Agebot ahneh oder net?

  • Salee zäme,
    wie ihr sicher wüsset hani en wisse scirocco. Jetzt bini mal inere garage go fröge wie viel das sie wänd zum mir beidi emblem wegzneh + no frontstosstange en teil wiss lackiere...
    handmer vorgschlage 1350.- alles zäme.
    jetzt weissi net was mache...isch namli es nigelnagelneus auto und ja bi amene kritische punkt...wa würet ihr mache?

    VW Scirocco: 52'000 CHF.\nDie passende Brille dazu: 150 CHF.\nDas Fussgänger die grüne Ampel verpassen um das Auto anzuschauen: UNBEZAHLBAR :D :D

  • ich rate dir ah zerscht mal e rundi drüber z schlafe :P :)...


    naja wegem pries chani nöd gross öbis säge...d zeiche chöntsch doch suscht eifach wies lackiere?! oder häsch das gmeint?

  • ne wis lackiere find ich persönlich chli billig, wanscho ehner schwarz wie de grill. wiss lackierti emblem gsehnt us wie wan de lackierer bim hubi sprütze vergesse hat abzdecke...
    de seich isch ebe das die emblem vertüft + no löcher hand. das heisst isch e rechti arbet wag dem au so viel geld....
    weiss voll net was mache

    VW Scirocco: 52'000 CHF.\nDie passende Brille dazu: 150 CHF.\nDas Fussgänger die grüne Ampel verpassen um das Auto anzuschauen: UNBEZAHLBAR :D :D

  • also lueg.. es chomt drufah was du willsch mache. wotsch es tuning auto, dänn muesch alli emblem wegcleane lah.. alli zierleiste usw.. ich weiss jetzt nöd was de scirocco alles hät.


    wenn das auto für dich e fortsetzig vom cult sött si, dänn lahn alles original. spiel nur mit em fahrwerk und rad/reife kombination. meh nöd.


    jetzt chasch ussuech was du für en typ vo tuner bisch.. öpis zwischdure gits nöd. will dänn chomts scheisse use :D


    ussert dich stresst das emblem nur uf de hube extrem... dänn chaufsch dir e original hube und tuesch eini cleane. dänn chasch immerno zruggbaue :D nimmsch halt nochli geld i de finger aber dänn isch das so wie du häsch welle. wenn en unfall häsch muesch eifach wieder go cleane lah.. und chasch nöd eifach e neui hube druftue (will sie ja e ussparig hät für das logo).

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • Weiss gar ned aber esch s Emblem hende ned grad no de Öffner förd Heckklappe?


    Das esch äbe de Seich ases vertüüft esch, aber VW macht das ja ned grondlos, do sägid einigi "jo de lohnis halt dra wells en riese ufwand esch". Machs doch schwarz, gsed secher no cool us. Wiis lackiere wöris au ned, gsed zwor vo wiitem scho geil us aber us de Nöchi gseds de chli bescheide us.

    Effizienz braucht Leistung\r\n\r\n1.4 TSI - Kinderarbeit unter der Motorhaube :h:

  • Prislich stimmts überie. bide front isch srisiko dasder die ganzi hube wället und das weiss de spängler. Da gid zimli sicher en halbe tag arbet. Am heck chasch ai en halbe tag arbet rächne und derte isch ai srisiko ume dases wälle tued. Sandere isch das semblem ai de öffner isch. Das heisst muesch im innerum ainu en schalter ha damit hinde chasch uftue. dfront lackiere god sicher en tag. Chunt drufa weners macht. wenners usenander nimmt de wirsch en sehr suberi arbet ha. Weners nur abdeckt den naja.. es gsed scho guet us aer er muess die genaui kannte verwütsche. I persönlich würd dfront usenander neh und die einzelteili lackeire loh. Bi somene outo ischmer das wärt. Aber metem pris lisch guet dinne.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • Aaaso hecklappe öffner am emblem hani keine isch standartmässig im innerum en knopf womer heckklappe cha öffne. Er hatmer mal sin vorgah erklert kah daser zersch mal löcher wür zueschweisse danns no unedure usfüllt wagem rost dann no spaachtle und dann die ganz motorhube neu lackiere. Aso arbet hater mir gseit so um die 2-3 täg. Und optik vom auto ohni emblem isch eifach böös :D aber sind ebe immerno 1000.-

    VW Scirocco: 52'000 CHF.\nDie passende Brille dazu: 150 CHF.\nDas Fussgänger die grüne Ampel verpassen um das Auto anzuschauen: UNBEZAHLBAR :D :D

  • lass mal jemanden im Photoshop die Änderungen machen.. Dann weisst du was dich erwartet. Vielleicht ist es dann einfacher. Hat sicher einen
    photoshopspezi hier.

  • mis problem isch net wies usgseh wird, sondern ob sich das für das geld lohne wür oder net?

    VW Scirocco: 52'000 CHF.\nDie passende Brille dazu: 150 CHF.\nDas Fussgänger die grüne Ampel verpassen um das Auto anzuschauen: UNBEZAHLBAR :D :D

  • das kannst du wohl leider nur selber entscheiden. Wenn es dir gefällt
    und es dein Budget zulässt, dann würde ich es tun. Vorher sicher
    aber eine zweite und ggf. sogar eine dritte Offerte einholen. Jeweils
    die vorherige Offerte mit zum Lacker nehmen. Das erhöht die
    Verhandlungsmöglichkeiten.

  • aso günstiger als eso wirdis chum finde. isch ebe en kolleg vomene kolleg wo ebe die carroserie kört. bi de amag hansmer für de gliche job 2500.- verlangt...
    min einzige nahdänke isch wagem zueschweisse und spachtle scho amene neue auto...

    VW Scirocco: 52'000 CHF.\nDie passende Brille dazu: 150 CHF.\nDas Fussgänger die grüne Ampel verpassen um das Auto anzuschauen: UNBEZAHLBAR :D :D

  • mir gfallt de scirocco sehr guet ohni zeiche oder eifach i wagefarb, aber da es ja es neus auto isch, würd ichs mir nomal überlegge...also ich würds jetzt nöd mache, er gseht ja au so eifach supper us :)

    Ein Auto kann man nicht wie einen Menschen behandeln. Ein Auto braucht Liebe...

  • Also ich würd en im moment no so stah lah wie er jetzt isch.


    Seizige wo ich mache würd wäred felge und e anderi Uspuff allage. Aber suscht so vom Optische gseht er ebe au scho mega schön us.

  • Du schweissisch jo em grund gnoh amene ersetzbare teil ume.. D
    huube wörd me jo problemlos no als Ersatzteil becho wenns der mol
    gar nöm gfallt. Hinde das selbe. Ech för min teil wörs mache.
    Gschider amene neue Auto als annere Rarität.