Darf meinen Golf am 27.4 vorführen... Tipps?

  • Hoi zäme


    hend ihr gueti tipps, was ich vorem vorfüehre unbedingt no mues mache, das de Experte nöd es allzugrosses gschiss macht?



    danke jetzt scho



    Gogi

  • Kontrolliere das ekei ölverluist hesch vorallem das ekei tropfe ume isch. wens nur es biz verschliert isch de isches halb so wild.
    Brämsschlüch kontriolliere, manschette, Rost, Uspuffalalg und leuge öb de abgastest nu gültig isch. Fals epert kännsch woder en test rasch mache chan de machs. De gsesch grad öbd bide alag wirkli alles guet isch. Bereifig kontrolliere, fals die wod druffe hesch dure isch de montier rasch dwinterfinke oder dfinke vomene andere golf wod hesch.
    Sliecht sotsch ai kontrolliere daser ide köchi stimmt. Wend rost hesch radloif und es loch hesch de sotsches ai mache ussert du hesch dplastikradloif. De isches halb so wild.
    Räch eifach dermit das es 2ts mou gosch. Bim 2te mou chasch alles anderi mache wod nid gsches und wod dexperte epis zmotze hend.


    I machs immer eso und chume bim 2te mou immer dure.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • Wurde schon fast alles gesagt, beim Golf 1 (2, 3) meckern sie immer, wenn die Aufängungsgummis von der Hinterachse spröde sind.


    Dann das Radlagerspiel h. kontrollieren, vorne kontrollieren ob die Kugelbolzen und Spurstangenendstücke kein Spiel haben oder der Gummi vom Gelenk kaputt ist.


    Ansonsten zu kontrollieren:
    Licht einstellen nicht vergessen, Beleuchtung, Hupe.
    Wischerblätter und Wischerdüsen.
    Pedalgummis, Spiel in den Türbolzen.
    Tachobeleuchtung
    Pannendreieck muss im Auto sein.


    Motor waschen, egal ob Ölverlust oder nicht, den Wagen waschen und putzen, so dass es einen guten Eindruck macht.


    Wenn du nicht soweit weg wohnen würdest, hätte ich den Golf schnell angeschaut... ;)


    Gruess
    Marc