Wertgutachten für "alte" VW's

  • Kennt jemand von euch eine Firma, die Wertgutachten für "alte" Autos macht?


    Ich hatte bis jetzt bei meinen seltenen und gut erhaltenen Modellen jemand von meiner Autoversicherung da, der den Wert geschätzt hat. Die Schätzung lag aber (deutlich) unter dem Wert der Fahrzeuge, aber so hat man immerhin was in der Hand.


    Ich suche jetzt aber eine Firma, die das unabhängig von der Versicherung macht.
    Hintergrund dafür ist, dass ich wohl in Zukunft mit U-Nummern unterwegs sein werde, und meine Fahrzeuge trotzdem mit ihrem wirklichen Wert versichern will.


    Ich möchte nur etwas in der Hand haben, falls es einen Unfall od. ähnliches gibt.


    Gruess
    Marc

  • ich ha bi de Winterthurer kei Problem gha. Doch es hät en Vollkasko brucht. Da du aber mit U-blech fahrsch, chunts au in erster Linie druf ah, für wieviel du Fahrzüg i de Gschäftsversicherung deckt sind. Nützt denn nüt, wenn als Beispiel din Chlapf 50'000.- Wert hät, aber Versicherung nur 30'000.- Deckung aufweist. Falls Nummerä nöd dir isch, wird si sowieso alli Register zieh um nöd müesse zahle. Da muesch du denn beweisen, dass die Fahrt en "Dienstfahrt" gsi isch und das wird z.B amene Sunntig no relativ schwer.

    Ein Fahrzeug kann erst als tief bezeichnet werden, wenn der Marder nicht mehr unten rein kommt............. :D

  • Das mit dr versicherig isch scho klar.


    Nume ds Problem isch, das dr Zytwärt vomene scirocco 1 öppe 0.- isch.
    I wett nume verhindere, das wenn öppis passiert, ig mit lääre händ dastah.


    Mi 78'er isch iz im momänt uf 5500.- versicheret, wobi das ig im dütsche scho dütlech höcheri aagebot ha übercho.
    Da würds mi chli aaschissä, weni när nüt überchume im fall vomene unfall.


    Gruess
    Marc