Beiträge von seppelruedi

    hmm, ja der Subi ist etwas günstiger in der Anschaffung (ca 2000-3000). Der Evo wird aber erst ab ca 25'000 mit Schaltgetriebe verkauft, dies wäre schonmal ein Punkt für den Subi :P


    Hmm, finde eben ein S4 passt nicht zu mir, irgendwie zu edel, wenn die 2 oben genannten nichts sind wirds wohl ein S3 8p :P

    Hoi zäme


    Da ich in diesem Forum schon etliche Hilfe und tolle Ratschläge erhielt, dachte ich frage zuerst mal hier nach,
    auch wenns nicht unbedingt VW/Audi spezifisch ist.


    Ich möchte was neues, fahre momentan einen 4er R32, welcher bereits 240'000 Km und 1-2 Baustellen hat (wird bald verkauft, gegen die 6'500, könnt mir ne PM schicken bei interesse).


    Nun brauche ich unbedingt einen 4x4 (viel in den Bergen) und was "geiles" das Spass macht! :D
    Meine "Traumautos" wären in diesem Bereich ein WRX STi oder Evo X, beides sehr sparsame und ökologische Alltagsflitzer :spi: :engel:


    Mein Problem bei den 2 ist folgendes:
    Ich brauche das Auto als Alltagswagen, sprich 5x die Woche rund 80km am Tag für den Arbeitsweg hin- und zurück (davon ca 60km Autobahn).
    Mache also im Jahr gut und gerne 25'000 Km aufwärts.


    Das sinnvollste wäre sicher ein 2t Wagen, aber ich kann doch nicht inem Karton zur Arbeit, mit dem Gewissen den Traumwagen im Garage stehen zu haben haha als würde ich unter der Woche die 50j Nachbarin verführen, dabei wohnt die Traumfrau in der Nebenstrasse :v: :wh: ergibt keinen Sinn :D


    Hat jemand Erfahrungen mit den 2?
    Welcher ist der doch etwas Alltagstauglichere, evt sogar günstigere im Unterhalt? machts überhaupt Sinn, diese Wagen als Alltagswagen zu fahren oder ist das Idiotie pur? :kgw:
    Mein Garagist meinte, dass der Gebrauchtmarkt an Subi-Teilen grösser sei, als beim Evo. Dessen Teile sind teuer und schwer zu beschaffen.


    Erfahrungsberichte wären wunderbar, vielen Dank für eure Hilfe und Grüsse
    Seppu

    Hallo zäme


    Mi Kolleg suecht für si Golf 5 R32 no Felge (am Beste mit Pneu), LK:5x112
    Budget mit Pneu: ca 2000.-, ohni ca 1500.- (18 oder 19zoll, sette passe ohni Distanzschibe oder Bördle)


    Wär top we ogad es Guetachte füre 5er debi wär! :dh:


    Was er nid wott: Barracuda, Tomason u Replicas ;)


    Si für aui Agebot dankbar!


    Gruess, Merci u schöns Weekend :D

    hehe ja also bim erschte versuech hez ned klappet..
    numme als antwort becho: get gar nümme! und waser no vergesse het z schribe aso hetermer grad jetzt gschribe: das füechtigkeit im outo isch und das am einte sitz scho wenig schimmel isch.. :kgw: und das sehrwarschinlech weg dr füechtigkeit dr Motor au nid suber lauft..


    bringi dr schimmel weg oder müesse neui sizte härä? und cha das si das dr Motor weg dr füechtigkeit nid suber lauft?


    bi "Füechtigkeit im Auto" chasch scho ufhöre^^, es sich soooo müehsam, wener inne mau richtig Nass isch bringsches fasch nüm usse, de geiz teils bis ufs Chassi ache under de Fuessablage, lauft immer ah, foht a stinke etc, de horror hehe


    würd aber o dFinger devo lo, u gibim am beste no gad e Respektschelle, da chönnti Gränne we eine so es geils Auto loht la verhunde vorusse :kp: :engel:

