bbs felgen verbreitern

  • ich wür mal bimenem typ wo felge verchauft fröge. aber ich glaub die merket eh nöd, wenns dich ahaltet, dass die verbreiteret sind.. die lueget nur uf marke und obs itreit isch im uswies.. fertig. ich würs reskiere :D

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • kakke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    das leben ist zu kurz um ein normales auto zu fahren\n\n :ablach: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CORRADO GOLF 8V TURBO CH GEPRÜFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ablach: \n

  • aber hät einä äs guätachtä fir diä bbs 6,5x15" fälgä


    de chent mr si nämlich so iträgä und na ä chli breiteri schüsslä mont.

    das leben ist zu kurz um ein normales auto zu fahren\n\n :ablach: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CORRADO GOLF 8V TURBO CH GEPRÜFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ablach: \n

  • ehm han mer gad überleit für di 3teilige felge gits jo es guetachte :) han mer denkt das mer das neh ka zb. 8,5 und 9,5 zoll breit gits jo es guetachten kamer do nid di date uf de felge uf da gutachten apasse? i weiss isch nid ganz llegal aber ebe ;)

  • Zitat

    Original von partyboy
    ehm han mer gad überleit für di 3teilige felge gits jo es guetachte :) han mer denkt das mer das neh ka zb. 8,5 und 9,5 zoll breit gits jo es guetachten kamer do nid di date uf de felge uf da gutachten apasse? i weiss isch nid ganz llegal aber ebe ;)


    mir mache da kei illegali sache :P

  • Naja isch ai en Bräner Firma met Bärner bsitzer..... :D
    Nid ärnst neh für all Bärner..... de hät wirkli chöni Felge dinne....igend wei hani lust zum mini ustusche...eppis poliert wär halt scho edler...

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • I kenne eine usmä forum, dä hätt grad das Johr es Guetachte bim Carex becho für 8.5x15! Jedoch sind das RS xii.... Evtl. hilfts eu jo.

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • also no zur info für alli bbs rm 012er. carex het au bestätigunge sprich nur für org. bbs. PAW het mir gseit er chöni scho es guetachte bsorge... usem dütsche un dänn no es dtc = 600 stutz. ich findes eifach ä chli komisch. sobald mer däne lüt expliziet seit es handlet sich nöd um rs sondern rm felge..... hends uf eimal nüt me. obwohl vorher immer RM gseit hesch. also amigos mit rm felge, passet eifach uf mit dene versprächige vo wege; jo kei problem, da chömer scho es guetachte mache..... huahuahuahua. ich han mi dumm und dämlich telefoniert, und niemert wet es guetachte mache.


    wenn eine aber eis het.... sofort uf's mail un mir schicke.... das wili mit eigne auge gseh. ;)

  • soviel ich weiss git bbs selber kei freigab für rm felge... aber ebe chan mich au tüsche. han au scho lüt in DE gseh wo mühe ka händ.. aber ebe de tüv dete kennet mir ja :)

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben