Beiträge von Red_Devil

    Ja han dini Kläberli-Krise au mitbecho im andere Thread :)
    aber ebe lieber lahsches clean oder machsch de S3 wieder anne.
    d'Topklasse vom A3 isch diehne ja sietem RS3 au nüm ;) .. aber ebe en S3 kläber langet föörig.


    Understatement .. findi sowieso immerno viel besser .. also kein Kläber dra lah damit alli meined es seg e A3 :)
    Und ebe isch halt mini Meinig .. sött nur en Supercharged Chläber druff wenner er au würkli en Kompressorumbau het.
    Egal öb das jetzt ide USA oder in Kambodscha oder 300 oder 400PS :)


    mine isch supercharged, halt eifach mit turbo leistig


    denn wär er aber TURBOCHARGED und nöd SUPERCHARGED ;)

    Diehn S3 und au d'Bilder sind würkli schön..
    Was aber absolut überhaupt nöd gaht isch de Supercharged Chläber!! :kgw:
    Dies Auto het ja kein Kompressorumbau oder?
    Das isch als würd ich am mim 2.0TFSI en 6.2 V8 AMG Kompressor Kläber annemache ..


    Am beschte lahsches Clean .. also kein Kleber oder im schlimmschte fall machsch de S3 chläber wieder anne.

    Soviel mir bekannt ist, wirst du die 6er GTI Anlage nicht beim 5er Golf drunter bringen. Die Rohrführung macht dir da einen Strich durch die Rechnung.
    Hab auch einige Kollegen die haben das R32 Heck an ihrem 5er GTI drangemacht. Bei Kontrollen war das nie ein Problem.

    kauf lieber 215/35 isch au geiler optik


    Nee 215ner ufeme S3 8P? Das macht nur Sinn wenner miteme Gwind richtig tüüüf abe will, aber ich denk mer das wott er gar nöd :)
    225/35/19 mit ET38 sött scho lange .. d'Schruube use und ebe wäg de Kante luege .. falls die innedure chasch umebüüge, denn isch super!


    Wie gseit, wott der da kei Garantie gebe aber luegs mal mit diehm Pneumaa ah!

    Also diese Schraube habe ich bei meinen ED30 auch.
    Nachdem ich die H&R Federn montiert hatte, schlieff es auch bei schnellen Kurven.
    Habe diese dann rausgenommen und die Kante innen nach innen gebogen. Weiss nicht ob du auch so eine "kante" beim S3 hast.
    Bilder habe ich leider keine gemacht. Aber jetzt schleifts bei mir auch nicht mehr. Und ich fahre 225er .. also wie gesagt, würde mal mit deinem Pneumann reden ob er sich das anschauen kann. Und wenn möglich gegen einen kleinen Preis auf 225 wechseln. Gibt nicht wirklich viele die 235er fahren ohne Bastelarbeit.


    Von Federwegbregenzern halte ich nicht viel! Hast du das org. Fahrwerk drunter?

    Also soviel ich weiss fahren ca. 80% aller Golf's und A3 die 19" fahren mit den Dimensionen 225/35/19
    Was für eine ET haben die Ultras? Falls sie ET35 haben wirds relativ knapp. Diese Plastikhalterung kann man nicht entfernen?
    Villeicht mal auf einen Lift mit dem Auto ;)

    Ich fahre die Sigma RS4's im Summer.
    8x18 ET45 passt prima mit Tüüferlegig ..
    Han sie bi FM Autozübehör in Wettinge kauft .. meldisch dich suscht mal bim Gianni.

    Und meine 2 cents :


    Stufe 2 geht meistens in Richtung Downpipe usw. Das heisst wird keine möglichkeit mehr geben dies "legal" in der Schweiz fahren zu können.
    Dann spielts doch keine Rolle mehr "wo" du's machen lässt. In DE ist Software und Hardware viel günstiger als in der Schweiz ..


    Würde mich mal auf in Deutschen Audi Foren umsuchen. Falls du wirklich mehr Geld ausgeben möchtest empfehle ich dir Sportec, MTM (Topcar) oder Carpi.

