Braucht einer 'ne Hebebühne? Ist ziemlich günstig... (Noch...)
Beiträge von MrLowAltitude
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Hmmm 300 Rösser of 1200 kg das gfallt mer sehr
aber en 1,6er TSI wo 300 PS Leischtet, chond das ächt guet?
Do hani jez nid so Bedänke. Schliesslech hei das die Giele ir Rallye Gruppe B scho vor em ne 1/4 Jahrhundert standfest härebracht, de wirds jez ou möglech si...
Lancia Delta S4: 1.8er 4Zylinder mit Abgasturbo und Komprässor, möglechi Spitzeladedrück vo über 4 bar (!!!) und Leischtige jensits vo 500PS bim ne Lärgwicht vo lächerleche 890 kg. Für Rallycross- und Bärgrenne si die Dinger, nachdäm se d FIA verbote het, immer no igsetzt worde. Me seit (Nid bestätiget...), i dene Usfüehrige sige Ladedrück vo bis zu 4.8 bar bi Leischtige um die 480kw gfahre worde.
Mann, mit Autos wie em AUDI S.Q. S1und em Lancia Delta S4 isch me denn i weniger aus 3 Sekunde vo 0 uf 100 gsi. Uf Schotter!
Und das isch vor 25 Jahr gsi... WRC chönnt so geil si, wenn d Reglemäntierig nid so sträng wär! -
Salü chris
Hmm... Sehr interessant! I warte im Momänt nume no ufs Guetachte zum mini RH ZW1 montiere und das wär genau die Diemsion, woni bruche!
Wie viu Kilometer hesch se scho gfahre und wo müesst me se cho abhole?Gruess, ou Chris
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Sodeli, da bini wider einisch! Sali zäme
Auso, i ha d Fäuge usenand gno, der Ussering la poliere, das ganze mit Industriechitt (So öpis wie Sikaflex) neu abdichtet und wider zäme gsetzt.
I gloube ds Resultat laht sech la gseh :
Was dänket dir, wie vou chani für die vier Fäuge öper verlagne, weni se wett verchoufe? Es si 17er mit ET60 und LK 4x100 inklusive Adapterplatte uf ET30 und 4x108 (Für Audi 80/90) und aune benötigte Schrube.Item, i wott a dere Steu no grad es grosses Lob a Vona-Oberflächen loswärde. Dä Typ isch würklech super, macht d Arbeit genau so wiemes gärn hätt und das ou no zum ne vernünftige Priis. Würklech empfähöenswärt!
Weme öpis wott Ultraschallreinge, Ufbereite, Strahle, Glasperle, Schlife oder Poliere isch das e super AdrässeCheers, Chregu
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Sali Zäme
Ok, ha däm Typ hüt am Abe no einisch aglüte. Super fründlech und tönt rächt kompetänt, tiptop! Randsteischäde bis ca. 3mm tief sige kes Problem het är gmeint. Är heig das ou scho a 4000 fränkige 21 Zöuer gmacht...
I mäude mi i ca. eire Wuche mit Föteli com ResultatE schöne no
P.S.: Merci David aber i lah se bim VONA la mache, isch haut nume 10 Outominute vo mir wäg!
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Sali
I troue mir das äbe nid so ganz zue... Auso i bi handwärchlech sicher nid ungschickt aber i wett nüt "versoue".
I frage hüt nomau bim VONA ah. Mau luege, wie viu dä verlangt.
Wo wohnsch du, weni darf frage?
Gruess, Chregu
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Salü
Ouso abdräie gloubi nid aber schlife poliere
Am beschte lütisch ihm mou a
GrussHani grad vor es paar Minute probiert, het nid abgnoh. Probieres de am Abe nomau!
Ha grad gseh, dass dä nume ca. 15min vo mir wäg isch, isch ja herrlech!
Merci nomau füre Tipp!Cheers, Chregu
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Salü Zäme
Vile Dank euch Zwe für dä Tipp.
I mäude mi mau bi dene. I frage mi, ob die nume d Oberflächi veredle oder ob die ou chöi abdräie/abschlife, mau luege...
