Beiträge von Börni

    Sali,


    verstehe ich das richtig, dass dieser Buggy am Ende rein elektrisch betrieben werden soll?


    grundsätzlich finde ich die Frage interessant, ich finde nicht dass Du Dich im Forum vertan hast.


    grundsätzlich könnte man jedes beliebige Seriendifferenzial verwenden, solange die Übersetzung stimmt.


    Das kommt natürlich auf den Einsatzbereich, die Maximaldrehzahl des Motors und die gewünschte Höchstgeschwindigkeit an.


    Zudem wäre je nach Einsatzbreich eine Differenzialsperre von Vorteil.


    Alternativ wäre der Einsatz zweier Elektromotoren zu überlegen, jedoch müssen diese genau synchronisiert werden, damit Dein Vehikel nicht im Kreis fährt. Vorteil daran ist, dass man die Kraftverteilung noch variabler regeln kann, wie mit dem besten Sperrdifferenzial. Jedoch setzt das eine entsprechende Sensorik voraus.


    LG


    Roger

    Sali zämme,


    ich habe EBC yellow Beläge bei meinem 2er Slalomauto drinn und kann sagen dass man keinen grossen Unterschied spürt.


    Grundsätzlich kann eine Bremse nur so viel bremsen, bis die Räder Blockieren, oder die Bremsanlage zu heiss wird. Darum ist eine anständige Belüftung zur Bremse (Form der Felge, Luftführungskanäle etc.) und die Dimensionierung der Bremsanlage für die Standfestigkeit der Bremsanlage entscheidend und die Qualität der Reifen (auch deren Alter) für die Länge des Bremsweges.


    Bremsbeläge mit höherem Reibwert sind daher nur bedingt für den Strassenverkehr zu empfehlen, vor allem solche die noch warmgefahren werden müssen.


    Beim Yellow kann ich sagen dass er vermutlich einer der Strassentauglichsten "Rennbeläge" ist den ich bisher probiert habe, wunder sind keine zu erwarten, doch er spricht sauber an und der Reibwert ist nicht so hoch dass die Anlage gleich überhitzt und er braucht keine wirklich lange Warmlaufphase, dennoch quitscht er wenn er kalt ist.

    Sali zämme,


    ich chumme damal chli spontan mit däre Usfahrt, mer händ eus damal öppis bsundrigs usdänkt, wo mer nanig so kännt wie d Innerschwiizer-Alpepäss, wies de Titel scho seit gahts in Neueburger Jura, es sind kä Strasse zum schnäll fahre, meh zum d Landschaft gnüsse, es isch zum teil zimmli äng, da mues mer s Tempo chli apasse, wänn all heil zrugg cho sölled. Eis mueni im vorus säge, d Strasse sind zum Teil so äng, dass mer, wänn gägevercher chunnt, mit 2 Rad näbed d Strass mues uswiiche, jedoch sind d Fahrbahnränder guet mit Schotter usbout. Kä Angscht, mer sind d Strecki abgfahre. suscht isch vermuetlich s gschiidschte, wänn er eu überrasche lönd :D


    Datum: Samschtig, 24.09.2016
    Träffpunkt: Raststätte Gunzgen Fahrtrichtig Bärn
    Zeit: 10:00
    Ende vom offizielle Teil (mer chan ja dänn immerno zämme heifahre) ca.17:00 die nöchi vo Neuenburg


    ich würd mich freue wänn no de eint oder ander wür mitcho, obwohls so churzfrischtig isch :pr:


