bbs felgen verbreitern

  • ich wür mal bimenem typ wo felge verchauft fröge. aber ich glaub die merket eh nöd, wenns dich ahaltet, dass die verbreiteret sind.. die lueget nur uf marke und obs itreit isch im uswies.. fertig. ich würs reskiere :D

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • kakke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    das leben ist zu kurz um ein normales auto zu fahren\n\n :ablach: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CORRADO GOLF 8V TURBO CH GEPRÜFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ablach: \n

  • aber hät einä äs guätachtä fir diä bbs 6,5x15" fälgä


    de chent mr si nämlich so iträgä und na ä chli breiteri schüsslä mont.

    das leben ist zu kurz um ein normales auto zu fahren\n\n :ablach: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CORRADO GOLF 8V TURBO CH GEPRÜFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ablach: \n

  • ehm han mer gad überleit für di 3teilige felge gits jo es guetachte :) han mer denkt das mer das neh ka zb. 8,5 und 9,5 zoll breit gits jo es guetachten kamer do nid di date uf de felge uf da gutachten apasse? i weiss isch nid ganz llegal aber ebe ;)

  • Zitat

    Original von partyboy
    ehm han mer gad überleit für di 3teilige felge gits jo es guetachte :) han mer denkt das mer das neh ka zb. 8,5 und 9,5 zoll breit gits jo es guetachten kamer do nid di date uf de felge uf da gutachten apasse? i weiss isch nid ganz llegal aber ebe ;)


    mir mache da kei illegali sache :P

  • Naja isch ai en Bräner Firma met Bärner bsitzer..... :D
    Nid ärnst neh für all Bärner..... de hät wirkli chöni Felge dinne....igend wei hani lust zum mini ustusche...eppis poliert wär halt scho edler...

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • I kenne eine usmä forum, dä hätt grad das Johr es Guetachte bim Carex becho für 8.5x15! Jedoch sind das RS xii.... Evtl. hilfts eu jo.