Beiträge von Saso

    danke für euchi feedbacks... ;)


    hmm ich glaub Kardan- und Atriebswelle chani ussschliesse will (wasi au no vergässe han z'säge) --> de Audi brummt und rüttlet au no komisch vor sich hii wenni danach ufe Parkplatz fahre und uskupple... isch ja allg. es völligs verschisses problem... Es fangt us heiterem Himmel mal eifach so ah... bim hochdrehen (ob autobahn oder vom 50er in 80er und vo 10mal gas geh spinnts denn 2mal) hört denn wieder vo allei uf.. (mit abeschalte / gschwindigkeit drossle)


    und es isch nid konstant! d.h. ebe chunt und geht wies em grad so passt.. :kgw: ha das "rüttle" au scho gar nüm weg bracht.. bin heigfahre.. s'auto parkiert und am nächste morge isch nüt meh gsih.


    und wasi mi immerno frage; wenns kupplig wär.. wieso brummt denn die chischte ufem parkplatz wiiter (uskuppled) klar wenn sie klemmt.. aber wieso de ton? die ganz gschicht isch sowas vo :v:


    schwungrad... das wär iwie no möglich.. aber denn hetti die vibratione doch konstant... und unwucht bliebt unwucht oder?
    ja ich weiss.. so ferndiagnose sind immer blöd.. aber ich mues mi da iwie vortaste.. suscht fahri nächst jahr immerno kei audi ;)

    Hi leute...


    Muss mich nun an euch wenden um meinem Problem mit dem S4 4.2l V8 / B6 hoffentlich auf die Schliche zu kommen. Is nämlich ne sehr komische Sache :confuse:


    Seit einiger Zeit (passiert mir jede Woche ca. 1x) beim beschleunigen / Auskuppeln und Gangwechsel beginnt die ganze Kiste zu rütteln. (als würde die Kupplung hängen bleiben) Man merkt es auch während der Fahrt auf der Autobahn. Also relativ heftig. Anfangs dachte ich vll. ne Zündspule die aussetzt etc. Aber hab auch während dem rütteln volle Leistung. Am besten bemerkt man "das Problem" durch den Klang des Fahrzeugs und die nennen wirs Rückschläge aufs Kupplungspedal.


    Hab nun die Kiste durchchecken lassen.. Fehlerspeicher nix..
    Bin während dessen als er wiedermal zickte ausgestiegen, hab mir den V8 angeguckt und angehört.. hüpft weder rum beim hochdrehen noch hört sich der Motor komisch an. Logischerweise zickt die Karre auch nie wenn sie in der Werkstatt deswegen ist. Hab meinem Mech schon tagelang "aufgezwungen" er müsse sie nun mal richtig durchschruppen und hochdrehen auf der Strasse. Bei ihm kam das problem nie zum vorschein. :kgw:


    Und was auch noch erwähnt sein muss; wenn die Karre wiedermal rüttelt und brummt auf der Autobahn (meistens dort) nehm ich die nächste Ausfahrt, Geschwindigkeit und touren kommen runter.. 2-3x Gangwechsel bis ich im 3ten bin und voila; Das Problem is wieder weg! Schnurrt wieder wie neu.


    Das ganze deutet ja irgendwie auf die Kupplung.. aber ich steh relativ dumm da wenn ich ne Kupplung wechseln lasse für n Vermögen und am Schluss bin ich keinen deut weiter. Soll ja nen riesen Aufwand sein hörte ich. Vonwegen Getriebe runter / Motor anheben.. etc. da macht sich panik breit im portemonnaie :schock:


    In den verschiedenen Garagen kann man mir nicht weiterhelfen da das Problem ja dort nie auftritt.. im Internet findet man 20'000 Prognosen und keine passt annähernd.


    Hat jemand von euch erfahrungen mit sowas? Ähnliches gehabt / gehört oder gleich ne plausible erklärung/Prognose?


    Bin für jeden Tipp dankbar. Denn bevor ich nicht weiss mit was ich es nun zu tun hab.. bleibt die Kiste eingelagert in der Tiefgarage. :(

    hallo und willkommen im VAF :w:


    So wie ich das gseh isch bi dir eh Stossstange vom S4 B5 verbaut worde und abgänderet. d.h. s'Zierstäbli ah de Stossstange (vor em Kühler mittig) isch usegschnitte worde und miteme Gitter bestückt. (so wie links rechts unterhalb vo de fehlende Nebellampe au)


    Soviel ich weiss ischs bi de MFK so keis Problem.. bruchsch keis Guetachte da Originalteil. Würd eifach luege das d'Gitterli bombefest verklebt sind und nüt abstaht :D Und fehlendi Nebellampe spielt au kei Rolle sofern de Schalter im Auto demontiert isch od. nöd vorhande. (bi mer da mit de Schaltersach aber nöd ganz sicher)

    ich han jetzt grad umgrüstet uf Doppeldin und ha es neus Klimabedienteil müese ha (willi kei lust gha han zum bastle). Mis alte wär passend uf eh normale Ihbaurahme (1Din)


    das heisst sofern de Fehler nöd per Software chasch behebe und mis passt.. hetti eis günstig abzgeh :) s'het bis "vorem" Usbau no wunderprächtig funktioniert :D


    Du chasch ja per OBD de Fehlerspeicher usläse fürs Klimateil mitem VAG-GOM. Und vielicht propiere wieder d'Grundihstellige druff zlade. Verstah nöd ganz was de ander vo de Audi Werkstatt für 400Fr. meh macht (vielicht no d^'Taste abläcke?) :D ne spass beiseite..


