• hallo leutz.. wie genau chomt es darzue, dass wenn sich öl und wasser vermischet es so schum git? isch das eifach e chem. reaktion? oder wie?


    bin hüt es auto go aluege und han de ventildeckel ufgmacht... autsch!!


    ich da de zylinderchopf futsch? und was no wichtiger isch... chamer da de motor usenandneh putze und dänn isch alles wieder guet? oder chans no folgeschäde ha?


    danke!

  • bisch dir sicher das äs küählwasser isch? wen öper immer nur ganz chlini stück fahrt chans sie das sich so än öl schum im motor absetzt! das gseht mer am öl deckel gseht us wiä caramel creme! wens würkli wasser isch würd ich uf zilinderchopfdichtig tipä das irgend wo sprodisch oder so das küählwasser in ölkreislauf chan glangä!aber das isch halt jetzt eifach so än fern diägnosä! ich würd mal dä küählchreislauf unterdruck setzä und luägä öb än druckverluscht häsch!

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • es isch so wie du seisch. das auto isch nur für stadtfahrte brucht worde.. i de ölwanne isch das öl schön schwarz und flüssig. es isch caramelmässig. ich nimm a de schmierfilm isch futsch oder wie? de typ hät gseit, er säg mit dem auto umegfahre und säg kes problem gsi..


    mies problem isch, dass es es spenderfahrzüg isch und de kühler nüme dra isch und batterie au nöd. also chamer es nöd starte.. tja..


    aber isch das schlimm.. oder chamer da eifach alles schön uselah, putze, neui dichtige und dänn alles uffülle.. oder chan es sie, dass ventil oder was au immer verboge sind etc..

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • ölschaum cha entstah wen entweder zvil öl dinä hesch, falsches öl dinnä isch oder irgendwo es leck idr zylinderkopfdichtig oder schuscht irgendwo isch und so ds öl mit kühlwasser vermischt wird.
    ölschaum chat ai entstah wenn sehr vil kurzstreckä fahrsch.


    als ersts würd ich mal en ölwechsel machä und de eifach ds niveau vom kühlmittel über lengeri zit beobachtä.

    ;)Wer zu spät kommt, den bestraft das Leben. Wer zu früh kommt, den bestraft die Frau. ;)

  • ok danke für antworte. aber ebe. isch nöd mies auto. ich bis nur go aluege.. und das isch das wo ich gmerkt han.


    thx leute. wenn öpert no öpis hät nur melde :)

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • ja wens viel stadt verkehrer gsie isch, isch das scho möglich da würd än öl wächsel langä. wends öl ab lasch würd ich eifach luägä öb chüälmittel dinä isch dän wärs blöder!das chönt mer aber mittels mä glykoltescht usä findä!
    würd ihn mal frögä ob er hed mussä diä ganz zit küählmittel uf fühlä!

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • nei esch ned gseit,aber weni rächt luege eschs en polo motor und das esch kondenswasser em ölkreislauf wo es bekannts problem bi denne esch.vw het div.garantiemotorschäde wäge dem gha.s kondenswasser esch ide ölpumpi igfrore ond motore send wäge dem verreckt.
    BEHEBEN und zwar am ringschte eso:öl abloh,ölmenge durch atf ersetzten,en drüviertelstond em standgas loh laufe,ond weder abloh.filter ond öl frisch ine ond guet esch.ech wörds mache wöu mer emmer no minusgrade hend.

  • chan ich mir guet vorstelle.. aber ich lahn finger davo. mer muess so viel sache mache.. holm aneschweisse, kotflügelträger aneschweise (beides rechti siete), frontschlossträger und und und.. zu viel arbeit.. au wenn ich de wür für 400fr übercho.


    isch genau richtig erkannt.. isch en vw motor aber im seat arosa. :)

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben