ha au scho tfl müese montiere, mir bruuched immer diä vo philips. hend eich nur gueti erfahrige gmacht. choschtet ca. 250fr und s ahschlüsse isch au eifach.
gruess simi
Beiträge von sim
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sali
de erscht teil stimmt, das de allrad erscht aktiv isch wen vorne schlupf enstoht. das wird aber mitere viscokupplig gmacht. de inne hets silikonöl wo dur de drehzahl unterschied zwüschet vorder und hinterachs sich usdehnt und d lamellepaket verbindet, sprich de allrad "aktiviert" wird. das passier aber alles rein mechanisch. da wo din kolleg meint isch d haldexkupplig, diä isch erscht im golf 4 verbaut worde. wend en gaile 2er wetsch mit allrad, würi en rally g60 neh, sind leid brutal tüür.
gruess -
hey zeme
ha vor langem mol weg dem problem gschriebe und drufabe de zündalassschalter gwechslet
de summer dur het eich alles guet funktioniert, aber siit es paar wuuche isch wider s gliich problem vorhande.
ha d verklablig vom alasser prüeft,fehlerspeicher, alles i.o und es paar mol uf de alasser gchlopft aber s het au nüt brocht.
liets echt amne relais, alasser (magnetschalter) oder eher amne stürgrät?
bi leider nonig dezue cho de alasser uszmesse und de alasser uf verdacht ersetzte isch en tüüre und ufwändige gspass.
danke eu für antworte
gruess simi -
das mitem wassertemperatur sensor wer für mich au am plausibelste... würi uf jede fall mol wechsle choscht öppe 30fr
gruess simi -
hey danke für die info werde ich sicher prüfen! habe nun einiges ausgebaut, damit ich besser sehe wo es hinein kommt. hoffe ich finde die ursache bald. danke nochmals
gruess simi -
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oke merci für de tipp. d wasserabläuf vom motorrum hani nonig putzt, aber machi sicher no. ja da mitem passat under de batterie isch bekannt, under de batterie isch de ablauf und verstopf gern dur blätter usw. hani scho es paar mol gha nochem mfk abdampfe. demfall hesch dis problem bald behobe gruess simi
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nei s kabel isch uf de andere siite....
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hey mitenand
ha bi mim polo wasserihtritt ide gegend vom hubezug, oberhalb vom hebel.ez lauft s wasser vo det in fuessrum und alles isch nass. zudem hani im kofferrum wasser uf de rechte siite. wegem problem vorne hani voher d wasserabläuf vom schiebedach putzt und hinne hani de kabelstrang wo vo une ufe chunt mit kit abdichtet zudem d hecklüüchte chli nozoge. het öpper scho ähnlichi problem gha oder het öpper en guete tipp? isch ziemlich müehsam im winter
danke eu ez scho für d antwort
gruess simi -
wens mit de ziit passt bini debie.
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hey
bei dieser laufleistung ist erhöhter ölverbrauch nicht ungewöhnlich, da die kolben-und ölabstreifringe verschliessen sind. bei der zylinderkopf revision sind die schaftdichtung ersetzt worden? wen ja und die entlüftung nicht ölig ist, dann bleibt nur noch diese möglichkeit;) -
@prostreet
i glaub au dases de zündschalter isch, wel de fenschterheber nid tuet:) und weg de teili i schaff inere amag vodem her isch da mit de teili nid so es problem aber danke fürs ahgebot. i meld mi wenen ersetzt ha. gruess smi -
hey zeme
min brüeder het en audi s4 avant 4.2 quattro jg. 03 mkb: bbk
wens auto eh nacht gstande isch, den loht er sich nüm starte. kei klicke vom alasser nüt. ha zerscht denkt segi d batterie(isch no di erscht gsi), ha si den ersetzt. es paar täg spöter wider s gliiche, s komische dra isch mengmol mue meh ca. 5 sekunde de schlüssel drüllt lo und den springt er ah als wer nüt gsi... und wener den mol gloffe isch, eimol churz drülle und er lauft tiptop ah.
min nöchste verdacht wer zündschalter oder eh schlechti verkablig am alasser etc.
fehlerspeicher wird i demnächst no uslese.
ken öpper da problem? oder suscht en verdacht?
danke für eui hilf
gruess simi -
sali i wür au uf de sensor tippe... bim alte s3 muesch s ganze gfäss ersetze (choscht ca. 70fr).
bevor da machsch würi zersch wiä erwähnt kabel, stecker und natürlich flüssigkeitsstand prüefe
gruess simi -
sali
ja da stimmt scho wa du seisch. sovil ich weiss isch de test nur elektrisch, sprich uf underbruch, widerstand, versorgigsspannig usw. aber so wiä du de fehler beschribe hesch chanis mer nid andersch erkläre... hauptsach tuet nocher alles iwandfrei gruess simi -
sali
dasen motor überhitzt gits vil möglichkeite. wasserpumpi futscht, thermostat verchlemt, lüfter wo nid ahlauft, chüelsystem undicht, usw. wend genau wetsch wüsse wiäs um de motor stoht schruubsch zündkerze use und luegsch miteme endoskop dri (so eh änlichs ding wiä chiruge hend) isch halt nid grad eifach zum sone teil uftriebe... aber den waisch sicher wiäs usgseht. wend ade laufbahne tüüfi rille hesch, loch im cholbe oder ventil chrum den isch de fall klar. gruess simi -
es abs macht bi jedere ihschaltig vode zündig en selbsttest, zum prüefe ob alli ventil und so schaffed. chunt s problem au wend d abs kontrolllampe erlosche isch? tönt aber echt nochme kuriouse fehler... gruess simi
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noch dinere beschriebig isches ziemli sicher en interne verluscht. da heisst kopf, kopfdichtig oder im block selber. wil wend sovil wasser verlürsch würsch sicher öppis gseh saiche... es git sogenannti CO schnüfler, da isch sone flüssigkeit wo sich verfärbt wens CO sprich abgas im kühlsystem het. würi mol teschte loh inere garage. gruess simi
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wür der au di ruhend empfehle. zündverteiler isch immer eh problemquelle.
gruess simi -
und wie tüür wird das öppe sii?
de freilauf selber so ca. 50fr plus arbet. ziemli sicher muesch dezue de alternator usbaue. cha de leider nid genau sege wa da wür choschte, aber i schätz 150-200fr wirsch möse rechne inere vw garage. gruess simi