g lader revidieren

  • wenn jemand eine gute anleitungen sucht betreff revidierung des
    g laders kann er sich bei mir melden habe eine gute anleitung zur hand.


    was meint ihr zum thema revidierung des laders?
    einige meinen bei 60 bzw 80`000km andere sagen nach jahren, ich bin der meinung wenn er die leistung noch zu 100% aufbringt ist es unnötig. eure meinung würde mich interessieren.
    Mfg
    VW__G-lader

  • auso i be de meinig dass me en G-Lader rein theoretisch ned müesst revidiere. weme aständig fahrt demet esch en lader eigentli sehr pflegeliecht...
    jedoch muess dä Lader original sii. je nach veränderige wie RS bearbeitige oder chlineri Laderräder cha das d läbensdur vom Lader verchörze..


    Lader revidiere an ond för sech esch jo ke sach ond weme ned grad zwöi lengi händ ond chli es mechanischs wösse het esch das för die meischte kes Problem..

  • Ech bi der Meinig, dass mer en G-Lader sött regelmässig revidiere, us dem Grund,wills immer weniger git, ond en Lader zrevidiere choschtet weniger als müesse en "neue" zchoufe.
    Ech fahre selber en Golf G60, ond ha de eint Lader ca. 50TKM drinn gha, da echs aber ned genau gwüss ha, han ech vorsichtshalber en revidierte ine ta. Min alte het allerdings ou es Grüsch gmacht wo mir ned eso passt het, ond bevor er komplett kaputt isch tuen ech ihn lieber revidiere.

  • vw git selber a das en originaler lader nach 150 000 km set rev.werde ond en gmachte(chlises bully)nach 50 000 km.ond wer de meinig esch das me so en lader ned set revidiere solang är volle druck brengt de het ke ahnig vo g-lader.die dinger hend ehri eigete gsetz.wend eifach ab und zue ungefähr nach dene vo vw agebne intervall em lader d verschleissteili ersetzisch de wersch lang freud ha dra.me muess sie ned erscht reviediere wenns kapput send,wöu flicke esch sehr ufwändig ond oft au nöme möglech

  • ja,also i bin au dä meinig vom "audikiller". und d frima QPM empfihlt all 2 jahr bi normalem gebruch mal d dichtliste und s Simering wächsle. d Lager chasch vil länger drinä la, wennts überhaupt mal musch ersetzä düends RS-Lager inä, für die garantiereds ä lebeslangi wartigsfreiheit. und die werdäds ja wüsse, die hend sich uf g-lader spezialisiert. also mis Fazit isch au, lieber eimal zvil revidiere und nid am material spare. wie das dä lader naher kaputt isch.

  • hursit mach doch en seperate treade mit dinerä frag, denn beantwortemer dir das doch gern det, ghört aber irgendwie nid so i dä tread ine.

  • Den G-Lader sollte man meiner Meinung nach unbedingt relgelmässig revidieren.


    Alle 50tkm sind sicher nicht verkehrt.


    Wenn man nie was dran macht, ist ja vorprogrammiert dass der kleine Zahnriemen früher oder später reisst!
    Und dann hat man das Geschenk!



    In der Medizin heisst es ja:
    Besser vorsorgen als heilen.
    Bei den G-Ladern ist das genau so! :)

    Audi S6 C4 Avant 20V Turbo AAN 6-Gang:\n\n- RS2 Krümmer/Einspritzdüsen/Kopfdichtung/LMM\n- K24-7200 SRS Lader\n- FOX ab Kat\n- 300 KPA Drucksensor\n- TFSI Zündspulen-Umbau\n- Feine Abstimmung :-)\n\n

  • ech fende das ghört genau do ine,wöu eso chamer au erkläre warum en g-lader muess revidiert werde.mer chönnt aber au mehreri threads uftue ond alles werd unübersechtlecher.en g-lader bestoht usemne schneggeförmige ghüs i dem en schneggeförmige verdränger exzentrisch lauft.de verdränger het en kurbelwelle ide mitti,uf dere esch au s bulli montiert.vo de kurbelwelle goht es chlises zahnriemli uf de exzenterchopf,de bestoht usemne teller wo osse en stift ringsume lauft ond de stüret d obersite vom verdränger ond dör das lauft de verdränger exzentrisch.dierekt nebem exzenterchopf esch de luftilass vom g-lader,det werd d luft agsuget ond dör die wellebewegig werd die luft zor metti vom g-lader transportiert,beschlünigt ond vorverdechtet.em luftstromberich lauft de verdränger metemne abstand vomene 1/10 millimeter am ghüs verbi(det gseht me de guet wend lüt d luftfilter ned pünktlech düent wächsle,oder ohni omefahrit!).ide mitti vom g-lader werd de d luft uf de andere site weder usedrückt.chöme mer zor revision,uf de site ond i de mitti vo verdränger ond ghüs hets dechtlischtene wo sech met de zit düent abnütze,ergo ladedruckverluscht ond zweitens gits unschöni schwingige wenns nöm ome send.zweitens s zahnriemli,set alli 30000 km ersetzt werde,wöu wenn das loht esch erschtens de g-lader total zerstört ond zweitens chas no deftigi büle id hube gäh!denn hemer no d kurbelwelle wo i lager lauft ond die send rächts ond links met simmering abdechtet.wenn die kurbelwelle ufgrond vo zvöu dräck em lader ilauft gits unwuchte ond ghüs ond verdränger schlönd anenand a,durdas chönnt schnegge abbräche,was au en kapitale g-laderschade wäri.binere revision gohts ned nor drom das me tuet verschleissteili erstze sondern de lader au sehr suber tuet reinige demit de verschleiss gering blibt.was ech do brechtet ha,hani alles us eigeter erfahrig gholt ond wenn mer öbber öbbis anderes wot verzähle de muessi halt leider sage das sech derjenigi no ned eso lang met dene bieschter befasst,ech mech enzwesche 13 johr.

  • ich griefe das thema jetzt namal uf.. :D


    min g-lader häd jetzt 170tkm uf em buckel und lauft eig. iwandfrei.. :pr:


    langsam bini aber doch chli unsicher nach so langer ziit.. 18 jahr und 170tkm sind halt doch nöd zunderschetze..


    wo isches empfehlenswert de revidiere zlah??


    han scho so vill ghört.. und vo fast jedem schlechts und guäts.. :u:



    gruäss

    "Ich kann mich noch sehr gut erinnern, als ich das erste Mal am Nürburgring gefahren bin. Das war mit einem Polo G40, bevor ich in die Formel Ford kam..." (Michael Schumacher)

  • :D ok, und was würde er dafür wollen?



    gruss

    "Ich kann mich noch sehr gut erinnern, als ich das erste Mal am Nürburgring gefahren bin. Das war mit einem Polo G40, bevor ich in die Formel Ford kam..." (Michael Schumacher)

  • gerne, würde mich interessieren.



    g-lader komplett revidieren inkl. neuen ölleitungen.



    gruss

    "Ich kann mich noch sehr gut erinnern, als ich das erste Mal am Nürburgring gefahren bin. Das war mit einem Polo G40, bevor ich in die Formel Ford kam..." (Michael Schumacher)