BBS und LENSO

  • hami dezue entschede zerst interieur fertig zmache und de stönd no revidier arbeite am motor a woni dä frühlig wot fertig stelle. de esch planet uf metti nöchstjohr bbs rs met goldigem stern zkaufe, wel i mer sälber säge weni bbs rs kaufe münds lückelos perfekt und alles neu gmacht si, wot au ke lackiert di wot si pulverbeschichtet und nanoversieglet (wot nid scho ufbereiteti wo scho mol montiert worde sind) und de wösset dir jo sälber beni met ergendwie 2800.- afe mol debi..... bes det he weti jetzt im dütsche lenso bsx go kaufe, das woni noni secher ben esch grössi!
    eigentlech weti 15zöller, gehts aber nur 7zoll breit, 16zöller gäbs 8 und 9 zoll breit....bruche chli entscheidigshilf...lieber schmal und devör 15zoll...oder lieber 16zoll und breit...stoh uf breiti felge ha jetzt keskin druf rund ume 9x16, aber wie gseit wet lieber 15zöller!
    oder sölli das losi und eifach bbs rm kaufe (do si günstiger sind)?
    was meine der dezue?

    Wer einschläft mit Popo die kratzt, wacht auf mit Finger die stinkt :wh:

  • Ich denk e echte liebhaber macht sech need emol gedankte für replikas, i fend die lenso issy aber die send 1 teillig und billig verarbeitet, und weni gseh das ebe au 1100.- zahlsch de chasch der grad für 2000.- neui rm in wunschbreitig chaufe, die send den au wertbeständig! und dlenso chasch werde flecke went ane stei ufe fahrsch no werder für de pris verchaufe!!


    i ha die beste erfahrige eifach met de orginale BBS gmacht und i fende 2000.- füre 2 teillige und 3000.- füre 3 teillige satz neu ufbereitet inkl. lackierig send fair! (mini Prise)


    wer aso infos wot chasech au gern be mer oder andere Informiere

  • ebe jo, esch eigentlech gspunne för felge...klar send bbs rs...kult..."original"....etc....aber jo...so wies im momänt usgseht verlührt vernunft be mer au mitti nöchstjohr :u:
    jo rm esch ebe so es ding...de dunkts mi wenn scho originalli bbs den rs....


    i hasse felge, erlech, due mi huere schwär met dem thema, au letst mol scho woni keksin kauft han

    Wer einschläft mit Popo die kratzt, wacht auf mit Finger die stinkt :wh:


  • Da isch de 1zu18foryou wenn mich nöd alles tüscht. Vilicht macht er dir no en Forums-Priis :zunge:



    danke!!
    jo du chasch jo au dini erfahrige mit mine bbs felge schrebe wensi gfrogt send! Kennsches jo au optisch!


    jo die Felge send vo mer (ha leider es neus konto müesse mache, doh ricardo mis unbegründet blockiert und die forderige wosi füre ufschaltig stelle send berreweich)

  • ebe jo, esch eigentlech gspunne för felge...klar send bbs rs...kult..."original"....etc....aber jo...so wies im momänt usgseht verlührt vernunft be mer au mitti nöchstjohr :u:



    het jo mit vernunft nüt ztue, die felge werde nie meh weniger wert sie alt hüt... da merksch dass die im wert immer stige! I ha chunde die chaufe nur sätz zum sie i cheller stelle!

  • jo das esch mer scho klar...aber ebe wen si als wert alag wotsch musch si ipacke und i keller lege und das send vo mer us gseh alles eggos, das esch genau das wo de priis ufetribt es geht no mänge wo die felge au gärn wet aber sech seit 3hämmer för felge......i weisses jetzt scho dasi be jedem kritzerli werde wänd ufgo

    Wer einschläft mit Popo die kratzt, wacht auf mit Finger die stinkt :wh:

  • Eg schliese mich a däm thema au mou a,die lenso gseh scho ned schlächt us,e koleg vo mer hed sech e satz 16" kauft. Aber für mich gets do kei kompromiss. Eg würd nie replicas chaufe,es geid mr eifach ums prinzip. Originali bhalte haud eifach ere wert,immer.! Aber usgeh diesi scho guet,eg be haud e bbs freak :D


    Gruss Töbu

  • Eg schliese mich a däm thema au mou a,die lenso gseh scho ned schlächt us,e koleg vo mer hed sech e satz 16" kauft. Aber für mich gets do kei kompromiss. Eg würd nie replicas chaufe,es geid mr eifach ums prinzip. Originali bhalte haud eifach ere wert,immer.! Aber usgeh diesi scho guet,eg be haud e bbs freak :D


    Gruss Töbu


    :dh:

  • jetta86 und volkspower
    got mer nid andersch, durum woti nöchst johr au bbs rs no kaufe, aber bes det he werti jetzt met de lensos fahre, wel mer keskin uf närve gönd und do för me klar esch dasi nöchst johr rs kaufe werde woti nid all zu vell för die "öbergangs" felge zahle. so nachem motto: wen si gross sind werdes RS :P

    Wer einschläft mit Popo die kratzt, wacht auf mit Finger die stinkt :wh:

  • Wördsch ou besser dini kt1 phalte,ond met dem gäld wo vör lensos usgibsch ond mfk gebühre ond iträg im uswis uf zite legge...so hesch scho fasch die halbe rs zahlt ;)


    Nor so e tipp...schlossäntlech muesch sälber wösse was de wotsch ;)

  • also ich sueche bbs rm 8x15 met goldigem stern, falls öpper wie wo was weiss...eifach bscheid geh;-)
    lenso chömed gar ned in frog! :pu:


    Meld dich mol bim 1zu18foryou, sowiet ich weis chasch du farb und dimensione frei wähle. chasch mol i minere galerie go luege, ich bin mit de qualität sehr zfiede.