Beim Rückwärts fahren quitscht es..

  • Also ech weiss wörklich ned a was es lid, aber ha dänkt evtl kennt das öber und weiss was mer cha mache, wenn öberhaupt ;)


    Mini Bremse quitschet ned wenni normal bremse...nur wenni am rückwärts fahre ben und denn bremse, denn tüents meeeeega quitsche (vorallem wenns nass gsi esch oder füecht) und z. T. esches scho fast es jaule....extrem :D


    ....wecke amigs sganze Quartier 8)


    Chamer do öbis mache? Also has scho de AMAG gseit bim Service früener und au minere jetzige Garage mal erwähnt, aber sie säget es segg alles ok..


    Guet, ech chönt dBremse eifach mal ersetze...aber ha sgfühl es würd au nacher no tue, wells jo bim normale forwärts fahre gar nüd tuet..nur bem rückwärtsfahre..


    thanks für euchi Kommentär..

  • ich han das bi mim alfa mol gha. det isch so gsi, dass de erscht winter für d bremse gsi isch und am schien a drum so quiebschet hend ... uf jedefall isch de winter druf guet gsi

  • Zitat

    Original von KTS
    ich han das bi mim alfa mol gha. det isch so gsi, dass de erscht winter für d bremse gsi isch und am schien a drum so quiebschet hend ... uf jedefall isch de winter druf guet gsi


    danke KTS...aber das jaule (quitsche esch mängisch untertriebe :D) hani au scho im Summer ka... Zwar esches für dBremse ned de erst Winter, aber letst Winter hends ned so do...

  • hehe han ich mal bi mim G2 gah.. Altstette im MC :D
    jenstes lüüt dusse..haha fahri rückwärts use woti abbremse und es quitscht EXTREM luut :D hahaha aber weiss nöd ob da noch de rege öppis damit ztue het :D uf jedefalls ischs nümme vor cho.. ;)

  • Zitat

    Original von Pepito-Golf


    Danke.....aber be mer gots ebe genau drum, dass bim vorwärtsfahre und bremse gar nüd quitsches, keis PIIP!


    ...nur bem rückwärtsfahre....das esch jo skomische..


    Nein das ist nicht Komisch, es kann mit den selben Eingriffen behoben werden.

  • Gibt vielleicht noch ne andere Lösung. Hatte das mal an meinem Vento. Schau mal ob an deinen hinteren Sätteln Tilgergewichte dran sind. Sind so Blechplatten die man an den Sattel schraubt, wo an einem Ende ein Gewicht dran ist. Bei mir hats rückwärts extrem gequitscht, hab dann die Tilgergewichte montiert, danach war Ruhe. Kannst mir sonst genauere Angaben zu deinem Auto machen, kann dir dann die Teilenummer raussuchen, falls es was gibt.

  • Zitat

    Original von trophy-gti
    Gibt vielleicht noch ne andere Lösung. Hatte das mal an meinem Vento. Schau mal ob an deinen hinteren Sätteln Tilgergewichte dran sind. Sind so Blechplatten die man an den Sattel schraubt, wo an einem Ende ein Gewicht dran ist. Bei mir hats rückwärts extrem gequitscht, hab dann die Tilgergewichte montiert, danach war Ruhe. Kannst mir sonst genauere Angaben zu deinem Auto machen, kann dir dann die Teilenummer raussuchen, falls es was gibt.


    Danke dir :) Werde ich mal überprüfen, sobald ich dazu komme und komme dann evtl. gerne auf dich zurück..