Audi S3 8L - Motor knurrt zwischen 2400U/min - 2600U/min

  • Hoi Zemme


    Vorab, ja ich ha glueged nochmene Thread aber keine gfunde.


    Sit wenigi wuche macht mir min S3 chli sorge. I ha bemerkt dass de Motor sporadisch es Knurre vo sich git im Drehzahlbereich 2400U/min und 2600U/min. so guet i beobachtet ha machts das nur im 1. und 2.Gang und im Leer.
    Es tuet nöd immer aber amel khöris wenni z.B afahre tue khöri ebbe da "knurre" oder "chratze" idem Drehzahlbereich.


    Gester obed hanis mol provoziert bini im 1, Gang gfahre bi 2400U/min het denn das knuure igsetzt und het nöd ufghört bis ich wieder über 2600U/min ksi bi.


    Het echd öpert Erfahrig demit oder bi ihm au mol sowas festgstellt ?


    PS: bi mim alte Audi a4 b6 1,8T hani das au amel khört und öpä 20´000km spöter isch denn de Kettespanner kapput gange. Ich weis aber nid ob das unter ei decki goht.


    Danke Jungs

  • Ja de het scho zahrieme. Die beide nockewelle heter aber über e kette mitenand verbunde, mitme hydraulische spanner. Ich denke aber ned dases de isch. Die machet normalerwies im kaltstart lärm. Wases anders chann si channi der au ned sege. Gruess fäbi

  • Ja de het scho zahrieme. Die beide nockewelle heter aber über e kette mitenand verbunde, mitme hydraulische spanner. Ich denke aber ned dases de isch. Die machet normalerwies im kaltstart lärm. Wases anders chann si channi der au ned sege. Gruess fäbi


    Ja de het scho zahrieme. Die beide nockewelle heter aber über e kette mitenand verbunde, mitme hydraulische spanner. Ich denke aber ned dases de isch. Die machet normalerwies im kaltstart lärm. Wases anders chann si channi der au ned sege. Gruess fäbi


    Ja voll genau da ish de fall ksi dasser riise lärm gmacht het aber ershd woner warm worde ish und das nur bis 2000U/min...drüber nöd well kette sich durch fliehkraft wieder "gspannt" het...


    Ja ich hoff das ned das isch...aber ebbe well da jo nöd ufzmol chunt sonder überlängeri zit "agschliche" chunt hani glich bedenke...aber dankee


    Gruess Toni