4er R32 MSD Direktrohr

  • Hallo zeme


    Het öpper Erfahrige gmacht mitme Direktrohr am MSD bim 4er R32?
    I ha zZiel, de Sound zbhalte, eifach zvostärke, zChlöpfe bim abem Gas go fürezhebe, aber er sött glich nöd blechern töne.
    I ha än originale MSD kauft, wött inne alles usrume und vom Ihgang MSD bis Usgang MSD ä Rohr züche. Ahdenkt wär de Durchmesser, wo zBasisrohr scho het.


    Wa meinet dSpezialiste? :u:

  • Sali,


    Also ich würs ned so mache. Wenns guet wotsch mache lahsch dwulle dinne und schweissich es rohr ine. Dwulle lahsch us dem grund dinne das wennd drah chlopfsch ned hohl tönt was binere kontrolle natürlich zu uffällig wer.
    Han das mal bi mim exGolf6GTI vo RSK-Tech in Neuehof mache lah, isch e suberi arbet gsi.
    Übrigens bini au am überlege für min 5er R32 :scho:

  • hänck doch mau d druckdose ab..


    i bi au grad drufe und drane mini ori alag z umschweisse wot mau lüege öbs lüter aus mini jetztigi alag isch :D :D :D

  • Habe nur mal ein 2.8er gehört mit Mittelrohr. Mit kompletter Bastuck hat er echt geil geklungen, in der Stadt würd mal sagen doch was geiler als ein R32. Allerdings hat er ab 3000rpm den Klang einfach "zugeschnürt".


    Mit Mittelrohr war er bis 3000rpm ähnlich, ab 3000rpm wars halt wies eigentlich sein sollte.


    Mfg Tom

  • Hallo zusammen


    Super , merci für die guten Tipps.


    .:R32
    Danke dir, sehr hilfreich.
    Von RSK-Tech habe ich auch einen R32 gehört. Ich will ihn auch so hinbekommen. Ich wusste nur nicht, ob sie alles rausnehmen und nur das Rohr verschweissen.
    Hast du in diesem Fall den Mitteltopf aufgeschnitten nach der RSK-Bearbeitung, dass du das so genau weisst? Ist das Rohr genau gleich gross im Durchmesser wie der Einlass und Auslass des MSD ist?

  • Hej Räphi,
    i tue wieder min alte Mitteltopf ane wo d'watte dusse isch chasch den mol ahlose wies nocher tönt. Klappestürig hani au anebrocht per Schalter ;)


    De mitteltopf hani bis ez nur mitem bearbeitete Endtopf druf kha.. wies den tönt mitem Originale endtopf und klappe offe weissi selber nonig.. aber i gib der no bscheid.


    I chönt der zeige weinis gmacht han mit de Klappe isch mega simpel und chost gad mol 10.- mitem originale ventil und ohni fehlermeldig :dh:


    do no en Link zum vergliche mit de klappe wend mitteltopf usghölet hesch.


    http://www.youtube.com/watch?v…FKHnfrbMGpQoQDHw&index=61


    1. Teil: Mit MSD Klappe zu


    2. Teil: Ohne MSD Klappe zu


    3. Teil: Mit MSD Klappe offen


    4. Teil: Ohne MSD Klappe offen

  • Habe bei meinem auch ein Ersatzrohr montiert.
    Jedoch habe ich nicht so einen Aufwand betrieben.. einfach Topf raus---> Rohr rein. :D
    Ich denke das mit dem aufschneiden usw. kannst du dir schenken...Die Polizisten sind ja auch nicht auf den Kopf gefallen denn er wird schon sehr laut sein im vergleich zu original.
    Wie du es auch machst der Sound wird toll :dh:
    Gruss Jüree

  • Hallo zusammen


    Super , merci für die guten Tipps.


    .:R32
    Danke dir, sehr hilfreich.
    Von RSK-Tech habe ich auch einen R32 gehört. Ich will ihn auch so hinbekommen. Ich wusste nur nicht, ob sie alles rausnehmen und nur das Rohr verschweissen.
    Hast du in diesem Fall den Mitteltopf aufgeschnitten nach der RSK-Bearbeitung, dass du das so genau weisst? Ist das Rohr genau gleich gross im Durchmesser wie der Einlass und Auslass des MSD ist?


    Nei hans ned ufgmacht aber als mech gsehsch scho was gmacht hend. Obe hets e schweissnaht ka und miteme böleli bisch au durecho :D usserdem hanich im au gseit dasis es wot :dh: umd hohl isch er natürli nöd gsi