :D

  • @ republic demfall bisch du dä wo uf ebay diä "high-tech" chips verkauft mit mindestens 3-fach so viel Leistigszuewachs wie die, wo ihres Läbe lang nüt anders machen?

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • Zitat

    Original von republic
    ca 10 -15


    Und das NUR mit Chiptuning? Chansch mer das garantiere? Also chani vorher und nachher e Prüäfstandbricht mache loh und ha denn +10PS?


    Miteme ganz normale Chip?

  • Zitat

    Original von beathoovenG60
    @ republic demfall bisch du dä wo uf ebay diä "high-tech" chips verkauft mit mindestens 3-fach so viel Leistigszuewachs wie die, wo ihres Läbe lang nüt anders machen?


    segmer wie ich bimene suuger han chöne fast 30 PS usehole? und die merksch verdammt guet ;)


    ich han NIE gseit dasi Chips verticke ich han au nüt demit z tue weder machi selber chips no verkaufis...


    StiiG Wieso sött ich dir das Garantiere, ich bi kei Chip Tuner holsch garantie bi dem wo machsch.



    Sinder so geil uf 10 Psli haha

  • vo 90PS uf 100PS.. riese unterschied.. da musch viellicht no bremse ändere s fahrwerk und alles...:P hahhaa


    nei nei.. es lohnt sich nöd und find mal en tuner wo das macht für so motore...

  • Ich bi mit mine 90PS absolut z'fride, i ha dr nur wölle bewise, dass miteme Chip ELEI (ohni irgendwelchi Apassige) nid chansch 10 PS useme 90 PS Suuger usehole. Das isch eifach utopisch...


    In Dütschland hets eine gschaft usem ABS Motor 40 PS usez'hole unden somit uf 130 PS z'bringe - für das heter aber wit über 3'000.-- EURO usgeh!

  • Zitat

    Original von StiiG
    Ich bi mit mine 90PS absolut z'fride, i ha dr nur wölle bewise, dass miteme Chip ELEI (ohni irgendwelchi Apassige) nid chansch 10 PS useme 90 PS Suuger usehole. Das isch eifach utopisch...


    In Dütschland hets eine gschaft usem ABS Motor 40 PS usez'hole unden somit uf 130 PS z'bringe - für das heter aber wit über 3'000.-- EURO usgeh!


    Sorry aber de ABS z chippe isch doch für nüt. Für das Geld bechunnsch en ABF oder VR6 Motor inkl. Getrieb und Plusachse und hesch denn meh leischtig und es hebt au no länger wahrschindli.


    Gruss Sandysolo

    \n\n\nDieser Beitrag wurde bereits 428 mal editiert, zuletzt von >Sandysolo<: (Heute, 07:53)