profesionelles photoshooting

  • Saaaaaliiii zeme....


    also mini kollegin het gad vor churzem ihri lap bestande...und das mit de bescht note(kanton züri)!!!!
    etz wür sie gern id dferie gah..natürlich au mitemne guete sackgeld!!! sooo und etz het sie mich gfröget ob ich echt no es paar kollege hegi wo ihre auto gern würdendt profesionell shoote lah...???!!!!! :u:
    etz hani ich denkt ich chan ja mal en bietrag mache und viellicht gäbtis de einti oder ander wo sini perle mal gern wür shoote lah....


    also sie wür für 150fr. shooting mache und debi sind...bearbeitig,1.riese poster vo bild nach wahl und ein usb stick mit e huufe bilder!!!
    de freffpunkt wür mer denn bi nöcherem interesse abmache....


    ich glaube ihr wennd au es muschter gseh vo ihre mega guete arbet und da ich mine scho shoote lah han chani au mal es paar pics eu zeige...


    greeeez und ich hoffe ich han eu chli gluschtig chöne mache....bi interesse chan mer mir e pn schicke!!!

  • Sali Du...wott Dich oder Dini Kollegin ja ned beleidige,, aber soooooo mega sind die Pics etz au ned...


    Wott dermit eigetli sege, as wenn me e einigermasse gueti Spiegelreflex Cam und chli Kenntnis het, locker top Bilder chan mache.... bewieset au sehr vili User Föteli wo do inne scho Präsentiert worde sind...ou oft Bearbeitet, oder Super Geili Location`s, wo eifach hammer überechömet....


    esch mini Meinig, aber dini "Beispiel" Föteli Überzüge mech ned wörklich ....


    aber wenn der eint oder ander es Shooting wott mache, nur zu...


    Hoff für di Kollegin as Sie es paar "Kunde" findet


    Gruess Ändu

    Der Unterschied zwischen Mädchen und Jungs, ist der Preis Ihres Spielzeuges

  • d'frag isch halt wieviel sie wot..


    aber wie obe scho erwähnt hützutags chan jede hützutags gueti fotene mache..


    z.b. en kolleg wo hobbymässig fötelet hät das gmacht:


    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • 150.- steht oben für eine Fotoserie :D


    Finde es auch nicht gerade ein Sonderangebot, ohne jemandem zu nahe zu treten. Meinen Japs hat ein Kumpel für Umsonst geknipst inkl Nachbearbeitung am PC usw.... :freude:




    Die TTRS Pics sind ok, aber man könnte etwas mehr auf die Ausleuchtung achten, sei denn, es war Absicht so zu Fotografieren :u:

  • mer müsst mal die fotos i gueter uflösig gseh. aber eis poster drucke choschtet au grad wieder paar franke.. das agebot isch eigentlich no günstig. eifach foti quali müsst mer gseh!

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • also do mach ich besseri bilder und ich machs nur hobby mässig.
    natürlich au mit bearbeitig.
    will jetzt do natürlich niemerts persönlich nöcher trätte. aber wie de andi erwähnt het.......


    schaue fotoalbum bei mir


    greez

    \n\n\nDie drei grössten Krisen im Leben eines Mannes: Frau weg, Job weg, Kratzer im Lack :prost: :prost:

  • Aso ich Modle ab und zue na und ja...dur das weisi au wis sii setti...
    Und ich find die Bilder au ned so de hammer.... Ganz ehrlich...
    Ich wühr sege zersch namal chli üebe und denn mal neui Pixx zeige...
    Vilicht überzüügts denn....

  • Hallo Zäme...hoff halt ned as ech do etz de Stei is Rolle brocht ha mit mire Kritik, aber schiinbar gseh ned nur ich das au so, as es be wiitem besseri Shootings "chönnt" gä, als die obe Zeigte mit em TT....


    Aber weni denk, as praktisch alli Föteli wo ech do em Forum poste, mit ere Handy Camera gmacht worde sind ;) beni au ned vell wit weg vor Quali als anschiinend die Professionelle wie obe beschriebe...


    fend halt au, d Beliechtig, Perspektive, und Location vo dene TT Bilder dörfte für Professionell einiges meh darstelle....



    Gruess Ändu

    Der Unterschied zwischen Mädchen und Jungs, ist der Preis Ihres Spielzeuges

  • Ich schliesse mich den Antworten an - die Fotos sind nicht das, was man unter deiner Beschreibung erwarten dürfte. Die Fotos sind weder sehr gut, noch schlecht, ich sehe diese als normale Fotos mit einer Spiegelreflexkamera.


