Rennstrecke Fahren!!!!

  • Hy miteinander,
    Wer ist interessiert am rundstrecken fahren mit eigenem Auto?
    oder wer möchte mal mitkommen (Co-pilot Willkommen) wenn ich gehe und mein Bastard mal so richtig bewege!


    PS: auf meiner HP könnt Ihr Bilder sehen von Dijon oder Nürburgring

  • Schrib mol es paar datene ie. I hät sicher mol lust mitzfahre. Sälber fahre? Wevel würdis choste?

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • hy, also s nächst mal gangi glaubs am 21.05.07 auf Dijon muess no paar istelligsfahrte mache damit ich im Juli ufem Nürburgring perfekt parat bin.


    choste tuets went mit mir chunsch nüt, nur was zum esse & trinke bruchsch a dem tag.


    went wetsch selberfahre chostet so en tag freies fahren ca.500.- ameldegebühr, plus de most wot bruchsch(ca1-2 Tank am Tag)
    plus Reise Kosten.

  • ok merci. I dänke i chume mol mit dier mit. I zahlder ou öpis derfür aber mol sfiling und mol luege. De wirdi mol für nächst johr 1 oder 2 fahrte i mim budget i berächne.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • ja ihr händ scho recht es isch sehr tüüüüüüüür, aber mer muess hald prioritäte setze und ich mache hald sust kei ferie.


    zahle muesch mer natürlich nüt went mitfahre wetsch,


    ich bin vom 6.7.07 - 10.7.07 am Nürburgring wenn Ihr au wend ufe cho den sinder sicher uf es par ründeli iglade.

  • gemer einisch ä bar mitänand uf hockäheim äs paar rundenä go treiä.
    zb. am recaro tuning day chamer ai fri go fahrä

    das leben ist zu kurz um ein normales auto zu fahren\n\n :ablach: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CORRADO GOLF 8V TURBO CH GEPRÜFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ablach: \n

  • ok terminplan aluege und dena sägder bscheid. Es wär mega
    Aso es wär nu de fritigsträffe vom Club dene aber i dänke mer chan en usnahm mache.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

    Einmal editiert, zuletzt von Mandacori ()

  • He es svw Blasen und drecaros tuning days am gliche wuchenänd? Aber mer chan das sicher ou mache. Es wär öpis nüs und jetzt wohni de nüi motor dinne han muesi ou ekei angst ha.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • also a soneme recaro tuning day würd ich nöd ufem ring fahre, es hätt zuviel mit kei ahnig druf, und das isch extrem gfährlich, lieber normals touristefahre da gahts gsiteter zue und her aber au da muesch guet luege 8o

  • Ich Denke es git immer meh lüt wo interessiert sind.


    So das ich bereit währi für nächst jahr öppis z organisiere.


    Wer chöntis sich vorstelle
    wenn es Wuchenend Nürburgring ca. 900.-Sfr.kostet.
    Also 3 Tage dehte inkl.Anreise und Abreise (Sa-Mo)
    Mit Pension Inkl. Frühstück (2 Nächte)
    Eingerechnet ca.3 Tankfüllungen Reise, 2Tankfüllungen Nordschleife
    Essen und Trinken Eingerechnet für 3 Tage
    Ticket mit 8 Runden Nordschleife


    Das mues mer sicher rechne,
    wenn nüt kaputt gaht oder pneu nacher dune sind :D


    Also mal luege währ sich alls meldet den chömmer nächst jahr es Forum Fahre mache.

  • oooh, da mues ig no chlei luege, mit em outo...


    aber die grüne hölle,wär mer rächt.


    chöi das jo 3mönet vorher nomou aaluege.



    :h:

  • ich weiss ned ob ich das mim gölfli söll ahtue, und ich dänke das er sowieso zwenig power het für drännstrecki. aber mitfahre würi scho au gern mol ;)

  • Also nächstes Jahr bin ich sicher mol dabii, wenn der Corri dann fit ist...evtl gehe ich im Oktober auch noch mal auf die Nordschleife ein paar Runden drehen...mal sehen wie es passt