Suche Gfk geheuse fuer...

  • Sueche gfk oder ahnliches matrial...fuer de kofferum wo suscht sersatzrad isch ,da de 4 motion keis ersatz rad hett sondern so e liechti vertuefig wo dinne eifach das sett isch zum srad mit schum ufpumpe ...jetzt genau wo das sett dine isch will ch es wanne us gfk ha aber da ich da nur es paar sache fuer Golf IV Gti gfunde han suech ich oepis fuer de 4 motion bruche das ding dringen suscht chani de kofferum noed fertig mache...wenns nued git zum grad chaufe wear au parat das selber zmache bruechti nur e genau arbeitsbeschriebig und was fuer matrial ich bruche woni au i de CH ueberchume ich bedanke mich a alne scho im vorus und Gruzz 2Face

  • form wie es werden soll-material:styropor,karton,mdf.....??


    -glasfasermatte/vlies
    -harz/härter
    -evtl. glasfaserspachtel
    -fein/füllspachtel


    handwerkliches geschick,esch äuä am wechtigste,wenn das ned hesch muesch gar ne ddemet ahfoo :tongue: :tongue:

  • ich kenn niemert wo das hät.


    gahsch mal inere farbfabrik. die händ flüssighartz. dänn chaufsch no es fliess am beschte. chasch au glassfasertuech neh. aber fliess fiend ich besser.


    dänn tuesch form mit em flies vorbereite, flüssighartz mit härter mische und das dänn istriche. nach 1 tag sött es troche si. dänn ahschlieffe, und grundiere und lackiere.

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • hey;)


    also mit dem züügs schaffe isch vilicht nid ganz eifach, aber lohnt sich sicher. usserdem lernsch jo au wider was neus däbii... aaleitige dezue findsch im internet, so schwer isch das nid. ich mach mer gliii emol doorboards für min 2er, au us GFK, spöter beziehnis denn mit leder oder alcantara.


    imne baumarkt findsch s material dezue, isch aber recht tüür. glasfasermatte gits nur im pack ( en halbe quadratmeter ), formflies au... und s harz i verschiedne grösse in dose, ebesoo de härter.


    ich würd das mol probiere wenn ich dich wär,...chan nid meh als *nöd goo*. mitem nötige selbstvertraue schaffsch das scho.


    s material chasch über die siite bezieh, die hend grösseri menge zu guete priise.


    Hier lang ! :-)


    vill glück demit:-)

  • Dasz prinzip han nur denkt es hett vielicht fertigig wannene aber das prob. het sich mitlerwili au gloest
    wirds mal selber versueche mal luege wie das ussechunt wen kacke isch lahn ich mache,wenigstens hanis versuecht...und danke no fuer euro hilf...

  • häsch karton? am beschte wär das karton wo im schriebblock häsch.. vo mir us halt au anderes karton. dörf eifach nöd zu dick si, aber au nöd zu dünn :) und dänn gahts los hehe

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • hey 2face, findi guet dassds selber probiersch:) so lernsch öppis neus, mit neue materialiä schaffe. das chunt sicher guet... eifach immer schön e laag glasfasermatte, und gnueg harz drüber striiche...und das solang, bises recht hebet. das haut scho ane;)


    gruess GTI_1988