    Hoffe findsch de Fehler ;)

    Moin leute..


    Leider hani müese merke dases so guet wie vo keim Hersteller en einzelne MSD (ohni ESD) mit zuelassig uf min S4 B6 git. S'werde nur Komplettahlage ab Kat. ahbote mit Guetachte (welch witz) :v: En Kombination vo verschiedene Uspuffkomponente bzw. Hersteller isch anschienend nöd ganz legal. Au wenn die einzelne Teili Guetachte hettet. :v: :v: Aber ebe.. isch mer ez echt wurst.. denn s'macht für mich so kein Sinn.. darum wirds eifach untere gschruubed ;)


    Momentan hani en Inoxcar ESD montiert und de gfallt mer halt optisch super! Daher bini jetz sowiit dasi mir eifach möcht en zuesätzliche MSD vo Supersprint montiere damit das ganze no chli meh brummt .


    Sueche würdi eigentlich de do ---- > *klick mich* <--- halt de ganz Verbindigsrohrsatz vo Supersprint inkl. MSD.


    Jetzt hani mal welle nachfrage ob wer vo euch gueti Konditione bimene Lieferant het oder (bestefalls was eh nöd zuetrifft) sowas umeliege het :D


    Oder au für Tipps/vermittlig bezüglich andere MSD's etc. wäri dankbar.


    Greetz

    wie wärs denn ih dim fall mit de eifachste variante ? D.h. ziehsch der zb. es scho bestückts Soundboard (beispiel axton 3-wege ) dezue natürli no die passend ablag (choschtet glaub so um die 160.-) und en chline verstärker? Hesch nöd stundelang müese bastle.. d'priis/leistig find (ich persönlich ez fürs cax65 wie obe im link) gar nöd schlecht. Hans mal imene 106er Pug verbaue und bin eigentlich ohni zuesätzliche sub sehr zfriede gsih. Klar.. en professionelle eigebau gseht sicher besser us.. macht meh her.. erzüügt meh druck.. aber de mues mer au Ziit und Geld ufwände. Aber so als eifachi gsamtkonzept-lösig findis eh gueti sach.


    Mal zämegrechnet: board für 400.-
    ablag für 160.- (ca.)
    +Verstärker 200.-
    Kabelsatz etc. 120.-
    ______
    Ihbaufertig und parat für 880.- / (je nach material und lieferant sparsch no chli meh und s'wird günstiger) dänke das isch mal über de duume (880) en ziemli realistische priis.


    Isch natürli nur en idee.. s'git massig möglichi variante für dis ahliege dänki (Und unmenge ah produkt) ;)


    greets

    hm..


    Da du ja bi de "Schmier" als wiederholigstäter giltisch würdi dir ez garantiere das kei Chance hesch. Rechtsschutz hin oder her. S'einzig wo im Bestfall chöntsch usehole wär en "kürzeri" entzugsdauer. Da du aber eh nur 1Monat bechunsch (klar staht mind. aber dänke mit dem wirsch wohl bedient sih?) würdi ah dinere Stell de Chopf ihzieh und das über dich ergah lah.


    Han ih mim kurze läbe scho paar mal iwelchi Administrativverfahre dörfe mitmache.. bin jedesmal mit em Anwalt / Rechtsschutz und mine eigene Gsetzesbüechli druff los.. und bracht hets? Im Prinzip nüt.. naja 1x bini 2Monat besser devo cho. Wobih wer nöd lerne will söll und mues fühle. Da het wohl jede Kritiker oder Richter recht.


    Bi dir ischs halt würkli chli gschisse gloffe.. aber duets das nöd immer? ;) Vielicht mal en unentgeltlichli Rechtsberatig ufsueche und dich det erkundige... aber mich nähm an dinere Stell eher Wunder.. welchi Nachwürkige jetzt de erneuti Check-entzug mit sich zieht. Nomal bewährig volli 2 Jahr? bedingti Haftstrafe? weder noch?


    Irgendwie isch es ja en "lapalie" was du dir zschulde cho lah hesch (dermal) aber genau das findets ja grad so toll.. nämlich das mer dich ufgrund vo dim frühere Verkehrsverhalte hüt für jede seich chan zur Recheschafft zieh. Isch nid nur Abschreckend sondern au Präventiv.