    Jetzt kommt das grosse Aber, für 150.- inkl. 1 Poster ( Qualität müsste gesehen werden ), bearbeiten und USB-Stick ist das Angebot mehr als Fair, wenn man die Grundkosten der ''Fotografin'' berücksichtigt ist das absolut in Ordnung. Ich hoffe dass einige ihr Auto Knippsen lassen um später eine schöne Erinnerung daran zu haben, Viel Erfolg. ;)

  • also do mach ich besseri bilder und ich machs nur hobby mässig.
    natürlich au mit bearbeitig.
    will jetzt do natürlich niemerts persönlich nöcher trätte. aber wie de andi erwähnt het.......


    schaue fotoalbum bei mir


    greez


    also do mach ich besseri bilder und ich machs nur hobby mässig.
    natürlich au mit bearbeitig.
    will jetzt do natürlich niemerts persönlich nöcher trätte. aber wie de andi erwähnt het.......


    schaue fotoalbum bei mir


    greez


    Und übrigens, deine Bilder sind wesentlich schlechter, du kannst froh sein erkennt man auf deinen Fotos der Typ des Wagens. Gruss

  • Hmmm, das mit den 150.- sehe ich anders. Wie gross ist denn das Poster, aufgezogen oder gerollt ? Und zweitens, wer will überhaupt ein Poster.... Das bearbeiten kostet etwas Zeit, ok und den Memory Stick bekommst du heute praktisch überall für kein Geld nachgeworfen..... :D




    Soll jetzt nicht abwertend rüberkommen, aber ich hab die Pics gesehen die von meinem Auto geknipst wurden und wenn ich 150.- dafür bezahlen soll, müssten die ja um Welten besser sein. Und das kann ich mir beim besten Willen nicht vorstellen :u:


    Muss Andres K recht geben, staune immer wieder wie gut die Pics mit den heutigen Handys werden. Man kann die ja auf den PC oder Laptop ziehen und auch dort bearbeiten.


  • Und übrigens, deine Bilder sind wesentlich schlechter, du kannst froh sein erkennt man auf deinen Fotos der Typ des Wagens. Gruss


    zur erinnerig..... klein gemachte bilder sind nicht das gleiche wie die original grösse. wen ich das originale hochladen könnte. dasn würdest du nichts mer sagen. ich fotografiere schon recht lange. bin auch mit dem guten zeug ausgerüstet.nicht mit ihrgend welchen handycams.


    verwende auch seit jahren photoshop und ich kann die bilder noch zu 200% verbessern.


    hoffe wirst nicht schnell leute verurteilen dessen arbeit du nicht kennst.


    Andreas K. bin deiner meinung. die location sollte besser sein und auch die belichtung wie perspektiven.
    nachbearneitung empfehlenswert.


    sonst als normals bild betrachtet sind sie okey.


    wen sie einige andere bilder machen kann solltest du die zeigen.


    greez

    \n\n\nDie drei grössten Krisen im Leben eines Mannes: Frau weg, Job weg, Kratzer im Lack :prost: :prost:

  • so kommen wir hier mal zurück zum thema.


    Die meinungen wurden geäusert, für leute mit intresse steht das angebot sicherlich immernoch.
    wer das alles noch wie viel besser kan und welches das schönste foto ist lassen wir hier mal .


    über weiter Fotos die deine Kollegin gemacht hat würden wir uns freuen.

  • saaali zeme....


    also so mal schnell zu de pics,es tuet mir leid aber ich han dföteli müese komprimiere....das heisst vo bis 10mb uf 80kb!!!!ich han ebe nöd gwüesst wie pics mit de wahri gröösi iestelle,wenn natürlich mir da öper chönt wieter helfe wür ich eu mal gern richtig geili qualität zeige ;)


    also die einti tüent sich da etz mal richtig iesteigere...ich glaub ich chan guet sege das sie zimmli ahnig het...ich glaub eu ja scho das de einti oder ander hobbyfotograf sicher guet fotene chan mache aber ich glaub mer macht nöd ume suscht e lehr....


    zum poster...also s poster isch öppe so gross wie en 42 zoll fernseh....und das natürlich au vomene fotostudio druckt(quali sehr guet)!!!!


    zu de location....die han ich schnell usgwehlt,ich weiss es het besserie geh aber die aktion isch sehr spontan gsie!!!!es chan jede selber wähle wo er shooting gern würd mache!!!!


    de pries hend glaub zimmli alli gmerkt das de sehr guet isch wenn mer dra denkt das sie ao vo mir zum abgmachte ort ane fahrt und es poster bechund mit de baerbeitig....und das isch ja bekanntlich das wo am meischte zieht brucht...!!!


    ich han eu da eifach mal en vorschlag wellä mache für es profesionells shooting mache und ebeviellicht het ja de einti oder ander mal luscht druff....die wo dfotene gad etz no schnell wend agugge...mis fb marc hess det hets en ordner für die pics wo die wahr grössi hend!!!


    greeeeez


  • Ich beurteile deine Arbeit nach deinen Bildern, ohne diese in höheren Auflösungen zu betrachten kann ich sagen, das deine Bilder schlecht sind. Schlechte belichtung, unscharf etc, die Felgen sind nahezu unerkennbar. Das Spielt aber in diesem Thread keine Rolle mehr und somit verzichte ich auf weitere Diskussionen mit dir in diesem Thread - gerne per PN.


    r32energy: Hab mir die Bilder auf FB angeschaut, und ich würde da vorsichtig mit dem Begriff ''professionell'' umgehen, jedoch bin ich nach wie vor der Meinung für 150.- ist das Angebot sehr gut - vorausgesetzt natürlich mann hat selber oder in der Bekanntschaft nicht die Möglichkeiten, mit einer Spiegelreflex zu knipsen.