    Hallo zäme


    Da i e R32 ha gfunde und nächscht Wuche gange go abhole, suechi itz no Schwarzi Rücklüchte sowie Feuge. Het nur die orginiale R32 Felgen aber uf Winterreife,
    da mis Budget no zuelaht suechi no Summerfelge. LK: 5x100, Preis ~1000.-, keini Chrom, grössi Mindestens 18zoll


    Bitte abiete was der heit u nümme bruchet hehe
    wär natürlich toll we es Golf 4 biblatt debi wär sowie no fahrbari Pneu :dh:


    Thx! :engel:

    En Kolleg vo mir verkauft en Golf 4 V6 4Motion.Isch Jahrgang 2000 hät halt 200000 Km und isch Servisgeplegt.8fach bereift.Pris 4950.-Hät au Leder Klima Sitzheizig Ahängerkupplig.MFK 12.2.2014.
    Grues oldscool01.


    Merci fürs Agebot, aber wie de "Fön" seit, suechi scho e R32, susch eher e A4 oder so.

    Gad äch die Oberverarsche erlebt :kgw:
    Ha am Autocenter Hauptwil gschribe (hei recht viu R32) wies usgseht mit de Modeu fr 12'499.-, wenn Service isch gsi, Bremse, Kupplig, Stürchetti etc und er antwortet:
    "diese kriterrirn gelten nur bei den teureren modellen, bei 12500 kampfpreis" (doch nimmt sech Ziit fürs richtig Schribe).


    ha näre gantwortet, dass i mit sore seich Antwort nix cha afah, schliesslich keni vo mine Frage beantwortet. u ob die fr 12499 idämfau au zBode gfahre si u nidmau
    Service hei, u är:


    "Ja genau.sb 14500 sind die fahrzeuge besser neu bremsen und garantie kann mann abschliessen dann ist die steuerkette auch drin in der garantie" :ablach:


    interressant hahaha macht mir e recht sympathische Idruck :kp:

    i merke langsam was dir meinet mit: eifach es schneus outo wo guet usgseht aber oft nid vode richtige gfahre wird... :v:
    ha iz scho paar kontaktiert, stürchetti viune e frömdbegriff, ob si gmacht isch wüsse die meiste nid :kgw:
    wes nid us erster hand isch, heisi eigch 0,0 % ahnig, was vom vorbsitzer isch erledigt worde, WTF :spi:


    aber houptsach immer dezueschribe wies es liebhaberouto sig, und wie immens guet pflegt. interessant, normalerwis kenni dhintergründ vo öpis woni aus liebhabergegestand betitle :ablach:


    i ha ja marketing gha ir schueu und we eine eifach 1000 begriff verwendet wie super giga hammer mega ober nice pflegt u geil das outo sig,
    isches meistens doch eher zgegeteu, susch wärer überzügt vo sim outo u muess es nid künstlich i 7 himmu lobe


    die suechi cha recht schwer wärde xD
    vil glich es übergangsouto fr 700.-, de chani ämu no 1-2 wuche witersueche oni stress hahah
    oder eifach frei nä, weu zugfahre chunnt nid i frog :ablach: :nu:

    auso mi bro het de S4 B5, und ganz wichtig sid turbolader, das die revidiert worde si, wiederum heter ja erst 50'000km, da wärde die chum bereits revidiert si. e 50j frou dönt ja sorgfäutig und treu, aber gad de 2.7 biturbo muess me wüük penibel warm und chaut fahre und ob die gueti frou jede abe bim heicho de het la usdreie wotti mau bezwiefle ;)


    i weiss no, er het denn wüük e türe gno mit o recht viu KM, defür isch aues tip top gsi. het gloub 13500 mit 180000km zaut.
    würd uf ölverlust, ruhigs und suber (ruckelfreis) afahre und evt no grüsch ade achse (koppelstange) achte (sini tipps uf die frag hehe).
    aber de wage isch eigch wüük sehr robust u er het usser de normale service keni grosse problem und viu viu freud dranne :P