Green VW GOLF MK6 2.0 TSI R

  • Willkomme :)


    Isch ned zuefälligerwiis dAMAG Schliere uf dine Bilder? xD


    Luut de Facebook-Page vo gepfeffert.com/CH sind Kotis für div. Modell mit DTC erhältlich ich wür dene mal schribe.


    Schöne R hesch, geili farb. Aber du wetsch nur vorne breiteri montiere? Gseht doch besch***en us nöd? So ala RS3 wos det scho en halbe produktionsfehler gsi isch.


    Ich würen so sii lah gseht Top us!

  • Mol Mol isch d'AMAG in Schliere...:D


    De Kolleg brucht die Kotflügel immerno und hahn trotzdem mal am gepfeffert gschriebe. Mit de ganze Montage mit em Lacke und DTC guetachte und allem drum und dra, wennd sie 2400 CHF!? Also das gibi nie us! Kotflügel mit DTC verkaufeds für 800 CHF. Und DTC Guetachte selber für 280 CHF. :janu:


    Nei Nei, Ich hahn hinde 9.5 X19 und vorne 8.5 x 19....Drum hani wellle vorne au uf 9.5x19 wechsle :D Da nomal es Bild zum verdütliche...:D



  • Sind d'Felge so abgno worde? Aso mich nimmts no Wunder, was das für Felge sind und dini anderi, die goldige. :ab:


    Gruess

  • Ja, d'Felge sind so itreit wie ufem Föteli.
    Ich hahn denn im nachhinein no de Sturz igstellt und isch au no nahtreit worde, will ich weg eppis anderem no hahn müesse gah.
    Vorne wetti au die 9.5 Felge mit de SRS Tec Kotflügel! :ab:


    Die Felge sind vo GK..die goldige sind ASA TEC AS2-Felge. Hahn sie umlackiere lah in gold.

  • Wenn en vorne breiter machsch, denn muesch en au hine breiter mache! Susht würkts so wie bim RS3.. Und usserdem 9.5 Zoll Felge für vorderachs sind sho recht zgross
    Hesh mal probiert obs drunder passed?
    Ha gsuecht nach GK aber find dis Model irgendwie ned :u:

  • Wieso mueni en hinder no breite mache, wenn ich hinde 9.5 hahn? denn hahni rundum 9.5?


    Also für mich isch das mit de SRS Kotflügel en klare Fall --> 1 Euro = 1.04 CHF (18:36Uhr)
    Kauf mer direkt es Paar...:D


    SHUT UP AND TAKE MY EURO!

  • hahaha..:D Ja, das stimmt. Ich hahn zersch denkt, das ned mitübercho hesch, dass ich hinde 9.5 druf hahn. Drumi hahni mi gfröget..:D aber das isch klar wegem Gschmack. Fahrtechnisch isch mer au bewusst was chunnt. :schock:


    Haha, krass das de so abgsackt isch. Für mich isch es hat momentan grad besser... :pr:

  • Herzlich willkommen hier im Forum, bin auch erst seit kurzem hier.


    Dein 6r sieht super aus. Da steckt sehr viel Herzblut drin.


    Hast du zufällig die original Downpipe und verkaufst diese?

    Golf6R, 5t, HS, deepblack, 320-MTM-PS, 19" Talladega W+S, Dynaudio, DCC, BN-Pipes ESD

    Golf7R, 5t, DSG, weiss, 300PS mit OPF, KW Gewindefedern, 8.5 und 9.5 x 19" GK Wheels in schwarz, Panoramadach

  • Was soll die Kosten und warum 2x 200 Zeller?


    Bei der Originalen würde ich den Vorkat entfernen. Gibt weniger Stress bei den Streckenposten.

    Golf6R, 5t, HS, deepblack, 320-MTM-PS, 19" Talladega W+S, Dynaudio, DCC, BN-Pipes ESD

    Golf7R, 5t, DSG, weiss, 300PS mit OPF, KW Gewindefedern, 8.5 und 9.5 x 19" GK Wheels in schwarz, Panoramadach