    Gestern wollte ich wiedermal ein paar Fotos schiessen,
    da hab ich bemerkt das er wiedermal eine Wäsche nötig hätte .. gesagt getan :)
    Die lackierten Seitenspiegel wurden auch gleich montiert ;) Das Dach muss sich noch ein wenig Gedulden .. mein Folierer hat momentan Ferien!


    Vor der Wäsche noch verstaubt und dreckig!


    Danach wieder Blitzblank :D



    Schöne 6er .. sind ja relativ ähnlich eusi Autos vom "optische" her :) beidi öppe de gliich gschmack ;)


    mitem K03 Turbo wirsch aber bim 6er ned über 270PS cho .. und alles was drüber isch wird im Kotzberiich sie ..
    Wür's ned Riskiere bi soneme schöne Auto ;) usser du machsch natürli en K04 Umbau .. aber das leert denn wieder s'Portemonnaie .. :traurig:


    Chöntet eigentlich mal es Shooting mache wenn beidi Autos fertig sind ..
    Beidi Tornadorot , beidi Schwarzi Felge mit Rotem Rand , beidi Schwarzes Dach und Schwarzi Ahbauteili .. :)


    Gruess

    @ Turbo Golf
    Nimms doch etwas gelassen ;) Da ich's mir gewohnt bin im Geschäft Mails hin und her zu schreiben kommt mir das etwas langsam vor wenn ich nach 4 Tagen eine Antwort bekomme. :) Aber hast natürlich recht .. Ihr habt viel zu tun und ist keine einfache Arbeit ..


    Und wie gesagt wenn Ihr für den ED30 ein Gutachten bekommt werde ich mir die F-Town früher oder später 100% holen.

    Also s'chunt halt druffah ob du d'Leistigsteigerig wotsch Legal oder illegal ha.
    Uf legalem Weg gaht nüt a ABT verbi. Obwohl ich denke Carpi isch glaubs sicher au dra sicher da was ihzfalle lah .. aber ebe ABT isch da scho en Schritt wieter. D'Leistigssteigerig chasch denn au im Fahrzüguswiis iträge. Chostet halt huere viel und d'Qualität isch sicherlich meh uf Haltbarkeit als uf max. Leistig trimmt.


    Wenn aber de "illegali" weg wotsch neh und's ned Iträge wotsch lah wie ca. 90% vo allne Optimierte Fahrzüüg, denn würd ich dir Düütschland empfehle. Die händ wiitus meh Erfahrig als Tuner da ide CH. Priislich sinds au unschlagbar! Ich han letscht Jahr eine kenneglernt us Ulm (DE). De Martin vo TurboPerformance. De Siech isch ide VW Golf GTI Szene recht bekannt in Dütschland. Hät sehr sehr viel Stützpunkt. Und uf Ulm isch vo ZH au ned soo wiit entfernt.


    310PS und 410NM für 700€ töned nöd schlecht oder? Downpipe's hätter au günstigi im Ahgebot. Würd mich eifach mal uf www.turboperformance.de informiere ..


    Bringe min Edition 30 auf Endi Jahr zu ihm .. und mir händ ja beidi +/- de gliich Motor mitem K04 Turbo. Also wird er absolut kei Problem ha damit.

    Danke @ all ..
    Red_Devil 85


    De Vedzi isch en Chindheitskolleg vo mir und ich hilf ihm no ab und zue ide Garage. ;)
    Alles was Folie und Lackierige betrifft het er a mim Auto gmacht .. Föteli vo diehm GTI hani bi ihm au scho gseh kha.


    Und han paar Threads duregläse im Forum vo diehm Wage. Häsch ja d'F-Town ahlag vo Carpi montiert becho.
    Wett für min ED30 au die vo F-Town. Die sind aber no am Abkläre wegem Guetachte. Sind chli langsami Sieche bi Carpi .. hend immer recht lang zum zruggschriebe oder so :)


    Wie gfallt der de Uspuff? Du häsch sie au ab Turbo oder?


