Tipps für Online Inserate

  • Hallo zusammen


    Ich beschäftige mich gerade mit dem Thema Autoverkauf. Und irgendwie nähme mich mal wunder, welches ist das beste Online-Portal um ein Auto effektiv zu verkaufen?


    Ich vermute car4you und Autoscout. Aber gibt es auch gut besuchte die nicht so viel kosten?
    Oder wo gehen Insider gucken?


    Danke.

  • ricardo ist sicherlich günstiger. Gratis Inserate ist mir zu unübersichtlich würd da nie n Auto suchen. Autoscout sicher Anlaufstelle nummer eins, schau ich auch immer als erstes, aber ist halt teuer. Car4you schau ich auch nicht wirklich fleissig an

    Effizienz braucht Leistung\r\n\r\n1.4 TSI - Kinderarbeit unter der Motorhaube :h:

  • Für mich sind au Ricardo und autoscout di beste verkaufsplatforme... vorallem Ricardo het in letster Ziit recht zuegleit was Auto abelangt.


    Und wie de Steven scho seit, Gratisinserate isch sehr unübersichtlich und d'suechfunktion isch au miserabel, defür, wies de name scho seit, GRATIS :) chan also nöd schade döt au gad inewerfe :)

  • jo danke ich hane scho bi Ricardo dinne gha (choschtet jedesmal ca. 30 Stutz) und bi Gratisinserate hane jetz au no grad inegheit. Danke für Euri Tipps.


    Gruess

  • also wo mir euses Grossi ( s6 jg 93) verchauft händ hämmer sie is ricardo gstellt mit allne optione choschtet zwar öppe 100.- aber sie isch weg wie es früschs weggli zumene pris wo mer eus ned dänkt händ. und de Opi ( alte vw Bus mit e hufe Rostchäferli) esch im ricardo au mit allne optione dinne scho am 1 tag 1000 mal klickt worde und isch au mega guet weg.


    und gratisinserate isch ebe gratis aber ine stelle würen glich chost ja nüt