Lenkrad GOLF 1 + 2

  • hey leutz. wollte mal fragen, ob die lenkradverzahnung die gleiche ist bei beiden autos (golf 1 + 2). ich habe nämlich ein fast neues raid lenkrad, welches gemäss verkäufer auf alle golfmodelle bis 1989 passt. also golf 2 geht sicher und golf 1 auch. leider konnte ich es noch nicht probieren (da das auto noch eingelagert ist).


    was jemand bescheid? danke & gruss


    ... chömed lüt.. öpert muess doch das wüsse????

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

    Einmal editiert, zuletzt von deniz06 ()

  • hm ich dänk isch scho glich! aber hetisch ja eh än nabä drah wo du chöntisch wächslä oder? und diä sind ja nid würkli tüüt min hed glaub so 50 fr koschtät.

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • so viel hät das lenkrad mit nabe choschtet hehe.. aber wär geil gsi, wenn es öpert grad gwüsst hät..


    ich meine ich muess nur wüsse, ob es golf 2 lenkrad am golf1 au passt..

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • Eignetli sottet passe.. wend wotsch chani im März bieu id garage verbi cho und derna chasch mou mi Cori länkrd montiere... isch vode verzahnig glich we de Golf 2.... I wohen nid wit ewäg vo üchere garage...

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • weisch per zuefall welle jahrgang das gsi isch? ich nimm ah eine vo de neue jahrgäng. will das nacher im 3er au so gsi isch :)

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • jop, deniz:
    d golf 2-modell bis johrgang 1989 ( september ), hend di gliich verzahnig wie golf 1. ab september 1989 isch denn de durchmesser grösser worde und d verzahnig andersch.


    chauf das lenkrad, und wenns nid passt hani der no mini guet alt nabe dezue. 30.-, koscht neu n hunderter.


    aight? gruess,pascal

  • ja mit dim lenkrad müemer eh luege.. ich has dir scho mal gseit... ich han das lenkrad meh drum kauft, will ich es schöns für mfk wot.. das isch fascht glich gross wie das original. :D dies isch nimm ich a 30, 32 cm oder?

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben