Felgen für A3 8P

  • Zitat

    Original von RiderStyle
    Ich bruche Felge fürnä Audi A3 8P.
    Ich han Felge 8x18 mit ET 35 gseh. Isch ET 35 möglich?
    was fürä Reifegrössi muässti druf duä? 225/40 18?


    aso zerscht mol:


    muesch di da vorstelle: Hier lang !!! :D


    Denn chunsch au e Antwort über ;)


    Gruess, Pascal

  • hab folgendes aus einem Seat Forum. Es ging um den Leon 1P FR (müsste gleich sein wie bei deinem geh ich mal davon aus)


    Zitat

    8x18 ET 35 ist vorne grenzwertig, aber möglich

    Effizienz braucht Leistung\r\n\r\n1.4 TSI - Kinderarbeit unter der Motorhaube :h:

    Einmal editiert, zuletzt von TFSI risto ()

  • Zitat

    Original von TFSI risto
    hab folgendes aus einem Seat Forum. Es ging um den Leon 1P FR (müsste gleich sein wie bei deinem geh ich mal davon aus)


    Ich musste beim Felgenhändler die Typengenehmigung angeben!
    Und er schrib dann zurück das es möglich sei bei dem Auto!

  • Hallo..


    Ha ned gwüsst wo äne mit dere Frog..und ned extra en neue Thread welle uftue, drum nehmi dä :D


    Wemmer vo 17" uf 18" wächslet, wärs do empfehlenswert en Achseregulierig mache loh, nachdem mer 18" druffe het??


    Danke für euchi Comments...

  • Hmm aso sRad wird ja nid grösser bi 18 Zoll ;)


    Ne soviel ich weiss muesch sicher nid Spur istelle wenn 18 Zoll drufmachsch..
    Wenn e teiferlegig inemachsch muesch oder sötsch ja, wobi ja bim 4er dr Sturz nüm istelle chasch und somit dr gummi eh scheisse ablauft......


  • bim vr6 han ich es gmacht. sind ja nur 120fr. wo investiersch. aber dänn häsch sturz und spur igstellt. ich han bim wechsel vo 16 uf 17" müesse istelle lah. am beschte pneu mit guetem profil anetätsche und dänn go istelle. ich han zviel positivsturz ka uf mim vr6. hät mir uf de innesiete alles weggfrässe.. d.h. aber nöd, dass du jede winter und jede summer muesch go istelle lah :) ich wür eifach vo dene felge wo am meischte fahrsch lenkgeometrie mache lah.


    wie es bim g4 usgseh, weiss ich leider nöd.

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

    Einmal editiert, zuletzt von deniz06 ()

  • Zitat

    Original von Hades
    Hmm aso sRad wird ja nid grösser bi 18 Zoll ;)


    Ne soviel ich weiss muesch sicher nid Spur istelle wenn 18 Zoll drufmachsch..
    Wenn e teiferlegig inemachsch muesch oder sötsch ja, wobi ja bim 4er dr Sturz nüm istelle chasch und somit dr gummi eh scheisse ablauft......


    joo..ech han en tüüferlegig dine..und dur das cha sich ebe de Sturz anderst uswirke bi 17" und 18"..drum...


    Genau das wo de deniz gschrebe het :) Ech muess mis Auto eh in Service bringe und säge mal sie sellets aluege und falls nötig istelle...esch wörklich en "chlini" investition wo mer es bessers Gfühl get ;)

  • Zitat

    Original von Hades
    Wie gseit mer chan dr Struz nüm istelle bim 4er Golf ;)


    Sicher??? Hmmm...das esch mer neu! Aber wenn dSpur richtig istellsch, werd au de Sturz automatisch besser....


    Tjä, mer lehrt emmer weder dezue :D

  • Grins , also nochmal NEIN kann man nicht weder hinten noch vorne ;)


    Ich habe ja auch federn drin , darum weiss ich das ;) Je tiefer desto schlechter der Sturz...


    Zitat

    solang es kein 4Motion ist kann man beim golf4 an der hinterachse nichts einstellen weder spur noch sturz da es ne verbundlenkerachse ist...


    beim golf 4 kann man eigentlich nur die spur an der VA einstellen, wenn man den sturz einstellen will dann müsste man die VA etwas locker schrauben und diese dann verschieben, was sich aber nicht lohnt da man fast nix bringt...