Merci nomau!
Cheers, Chregu
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Hi
Na da kann aber etwas nicht stimmen, ausser du fährst nur Kurzstrecken. Die optimale Temperatur liegt wie bereits erwähnt bei 90°. Wenn das Öl die Betriebstemperatur nur selten erreicht, können Ablagerungen und "Schlacke" im Motor entstehen. Das Motorenöl entfaltet seine Leistung auch erst richtig bei Betriebstemperatur. Natürlich ist es auch schädlich für den Motor, wenn der nie richtig auf Temperatur kommt, dadurch ist das Material durch den Temp. Unterschied höher belastet. Der Verbauch wird auch höher sein als normal etc....
Ich selbst fahre auch ein 5 Zylinder, der hingegen läuft fast zu warm. Die Betriebstemperatur von 80° ist schätzungsweise nach 10min Fahrt erreicht auch bei sehr kalten Temperaturen. Auf der Autobahn wird das Öl schnell mal 130° warm.
Bei Dir könnte Beispielsweise der Kühlwasserthermostat defekt sein. Öffnet dieser zu früh, ist die Kühlwassertemp zu tief, dies wirkt sich unmittelbar auf die Öltemp aus. Ich kann mir aber auch sehr gut vorstellen, dass die Öltempanzeige falsch anzeigt.... würde ich demnächst mal überprüften.mfg Tom
Ich antworte per PN, sonst wird es hier komplett OT.
Sorry @ Admins, mein Fehler -
Hallo zusammen
Diesbezüglich habe ich auch eine kleine Frage, weshalb ich gleich in diesem Thread schreibe.
Wo liegt die optimale Öltemperatur? Bei 80°?
Mein NG wird, um mit 8-9 Litern Sprit durchzukommen, meist recht niedertourig gefahren. Im Winter erreichet er laut Zusatzinstrument (Schätzeisen...) nur ca. 60°. Sollte ich ihn, um Lebensdauer hoch und Verschleiss gering zu halten, im Winter lieber ein wenig "heizen"?
Cheers, Chris
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Sali zäme
Wie der Titu bereits seit, bini uf der Suechi nach öperem, wo mir mini RH ZW-1 ufbereitet. I ha die letscht Herbscht fasch gschänkt übercho (400.- Fränkli) und möchte se dä Früelig montiere.
Wie me uf de Biuder gseht, hei vor auem die beide vordere Fäuge ziemlech Randsteischäde. Nüt würklech töifs aber es gseht haut scho nid schön us… Wahrschiinlech müesst me die chli abdräie oder süsch irgendwie bearbeite. I kenne mi da zweni us.
Die beide hintere müesst me eigentlech nume neu poliere.Der augemein Zuestand vo de hintere isch sehr guet:
Die einti Fäuge isch wahrschiinlech mau mit em ne fausche Reinigungsmittu "putzt" worde... :
Vore gsehts de haut wie immer chli schlechter us... :
Auso: Gits hie i däm Forum öper us der Region BE/SO, wo mir das zum ne vernünftige Priis cha mache?
Danke schomau! Cheers, Chregu
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Ou shit!!!
Mann, so öpis hätti lieber aus mehreri Millione Lottogwinn. Sone Sammlig ha me sech nid eifach so zämechoufe...
Damn! I gloube, i würd e Grossteil verchoufe, derfo ds Huus finanziere und die... Säge mir 10 geilschte Chärre, bhaute -
Mis 80erli het ersch 172'200km... Mis Ziu si aber mindischtens 300'000, das söt i ca. 6-7 Jahr erreicht sii, so lang wetti ne bhaute! Am Arbeitskolleg si 80er het momentan 368'000km 1. Motor, 1. Getriebe, 1. Kupplig
Nimmt mi ja Wunder, ob die nöie Audis ou no so lang hei...
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Sali Zäme
I bi scho sit Langem uf der Suechi nachem ne schöne 3-Speiche Läderlänkrad für mis 80erli. Sött natürlech originau Audi sii, am liebschte das vom S2.
Freue mi uf vernünftegi Agebot.
