• hallo allersits!


    Ha da mal e chlini frag! ha bi mir im golf 4 no kei alag dri und möcht gärn chli öppis inetue, nume hani nid so ahnig fo verstärker boxe usw. chöit ihr mir villicht witerhelfe, woni das am gschidschte montiere und wiviel dassmi e durschnittlichi alag ca. würd choschte? und heitermer o tipps was ihr würdet inetue?


    merci für euri feadbacks!

    Für eine Versicherungs-Offerte der AXA Winterthur, nicht verzagen, little_bora fragen :pr:

  • das mues jede säuber wüsse, bi ou grad dranne.


    so wie ig das gseh, isch dr priis nach obe offe. d produkteliiste isch ändlos.


    ig nime es sony radio, mit frond usb und 4x jbl. vorne 10cm und hinde vorusichtlech 13x20.
    das langet mir und chostet so um die 600sfr.


    www.azone.ch

  • Hallo.. Also es get natürlich Firmene wo das mache lo chasch, aber do zahlsch es vermöge.. Denn gets emmer wieder Lüüt wo drus chömet und das evtl "Hobby"-mässig möchet zu guete Priise wie ech fend...


    Vo wo besch du?


    Ech ha mini au vo öberem la mache, wo näbe-brueflich no en tuning-bude het - siehe Pics

  • ich bin fo fribourg hie isch äbe fasch alles französisch und die lüt wo ich kenne mache das nume so bastelmässig und das wett ich äbe o nid, wenn schon denn richtig...chaschmer de öpper empfehle Pepito-Golf?

    Für eine Versicherungs-Offerte der AXA Winterthur, nicht verzagen, little_bora fragen :pr:

  • Zitat

    Original von little_bora
    ich bin fo fribourg hie isch äbe fasch alles französisch und die lüt wo ich kenne mache das nume so bastelmässig und das wett ich äbe o nid, wenn schon denn richtig...chaschmer de öpper empfehle Pepito-Golf?


    siehe PN


    Süst dänki halt wär für dich Region West-CH guet und ned sooo wiit ewäg, gau... Aber det kenni jetzt also nüd..


    Evtl het süst öber Kontäkt ide West-CH???

  • auso guet, du bringsch mau di charre und denn luegemer mol, säuber mache isch nid soo schwäär, ussert me wott e riiiiseaalag


    du wosch ja nume musik, so im rahme wo 500watt?

  • guet ich han jetz no nüt kauft! würd äbe am liebschte mit einem alles go chaufe wasmer brucht und denn o grad mit einem zäme iboue so würdis mau gseh wiemes macht und chönts znöchschte mau säuber mache! fo wo chunsch de du elch? jaja wett scho nume so im chline rahme öppis inetue, villicht 2 boxe mit verstärker und basschübel!

    Für eine Versicherungs-Offerte der AXA Winterthur, nicht verzagen, little_bora fragen :pr:

  • i chume vo biel...


    i würd zersch mau es konzept mache, den iichaufe, den iibaue



    am liebste bi schönem wätter.
    schriibsch mer en pm, wenn wotsch cho, den machemer mau en plan.

  • äbä, lueg mau uf azone.ch...die hei no gueti sache zu guete priise.


    der bass chame übrigens unter de fahrer und biifahrersiz tue.
    das isch no geil, weil der bass ja eigendlich auch stereo ist...


    bis denne

  • HEY!


    ig bi ou usam kanton friburg!!!! vo wo chunsch du genau?
    ha mis ganza meterial und der ibou min Member AMS lah macha...
    ihn chani dir sehr empfähla het scho as paar jahr erfahrig uf dera branche...


    wen as wäg problem hesch für der hära chani dir evtl häufa... ;)


    ---> nimm mau kontakt uf mit ihm ...

  • Ciao ads1!


    chume ursprünglich fo jaun itz wohni aber zposieux! und du fo wo bisch de du? i ha scho mitem AMS kontakt ufgno, är isch grad am luege aber muss de wahrschinlich bi ihm mau verbi! was hesch de genau la ibue?


    gruess

    Für eine Versicherungs-Offerte der AXA Winterthur, nicht verzagen, little_bora fragen :pr:

  • Wenn du "nu" musik wetsch den kaufsch dr so a fix fertig packet im mediamarkt vu magnat für 333.- 2 boxa 1 sub 1 endstufa. das isch alles ufnand abgstimmt. mini alag binni immer no am usbaua bin eza schu sit 2 wucha dra am abstimma,abändera und umaschrübla. han schu me in de kofferrum inagugget, als ins matheheft fur schual :P

    Wenn Schweine fliegen könnten, bräuchten Bullen keine Hubschrauber!

  • ...i ha a dere stell no welle säge, dass ig niemerem ds gschäft wot vermiise...
    i ha lediglich mini hilf aapote, für 4 schlaui boxe und e guete radio...evtl chlei e grösseri batterie... so wie bi mir.


    wen ig öppis iiboue, isch der kofferrum meistens no frei...ussert es paar lääri redbulldose...


    i ga de vilech scho mol zumene professionelle, aber denne la ig ou grad ds interjeur la wächsle...

  • d ahlag selber ibaue isch ja ned eso es problem find ich. s kabel verlege, isch smüesahmschte, damits einigermasse usgseht, muesch eh alli sitz usenäh.

  • bide neuere auto, hets übermässig kabel dinne, insofern das kei chines isch...


    ig ha emu die originale kabel gno...und kei nennenswärte verlust...


    und finger weg vo billigboxe...ig nime nurno jbl...alles andere isch fürd katz


    wer chlei chole het...de söll mau focal probiere...si chliini boxe mit grossem klang...