    Wenni mini Prüefig wieder han chömmer eus ja mal treffe, den chunsch a euses 5er GTI Treffe mit wo mer immer wieder mached .. :)
    Oder wenn wiedermal bim Herrn Ejupi bisch .. hehe

    Sali zämme :w:


    zu mim Vorstelligsthread gahts da dure -> Red_Devil seit Halloo :)


    VW Golf V GTI Edition 30
    Tornadorot
    07/2008
    ca. 35'000km
    ABT Stufe 1 (270 PS / 350NM)


    Was ich sietem Chauf alles veränderet han :


    - Zenec 2010
    - US Grill ohni Kennzeichelöcher
    - Kleinere Antenne
    - Schwarzes Swissclick
    - Dach, Frontlippe, Seitenspiegel, Heckansatz und Embleme Schwarz foliert
    - 8x18 ET45 RS4 Felgen in Hochglanz Schwarz (Sommersetup) / 7.5x18" ET51 Schwarze BBS Detroits (Wintersetup)
    - H&R Federn


    da no paar älteri Föteli vom Wage. Sött versueche so schnell wie möglich wiedermal paar aktuelli z'mache.


    Herbst 2009 nach de erste paar Veränderige


    Früehlig 2010 mit Wintersetup und Tüüferlegig


    Summerfelge nachem Lackiere


    Früehlig 2011 mit de letschte Veränderige .. d'Sietespiegel werdet Schwarz glackt, sDach wird mit de neuschte Folie ufem Markt aktualisiert und d'Winterfelge werdet miteme Rote Rand verschönert.





    Nachdem all die Sache jetzt fertig sind folget die nächste Plän :


    - F- Town AGA ab Turbo
    - Turbo Outlet
    - Software by TurboPerformance (DE)


    Geplant sind ca. 320 - 330 PS und 420 - 440NM
    Wird zwar relativ schwer die Plän ide nächste Ziit umzusetzt da ich momentan kein Uswiis han. :kgw:
    Aber ja .. s'chunt alles mit de Ziit.


    Wirde so schnell wie möglich aktuelli Bilder innestelle und falls er frage hend , eifach fröge , Updates werdeter ehh do inne gseh ..


    Gruess
    Marco

    Sali zämme :w:


    Wott mich und mies Wägeli au no vorstelle. Kenne s'Forum zwar scho chli länger aber han mich nie ahgmeldet kha.


    VW Golf V GTI Edition 30
    Tornadorot
    07/2008
    ca. 35'000km
    ABT Stufe 1 (270 PS / 350NM)


    Was ich sietem Chauf alles veränderet han :


    - Zenec 2010
    - US Grill ohni Kennzeichelöcher
    - Kleinere Antenne
    - Schwarzes Swissclick
    - Dach, Frontlippe, Seitenspiegel, Heckansatz und Embleme Schwarz foliert
    - 8x18 ET45 RS4 Felgen in Hochglanz Schwarz (Sommersetup) / 7.5x18" ET51 Schwarze BBS Detroits (Wintersetup)
    - H&R Federn


    da no paar älteri Föteli vom Wage. Sött versueche so schnell wie möglich wiedermal paar aktuelli z'mache.


    Herbst 2009 nach de erste paar Veränderige


    Früehlig 2010 mit Wintersetup und Tüüferlegig


    Summerfelge nachem Lackiere


    Früehlig 2011 mit de letschte Veränderige .. d'Sietespiegel werdet Schwarz glackt, sDach wird mit de neuschte Folie ufem Markt aktualisiert und d'Winterfelge werdet miteme Rote Rand verschönert.





    Nachdem all die Sache jetzt fertig sind folget die nächste Plän :


    - F- Town AGA ab Turbo
    - Turbo Outlet
    - Software by TurboPerformance (DE)


    Geplant sind ca. 320 - 330 PS und 420 - 440NM
    Wird zwar relativ schwer die Plän ide nächste Ziit umzusetzt da ich momentan kein Uswiis han. :kgw:
    Aber ja .. s'chunt alles mit de Ziit.


    Wirde so schnell wie möglich aktuelli Bilder innestelle und falls er frage hend , eifach fröge , Updates werdeter ehh im Showroom Thread gseh ;)


    Gruess
    Marco