Beiträge von domenikTT

    Schöns schiff mit geilem V10:) din sound heti gern aber de verbruch & versicherig sowie verkehrsabgab nöd:D
    RSK had doch immer so sorge was iträgig & papier abelangt?

    Chumt immer druf wie mer zu dere garage staht. Aber wo im winter zu ne neutrali garage bin im quartier mit aviatankstell hands für 4x 18er a 400.- welle ohni arbet. 50% isch da nur scho gwünn aber wönt nomal fürs ufzieh entlönt wärde;)

    Reifedirekt macht ja dpneu nöd sälber goliathppower:D ich ha hüt mini 19er wider druf, en riiise nagel drin ka. De use und gflickt mit radwächsel 50.- gaht ja no. Aber krass findi wenn e garage de stammkunde zu de übertürti pneu no en ufschlag fürs ufzieh, ventil, umwuchte & montiere ufschlag verrächnet. Sehr kundefründlich;)
    STRUJa, du hasch no besseri kollege als ich:p aber frech findi AMAG scho am tel, wie vill zoll sind ihri felge? Ich, wiso meined sie? Ja ab 18 zoll gits ufschlag. Ich, ja sie sorry aber vo wege meh ufwand. Das macht dmaschine hüt als moderni garage, nei danke AMAG!

    Das zahli au wenni pneu mitbringe tuen. Also semperit isch top, all uf de bärge fahred die hani gmeint. En alte mitarbeiter posted immer kumho uf sin jeep, sind wohl guet und langläbig. Ich bstell au immer bi reifendirekt. Bi 19er im summer klar, en 1000er döt und 1600.- i de garage, da zahli gern en lappe zum ufzieh:D aber stimmt scho, bi kollegepise chamer no günstiger. 18er conti 3 im winter für 800.- mit montage;)

    Gasch am beste ine waschbox mit warmwasser und schrubsch din wage suuber. Im jumbo hads gnueg sache zur uswahl, ja nöd zu amag und de 55.- schampoo poste:D gsetzbuech i de schwiz isch dicker als dbible;)

    Rame, mir sind bloss alllll einig das ABT nix wer de rescht chasch du entscheide. Is dütsche muesch au nöd. MTM Hauptstützpunkt isch zwar bi Münche aber zu Topcar.ch chasch au gah. Uf Freiburg (D) chöntsch au aber die sind wie AMAG -> kei aaaahnig vo de botanik <- den sie schicked dis Stürgrät uf Münche für 800 €. Wenn zu Sportec gasch muesch ihri Aga drunter tue, bi MTM ihr. Die 2 Tuner verbaued glaubs nur Milltek, Bn pipes, TopGear & Fox kei Bastuck.

    Ja Diesel lauft halt anderscht. Döt nützt leider kei Abgasalag was am Traktorsound dafür lauft das züg ordentlich flott. Also MTM had nur 1 Vertretig i de Schwiz und das isch bi Topcar in Uetendorf BE/ Usfahrt Thun Nord. ABT had zwar en Name aber de halted nöd was er verspricht. Über AMAG had mer den no dGarantie aber da das Züg online oder per ischicke vom Stürgrät lauft gits kei chlini Apassige am Auto so das villi wider i de Werkstatt landet. Ob Sportec oder Topcar MTM Schweiz isch glich, das züg wird suuber laufe;)

    @Struja...du hasch ja en starche Diesel mit 450 NM serie. Fakt isch aber das de S3 mit 210/225 PS & 270/280 NM usgliefert worde isch. Mine isch zerscht vo OCT Tuning gmacht worde, Kurve vill zu spitz so das de Motor klopft had. Nachem löte hands nöd supi isoliert so das nach 1 j. MTM sStürgrät had müesse dur äs neus Ersetze. Sit dem hani druch vo 2800U bis fascht im rote Bereich. Also wie villi wüssed aber au nöd alli chumts nöd uf di Endleistig selber a wie zB 259 PS sondern wie dKurve verlauft und wie lang di hohi Leistig ghalte wird. Drum chan eine mit wenigee PS au links davo fahre;)

    Mini isch au langsam dure, 5. & 6. Gang ab 3000U merk ichs, drum fahri brav wie en Opa:D Motorex, trausch di das du azubi? Git ca 8h. Mach mer mal en Pris, teili chani selber bringe suscht gah ich zu Fehrenbacher. Zweimasseschwungrad söt no ganz si.


    Lg

    @Rame...ich war auch schon bei Sportec, die machen schon eine top Arbeit aber der Preis für eine 12 jährige Software ist immer noch zu hoch, MTM ist nur etwas günstiger. Weil Sportec keine AGA ab Kat mehr hatte bin ich zu MTM nach Uetendorf kurz vor Thun. Herr Jost ist ein super Typ mit ahnung. Es liegt an dir ob nur Softwareabstimmung oder noch eine AGA ab Kat willst, komplett kommen um 265 PS raus, bei 280 ist schluss;) Serie spürst du den Turbo ab 2200U, je nach Software ab 2700-3000U, für 1.8T läuft er dann sauschnell richtung Begrenzer:D Seisch eus no wo di hi bisch, den dis grinse bim gas gäh wird eh cho, haha

    Hey da solltest du keine bedenken haben, nur nicht hinten übertreiben mit den Scheibendicke;)
    Mir hat MTM abgeraten beim Quattro Mischbereifung zu fahren. Die Haldex muss dann immer in Kurven ausgleichen und so mal ausgetauscht werden. Auch gleiche Felgengrösse mit unterschiedlichen Reifen wird nicht empfohlen. Viel spass noch mit dem S3:)

    Ich han e Milltek ab Kat bim TT. Ha oft kört das härstellig & passgenauigkeit top sind, chas bestätige:) im verglich zur serie AGA sicher piz lüter und brumiger, aber dezänt. Du hasch halt 3l und en komprässor, das wird scho schön fauche ;) bim neue golf R tönt sie würkli geil:D check doch mal youtube ab.