• würde es niemandem empfehlen ausser au der 1/4 meile!
    habe es schon an motorrädern montiert und es bringt nur eine sehr kurze zeit eine Leistungssteigerung

  • wenn es richtig eingebaut ist nicht da du nur ca. 5 sekunden einspritzen kannst! da du mehrere faktoren berücksichtigen musst und schalter eingebaut werden müssen geht es nicht länger!
    zbsp. brauchst du einen schalter an der drosselklappe der volllast anzeigt usw

  • ich halt eifach absolut nüd vu däm nos züüg!


    was bringts eim im ändefekt??


    churzi heftigi leistig!


    do hani lieber nid so vil leistig aber defür konstant!


    denn muess me immer die fläsche go uffülle, chostet no rächt vil so lachgas, und am schluss chunnsch ine kontrolle vu dr rennleitig und denn heschs problem!


    do würd ich lieber e chli spare, und denn grad öpis rächts mache so ala komprässor/turbo umbau...


    MI MEINIG!!

  • auso, mol es paar sache zom nos, ha mech sälber mol chli deför interessiert ond informiere lo :)


    1. Lachgas esch i de Schwiz ned verbotte, esch eher so chli grauzone ond so


    2. en NOS alag chasch der sogar uf de MFK iträge lo :D


    3. on done mol en link dezu: http://www.nextek.ch/ die möchid das ganze rächt professionell


    4. en kolleg het au mol en NOS alag i sine vr6 verbout gha, ond das deng esch schono rächt guet gloffe wemer de schalter omgleit het ;)


    ond 5. gets NOS system wo mer wie en turbo ab enere gwösse dreizahl automatisch cha lo isetze, ond met enere fläscheföllig fahrsch no rächt lang, solang natürlech ned es rennsystem ibout hesch wo grad die ganz fläsche uf einisch lährt, s get deför rächt chlini düüse. chasch das system auso au nome chli onderstötzend lo laufe, s get de so öppe 20% leistigssteigerig, was jo i de schwiz sogar evtl. ohni mfk zueglo wär :)


    aber äbe, am beschte mol uf http://www.nextek.ch/ go informiere