Beiträge von domenikTT

    Hey falls es de SUV isch, bi Audi Ag seit mer glaubs Druckablassventil, chasch de ine Garage mit ä Vakuumpumpi (5mm) im ibaute Zuestand teschte. Sventil muess öpe 30s de Druck ushalte suscht äs neus Ventil bi Amag poschte, ca 42.- :)

    1 Satz Amag Gamaparts 16 Zoll mit Goodyear's


    Ich verkaufe meine 4 Winterräder von AMAG.



    - 4 Felgen Gamaparts H2 6x16 Zoll ET 31 LK 5x100 mit leichten gebauchsspuren.


    - 4 Goodyear Ultragrip 7 205/55-16 mit noch 5mm Profil



    Sie waren auf meinem Audi TT 1.8T 8N Quattro.


    Für folgende Autos/Typenschein-NR. Eintragungsfrei:


    Audi TT 8N: 1AB8 17,21,22,84,85,86 1AB9 70,71,72,73,74,75,93


    VW Golf 4: 1VC6 95


    VW Bora: 1VC7 07


    VW New Beetle: 1VC6 29,30



    Der Radsatz ist in gutem Zustand. Muss in Zürich abgeholt werden:)



    PREIS: 400.- CHF

    Will en 30 jährige meh ahnig had wie en 22 jährige:D ich han ja mis Tuning bi Topcar MTM Schwiz gmacht. De chef had mi den uf e Probefahrt iglade vom TTRS mit 424 PS/ 555 NM uf 1400 KG. Das isch en super PS/KG Konzeptauto;) dine isch würkli zschwär. Würd für de RS3 spare aber den im dütsche poschte, isch schöner als BMW hehe. Din Kompressor isch also am endi? Fahr doch mal en R32 Turbo oder Biturbo zur Probe. De Turbobums isch schi geil, Komressor had da nix zmelde:D

    Spinned jetzt all das Sie zur Amag gönd? Die hand keis goldigs Händli nur Goldigi Prise:D Ich ha bi MTM 1200.- zahlt mit Ibau & Lenkgeometrie. Nimm Eibach, H&R Federe gönd anschinend mit de ziit zwiit abe. Vo wellem Ecke bisch? Krass das Tuner scho günstiger sind als Amag.

    Also wenn ich en Wage het mit 400 PS schribi nöd CA. vorne dra:D Ja m@il dene mal, ab 15tusig € bisch dabi. Villicht chan dir SLS no öpis a dim mache anstatt uf Turbo zwächsle;) Frage kosted nix. 1 Wuche müstisch de Golf döt lah das isch dir bewust.

    Huere siech, RS4 isch au en VW so leids mer tued, edle VW aber VW Konzern:D Ich wot dir nume sege, die Investition isch zu viel des Guten. Nur 400NM, serie had er scho 320. Fahrsch wohl mit de alti Kupplig ume oder hasch DSG? Ich weiss au, bin ja Audi Fahrer. Nur wenn ich scho drin hock fühl ich mi wohl:) du bisch 89er und dir langed 370 PS nöd? Bisch wohl en Gradusfahrer. Gah mal ufd Nodschleife, nimm rechts Platz und lah dich vo nem Rennfahrer umd Kurve schlife den spürsch dini PS unterm Arsch;)

    Also das verstah ich guet aber trotzdäm Kollega. Was hasch jetzt a Leischtig uf de Rolle ka? Nöd was de Tuner dänkt sondern in ächt:) Hol dir gschider en 135i Coupe und lah ihn mache. Bis 430 PS und 600 Nm holsch use. Bi Autoscou24.de isch en schöne schwarze dezent mit performance packet inkl Bremse mit 436 PS für 36tusig €. Hasch meh freud oder wenn bi VW wotsch blibe en RS4:D du muesch wirtschaftlich denke, bim Verkauf wirsch nur minus mache leider;)

    Für das Gäld wo HGP verlangt lohnt sichs nöd. Bruchsch zuesätzlich no grösseri Brämse falls sie nonig hasch und Einzelabnahm in Biel wird sau tüür:D Lieber dine verchaufe und en Wage chaufe wo scho vo Serie en riise Motor had:)

    En guete Tuner chan dis Fahrzüg uf Bezinsorte istelle. Had dich Abt zLiessach BE agfrögt oder haschs über Amag gmacht? Grundsätzlich chan de unterschied vo 98 zu 100 Octan bi nem chline Motor nöd vill usmache, max 20 PS, nur Shell had 100er. Aber nöd jede git mit sim Tuner a oder hads nöd Itreit wie du du Pflichtbewuste:) En Chip vo MTM streut nach uf, das heisst nöd 310 sondern 325 PS had eine ka. Und mit richtigem Gang & Drehzahl hasch kei chance;) Aber wie mini Vorredner scho gseit hand: Ab ufd Rolle:D Und hey, wie chamer 3000.- nur für en Standart-Chip usgäh und dafür kei Igangs & usgangsmessig verlange?

    Merci Merci. Lauft dine guet? Mues mi no zrächtfinde:D No 1 Mt. uf Summerfelge gnüsse, denn leider wider uf Winter umrüschte:(

    Bi gwüssti Autos mit passendi Felge passts super in schwarz;) nö nur MSD & ESD. Ha no vor de MSD echli uszhülle oder es Rohr dri zschweisse für no meh Sound:D