Büüle loswerde?

  • Hey Leutz....
    Ich wot a derä Stell mal chli Werbig für en Kolleg vo mir mache.


    Under dä Adrässe http://www.car-doctor.ch/ findet ihr so zimli allles wo
    euiri VWs und Audis wider in en Top zuestand verwandlet.
    Egal ob Felgä repariäre, neu sprüze, poliere, vergolde etc, S.M.A.R.T repair,Kunstoff veredle usw undsofort.Ha scho es paar arbete vonem gseh und ich muess säge: dä Typ verstaht sis Handwerk! Ich lah demnächst mins Gölfli binem mache. zeige dä d Vorher-nachher pics. Gönd mal ufd Webseite go luege, durchus z empfelä!!
    Gruess Domi

  • Ja chunt scho chli ufd grössi druf a. Aber meistens ( ohni verspräche) bringt ers zumene drittel vom priis vomene Lackierer ane. Also s Priis leistigs verhältnis stimmt

  • @ alcabis


    Han hüt grad mit ihm telefoniert wäg mim Unterbodä/Schweller problem (andere Thread). So wie er verzellt hät, hetter scho öfters so Sache gmacht.


    Gang jetzt am Samstig mol verbi zum das mit ihm aluegä.


    mfg

    - '87 Scirocco II Scala 16V -> 16V Turbo Projekt\n- '89 Scirocco II Scala 8V -> Alltagsauto\n- '86 T3 Syncro

  • ah, cooli sach.... eifach gnueg ziit iplane. er isch zimli gprööchig.. ;) aber isch ächt en voll easy typ. bi am sa wahrschindli au detä, mues no es paar leitige go ziä. wänn häsch abgmacht mitem?

  • Hehe! Jo, das stimmt. Er het mir scho am Telefon recht viel verzellt. Schiint aber no än zwägä z sii... Aber über Autos etc. chönti mich au stundelang unterhaltä ;)


    Han am Sa uf di 10.00 mit ihm abgmacht.

    - '87 Scirocco II Scala 16V -> 16V Turbo Projekt\n- '89 Scirocco II Scala 8V -> Alltagsauto\n- '86 T3 Syncro