    Mälded eu doch bitte da ah, oder per Whats App uf 079 486 52 08 (füege eu dänn zude usfahrtsgruppe zue)


    hoffendli bis glii


    LG


    Roger

    ändi september-afangs Oktober


    lueg, isch alles passiertbar, doch zum chrüze mues mer a gwüsse stelle bitz näbeduse fahre, sie händ döt alles schön mit schotter ufgfüllt, wänn mer also chli vorsichtig fahrt und nöd mit vollem tempo usefahrt passiert da nüüt, aber darum fahr ich d strasse au immer nomal ab, zum ussortiere, han scho es paar schöni streckene müese striiche, wills eifach nöd gaht mit grössere gruppe und tüüfe Autos holprig sind döt unne so zimmli all strasse und es paar schmali sind au übrig bliibe, aber suscht müsstemer uf de Autobahn abe und wieder ufe fahre

    hahaa!!ich warne aber lieber im vorus, bim rekognosziere hämmer es paar mal bim vchrüüze müese mit 2 Rad d strass verlah :wh: also im zwiifelsfall lieber s trotinett mitnäh, wännd angscht um dini Felge häsch :frech: aber lohnt sich uf jede fall

    ja da wär cool :dh: d vorbereitige laufed, d route staht zu 95% es gaht damal in Jura, sind chli schmali strössli.. da mues mer s tempo apasse, aber mer wird defür mit gradiose ussichte belohnt

    ojeh, hans z spaat gsee, bin grad geschter mit de Frau e Strecki go abfahre, zum luege wie d Strasse sind, mer sind es Spätsummerusfährtli am plane, hetsch di eus chönne aschlüsse :dh:

    Hoi zäme


    Hüt bini fliisig :)


    Han no en flitzige Polo 1.6l 16V GTI. Mer müend en leider us Platzmangel verchaufe.
    Er hed die Mängel: Rost im Bereich Unterboden und Radhuus hinde links und a de Türe hed s Blasen im Lack. De Gurt vom Fahrersitz rollt nöm uf, aber Ersatz in schwarz isch debi. De läärlauf isch chli unrund aber susch isch er imene guete Zuestand.


    Würd mi freue wenn sich öbber finde lad wo sich dem Chistli animmt.


    Priis: Fr. 800.00


    LG Roger


    https://www.facebook.com/home.…roup_179290962098296&ap=1

    Sali noname,


    ich hett eventuell was für Dich, isch zwar kä Limo, sondern es Cabi, doch es hätt en waschächte GTI-Motor drinn


    also es GLI Cabi, JG 87, mitem 1.8l 112Ps Maschine, Rot, bis uf d Felge total Original. De Wage hätt 105`000Km, us irgend eme Grund händs de Motor zum überhitze bracht, ich hab, wonen mit Motorschade kauft han en frisch revidierte Motor ibaut, sithär lauft er Tip Top.


    MFK müssti no schnäll go mache, suscht wärer fahrbereit, es paar chlini Details hani no welle mache, daher isch de Priis no im vernünftige Rahme verhandelbar, je nachdem, was d no alles wetsch gmacht haa.


    Priisvorstellig 9900.-


    http://www.anibis.ch/de/autos-…ftw&so=d&fcid=113&ref=dbd


    LG Roger

    Sali Pasci,


    Ja die Lenkgeometrie mache ich bei mir im Hause, dazu benutze ich manuelle optische Geräte und meinen Verstand, einen teuren Achsvermessungscomputer brauche ich dazu nicht.


    das Problem bei Premio und Co ist, dass die Monteure, die die Vermessung machen nicht wirklich verstehen was in einem Fahrwerk passiert, was alle diese Messwerte bedeuten, sie stellen nur den Zeiger auf dem Bildschirm auf grün und warten auf das Gratulationszeichen, zumindest ist das vermutlich bei den meisten so. Das funktioniert solange gut wie das Fahrwerk auf Originalhöhe, das richtige Fahrzeug ausgewählt, die Eingangsvermessung korrekt gemacht wurde und der Lift auch gerade steht. Weicht etwas ab stimmt die ganze Messung nicht, Reifen fahren einseitig ab, das Lenkrad steht nicht gerade, oder das Auto zieht sogar zur Seite.


    will jetzt niemanden schlecht machen, wenn alles stimmt kann so ziemlich jeder eine Achsgeometrie machen, jedoch zeigen meine Erfahrungen dass es oft zu ungenauen Messungen kommt, Selber habe ich xxxStunden mit Beissbarth Vermessungscomputern verbracht und bin zum Schluss gekommen dass sich die Investition für mich nicht lohnt.