Fächerkrümmer

  • Ich hätte eine Frage zum Fächerkrümmer am Vr6 kann ich den Eintragen
    auf der Mfk?? Ich meine damit verursacht er j eigentlich keinen zusätzlichen Lärm;) Wäre im Kt. Solothurn.



    Mfg

  • hey;) stell di doch no zerscht vor, isch üblich da. mir sind halt es fründlichs forum=)


    Hier lang!


    Zu dim Fächer: sovill ich weiss muesch Fächerkrümmer nid iiträge, wäl's ufde Ton nid de Huufe uusmached und d Abgaswert nid negativ tüend beiiflusse.


    Xehn ich das richtig, Jungz und Mädelz? De *Turbo Golf* weiss das sicher=)


    Gruess,Pascal

  • be zwar ned de turbo golf aber ech ha no nie es problem met fächerkrümmer gha ide mfk bi de fröndleche herre!si hend mer au gseit das fächer kei negativi uswirkige uf lärm ond abgas hend,daher keine
    eintragungspflicht.ha scho mänge golf met fächer prüeft.

  • hm ich bin mir da nid so sicher ich würd so gar sägä da brüchtisch äs zertifikat will nach minerämeinig werdäd d abgassgrüsch lüter! Mer brucht hüt ja eh für fascht alläs äs guätachtä._.

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • wieviel fächerkrümmer hesch du scho montiert!das fahrzüg chonnt allefalls en höcheri klangfarb öber,wird jedoch ned messbar lüter!ond ech dänke wenn mech scho die fröndleche mfk prüefer darüber en kenntnis setzit das sie ned itragigspflechtig send ond ech i 15 johre woni jetz das scho mache no nie eine ha müesse itrage werd do wohl
    scho e biz wohrheit denne si,oder ned?hends mi ächt all di johr agloge wenn ech met dene zum teil hochglänzende dinger emmer schön mis stempfeli öbercho ha???

  • also ich habe zu meinem fächerkrümmer ein gutachten dazu bekommen.
    also so viel es mir ist muss man da ein gutachten da für haben.
    vieleicht sind sie bei dir im kanton toleranter was die fächer an geht,
    aber darauf verlassen würde ich mich nicht.
    wenn du dir einen zu legen willst und die möglichkeit hast einen mit gutachten zu kriegen würde ich den nehmen.

  • Zitat

    Original von audikiller
    be zwar ned de turbo golf aber ech ha no nie es problem met fächerkrümmer gha ide mfk bi de fröndleche herre!si hend mer au gseit das fächer kei negativi uswirkige uf lärm ond abgas hend,daher keine
    eintragungspflicht.ha scho mänge golf met fächer prüeft.


    ich fühl mich bestätigt:D wär au zu 99% de meinig, dass meh KEIS zertifikat brucht.


    und suscht: www.admin.ch


    döt ischs sicher drin=)


    gruess,pascal

  • das isch jo geil will ich will für min golf ebe au e fächer ha aber es isch immr ume gange das de e zerti odr so öbis bruchsch... isch das neuime fescht gschribe..? und weiss öber öb bastuck au fächer ahbietet ?(

  • jo, gschribe isch alles under www.admin.ch :D döt sind alli üsi gsetz drin=)


    aber, hesch mer jo scho xeit dassd nid gern so zeugs lisisch...also: lüüt am STVA aa, die bestätiget das scho.


    zu bastuck: suechsch am gschiidschte im netz mol, ich weisses nid...denks eher nid.


    gruess,pascal

  • hm . . . bi üs KT. SZ muesch 100 % es Zerti ha.


    Und warum gits dä Fächer wo i dä beschribig staht, im Strassenverkehr nicht zugelassen, oder nur für Rennsport??????????


    Also wie gseit, kanton schwyz bruchs eis.


    Lüt doch zur sicherheit am verkehrsamt a und frag . . . isch am eifachschte.


    Bispiil . . . en Kolleg isch vor 2 jahr bi dä MFK gsi, hed en neuä Fächer mont, dä Tecktilet und dä hend's es nöd gmerkt, ez isch er wieder gsi und sie hends gmerkt und werd es Guetachte, suscht muess ernä wieder use näh . . .

  • an audikiller wen du min Bitrag rächt gläsä hetisch hetisch gmerkt das ich nüt vo iträgä gseit han! aber ich dänk äs wär binerä polizei kontrollä na hilfrich wen äs guät achtä häsch! mer muän ja hüt viel sachä nüm iträgä aber eifach äs biblat dä bie ha! das hani bi mim polo bi dä bbs so. nach minerä meini wirds dä ton veränderä! wil ja än fächerchrummer d verwirbligä im uspuffverringerät! aber muän dä zuä sägä han au no niä einä montiert! han nur mal im erschtä auto i mim lancer vo werkus einä dinä gha! aber wen mer dä eifach oni was chan iä machä ischs ja voll geil dän chauf ich mir dän glaub zum uspuff anä grad no än fächer :)

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • Ja das isch am beste.. ras de STva oder we das ding heisst alite und de oberheini verlange.. de wird vermuetli us sim büechli chönne useläse öbs es guetachte brucht oder nid....

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • I ha nid mit so viune Antworte grächnet:) Merci a aui!!!
    I ha drum ou scho 2 mit Fächer Prüft eis ä Lupo Gti 16V und ei ä Polo Gti 16V und bi beidne heissi nüt gseit, aber mi gsehtse ou nid recht!!


    I virde mou am Chef alüte, de wirmer de scho sägä was sach isch!



    Mfg

  • Ich säg au dasd än Fächerchrümmer nöd muäsch iiträgä lah aber sichär äs Zärtifikat däfür überchunsch, öbs jetzt bruchsch binärä Polizeikontrollä oder bim Vorfüärä oder nöd. Immerhinn gits än andärä Klang und wän mi nöd alläs tüscht au chli meh Leischtig. Bi so Sachä sinds ja immer huärä heikäl.

    Fahre niemals schneller als dein Schutzengel fliegen kann...

  • allso zum das thema ab schlüssä ich bin hüt im strassäverkehsamtzüri gsie und bin mich mal go informierä! und äs isch so wiä ich gseit han mer brucht äs zertifikat. aber mer chan au glück ha und mer verwütscht lüt wo kei anig hend!

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • schön das mers usefunde händ es isch so wie alli denket es Brucht ade meiste MFK orte es Zerti!
    ich hann au nonie öppis anders ghört,
    ussert das de Audikiller das immene andere thema gseit hätt, und mich das höchst erstuhnt hätt drum hanni da au solang nöd gantwortet.


    isch ja schön wenn mer ade einte orte no durechunt mit so sache.
    in züri muesch das mal probiere! :D :D :D