Cheers, Chregu
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Ha vori grad e Satz AEZ uf Ricardo gseh, wie würde ou super zum ne B3 passe: http://auto.ricardo.ch/kaufen/…felgen/v/an635381936/pn9/
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Lug, das isch ganz eifach:
Warmi Asugluft = Besseri Gmischufbereitig, besseri Verdampfig vom Benzin (Bsunders bi aute Motore mit Sugrohrisprützig, so wie der 5-Zäpfer vo mim Audi 80). Derfür weniger Leischtig da weniger Suurstoff zum verbrönne.
Chauti Luft = Währendem Warmlouf schlächti Gmischufbereitig und bi aute Motore Gfahr vo veriisig. Derfür meh Leischtig!
Di APK-Motor isch ja sicher scho e Diräktisprützer oder? I dänke de isch chauti Asugluft kes Problem... Aber i weisses nid sicher!
Hie, lis mau: http://www.motorlexikon.de/?I=323
Cheers, Chregu
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Salü
Auso wenn e "offene" Luftfilter ohni Chaltluftzuefuer ibousch, denn hesch höchschtens bessere Sound aber bim ne Seriemotor isch der Leischtigszuewachs sicher, wenn überhoupt, minim!
Wenn chli Leischtig wosch gwinne muesch scho für gnue Früschluft sorge. Mi Audi 80 z.B. het Seriemässig e Asugluftvorwärmig. E chline Teil vor Luft wird vor Umgäbig ume Chrummer agsoge. Sött wahrschiinlech der Verdampfigsprozäss vom Bänzin beschleunige? Kei Ahnig...
Jedefaus weisi vo audi-80-scene.de, dass e Chautluftzuefuer vor auem bi höche Gschwindigkeite durchus es bitzli öpis cha usmache. -
Hallo und willkommen im Forum!
Die Chance, dass dir jemand aus dem Forum diese Fragen beantworten kann ist, so glaube ich, leider relativ gering. Es wird hier nicht sehr viele Leute geben, die einen nagelneuen A3 fahren...
Ich an deiner Stelle würde einen Audi Händler anrufen oder sogar kurz in die Garage gehen (Kannst ja den iPod oder das iPhone gleich mitnehmen. und testen..), da bekommt du die Informationen aus erster Hand!
Gruss, Chris
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Salü
Hmm... I ha bi mim 80er ou ZI's nachegrüschtet (Äbefaus Spannig, Öldruck und Öltemp) und die Überchöme d Signau diräkt vo de Gäber, nid vom Stüürgrät. Klar, das isch kei Golf 2 aber mines Wüssens si dini ZI's fasch die gliiche wie die vom Audi 80 (Sicher ou vo VDO).
Das heisst, du muesch die Gäber für Öltemp und Öldruck zwöi zersch no iboue, ds Voltmeter misst eifach d Versorgigsspannig. Seriemässig het di Motor nume zwöi ÖldruckSCHALTER (Für d Warnlampe. Klick druf, öpe so gseht dä us!) . Eine vo dene muesch dür ne ÖldruckGEBER mit Warnkontakt ersetze (Gseht öpe so us, het zwöi Aschlüss: Eine für d ZI's und eine für das Kabu, wo vorhär am Schauter isch gsi, der Warnkontakt). D.h. du muesch zwöi Leitige i Motorrum verlege... Plus, Liecht und Masse nimsch vo irgendwo hinger der Mittukonsole.
I mim Audi z.B isch seriemässig e Öldruckschauter 0.8 Bar (Für Läärlouf) und eine für die höche Dräizahle (Druck weisi grad nüm...). Dä mit 0.8 Bar hani de dür ne ÖldruckGEBER mit Warnkontakt 0-5 bar/0,8bar müesse ersetze.
Füre Öltempgeber hani a mim Motor e Blindstopfe gha. Do muesch haut säuber usefinde, wo dä ineschruubsch!Gang mau chli ga google, da fingsch scho Informatione. Hie z.B.: http://www.wolfsburg-edition.i…3%B6ldruck-batterie-volt/
Cheers, Chris