Hy@all....

  • Hallo zäme....


    eigentlich bin ich auf euch gestossen weil ich Hilfe zu meinem Audi A4 Avant 2.4 suche.
    Der A4 ist nun schon mein zweiter Audi (erster war Audi 100), und kann euch sagen das ich nie die Marke wechseln werde... :D


    Nun zu meinem Problem oder Frage: ich habe mir letzte Woche einen neuen Remus Endtopf montieren lassen. Ist eigentlich auch alles voll i.O. Aber leider finde ich die Positionierung der Endrohre nicht perfekt. Nach meinem Geschmack sind die Doppelrohre zu tief unter der Ausspahrung.
    Laut Aussage der des Mechaniker kann er den Enttopf nich weiter heben?!


    Kann mir da jemand weiterhelfen?


    Gruss aus dem Emmental


    Site-Styler

  • Hei sali isch cool dasdi agmulde hesch und di vorgstellt hesch.
    Wäg dim Problem:
    Hesch härteri gümis drunter? oder sind nu die originale?
    Wenn die orignale hesch de isches klar daser abegängt wil en remus schwerer isch als de orginali. Die gümis bechunsch bi jedem Uspuff händler.


    I wünster nu viel spass im Forum

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

    Einmal editiert, zuletzt von Mandacori ()

  • Merci viu mau für dini schnäui Begrüesig und Hilf...


    Mit Gummis meinsch du wahrschinlech dÙfhänkig vo de Endrohr? oder?


    Wenn ja, den sis no di originale....


    Aber dr Mech hett ou no öppis dervo gseit das der Topf de obe würd acho.....


    muess das aber mau prüefe...


    Gruess

  • merci nomau an alli für die Hammer Begrüessig... ;)


    Gits de überhoupt e hertere Gummi für mi Audi? Mi Mech hett gmeint dases numme der original gitt.
    Bi zwr nid sicher ob är numme z`fuhl zum luege isch oder obs würklech ke angere gitt..


    wo chani im Netz so öppis nache luege... ?


    Gruess a aui..


    Site-Styler


    Ps: weni de mis Problem glöst ha de posteni de es Pictures hie inne...... ;)

  • ja die gids sicher.
    wenn de topf am underbode achunt de gids nu die lösig das de hocke wo am underbode befestigt isch abschrubsch wens gschrubet isch. Nimsch längeri schrube und tuesch es paar unteragsschibli drunter. Aber nid zviel nur eso viel daser nimme astod.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • Hallo zäme.... da bi ig wieder...


    Has äntlech gschafft mit mim Uspuff!!!! ;)


    Mir hei wit du gseit hesch Mandacori, e angere Gummi drunger ta..... und süsch no chli besser positioniert... ids bini eigentlech ganz zfride....


    ha Fottis id galerie gstellt.... wenns öpper wott go luege...


    Gruess und es merci für d`Hilf..


    Site-Styler