Erfahrungen mit Jetex/Fortex Auspuffanlagen

  • Salü!


    Wär hät Erfahrige mit Jetex/Fortex Uspuffalage? Bin ebä was für min Scirocco am suächä... Han eigentlich ä Bastuck wölä, aber mir gohts Primär um dä grösser durchsatz, nöd um Lärm ;)


    Und d Jetex/Fortex Alag gits bim PAW für 870.-, recht günstig, wenn mer bedenkt, dass d Bastuck ca. 1'500.- choschtet.


    Also chan mir öppert chli was über Passgenauigkeit, Verarbeitig etc. verzellä?


    No so zum Verglich: Han uf min VR6 ä Friedrich Motorsport Gruppe A, und mit därä bini eigentlich voll z friedä im Bezug uf Passgenauigkeit und so. Ha i letschter ziit nöd viel guäts ghört über Passgenauigkeit vo Bastuck? Chan mir die "Grücht" einä bestätige? :D


    Danke schomol für eueri Hilf!

    - '87 Scirocco II Scala 16V -> 16V Turbo Projekt\n- '89 Scirocco II Scala 8V -> Alltagsauto\n- '86 T3 Syncro

  • Also mini Erfahrige mit Bastuck ( Golf II ) sind sehr guet. Mier händ aber bim montiere scho au chli en Kampf gha. Die einte Halter sind scho chli am falsche Ort.


    Vom Durchsatz her het ich gseit bisch bimene Bastuck guet bedient...

  • Bastuck sind grundsätzlich guet, nur eschs immer chli es Gebastel bis sie passt. Drum nenn i sie au nur no Basteluck. Jetex/Fortex hani bisher no nüd schlechts ghört, ha aber ke persönlichi Erfahrige gmacht. Aber bi dem Priis chasch ned viel falsch mache.

  • Zitat

    Original von livefaster
    Ich han Jetex drunder und bin voll und ganz zfridä. Sehr guäti Värarbeitig, guätä Ton und super Passgenauigkeit.


    meine Rede :D


    @ audikiller hesch du än edelstahl gha?

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • Salutti


    also ich fahr ä Gruppe A Jetex an mim G60.


    Passgenau isch sie nid. äs ewigs gezirkle bis sie mol drunter hanget. Und denn gohts 100km und d'Gümmis riesen andauernd, wil sie so schwer isch. Denn muesch also no neui Ufhängig mache damit stärkere Gümmis chasch neh (ich MB ML :D)


    Denn zum Röstle wies scho atönt worde isch.... Ich han sie bimene gwüsse "hottuning.ch" kauft. Für 820, also no bizli unterem PAW priis....


    ABER: Das isch d'Stahlversion miträ Edelstahlbeschichtig. Und die rostet ziemli schnell!! Also noch 4 Wuche hät sie scho überall Flugrost agsetzt. Denn isch sie grad lackiert worde. Bis etz bloterets no nid....


    Und etz no zum gröschte Nochteil... Sie isch sooooooo luut!! 8o
    Min G60 mit Chip und Poulie, Fächer und ebe die Alag isch ä richtigi "schreikombination". As isch würkli so luut, dass ichs selber teilswiis nüme geil finde. S einzige was i mitem G60 chan säge isch geil, dasser ab 4000u/min en Ton kriegt wie en Fiat Coupe 20V Turbo :D
    Aber anen 16v wür i die alag nie ana tua.... Sie isch sauluut, aber ma kört ganz genau, dasses en "chliina" Motor isch...


    PS: Eifach die Uspuffalag NIE in verbindig mitme gmachte Chopf und oder Nockewelle verbaue..... Das haltisch nid us =)



    Also wenn din 16v nid wötsch uf 180PS mache würi wenn i di wär G60 Töpf chaufe und hald en Sport ESD. Durchsatz isch au scho biz erhöht, aber bevor nid en Monsterfächer chaufsch, bringts eh nüt.

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

    Einmal editiert, zuletzt von beathoovenG60 ()


  • Jo ebä wie gseit i will än grösserä Durchmesser weil i meh Leistig astreb. Nöd weils geil tönt :D


    16V original Alag am Scirocco hät 55mm durchmesser... I han jetzt nur än Sport ESD dra a dä originale Alag, und es isch mir ehrlich gseit jetzt scho z luut :D


    Wenni das alles so dureläsä den fallt wohl mini Wahl wieder uf Friedrich Motorsport. Hani guäti erfahrige gmacht, passt suber, rostet nöd, und isch au nöd soo brutal luut.



    Uf jedä Fall merci für d Infos!

    - '87 Scirocco II Scala 16V -> 16V Turbo Projekt\n- '89 Scirocco II Scala 8V -> Alltagsauto\n- '86 T3 Syncro

  • a de steckverbindige hends 59,5 ond de g60 het em vordere berich 50.de 16v het durchgehend 55.
    Bomberpilot,de scirocco het au en topf weniger drom escher lüter weder de golf metemne sportendtopf.deswitere wörd ech ned onbedingt en dickeri alag drondertue bimene suugmotor,verlürsch nome abgasgegedruck wo d bruchsch.dicki rohr brengit bimen rennmotor wo höch dreit,oder bimene gladnige öbbis,aber schöscht wördis loh si.

  • Richtig, dä Scirocco hät au original kein MSD :D
    Dä Golf hät das demfall?


    Also weisch i loh dä Motor jo nöd original. Es isch eigentlich plant än schöne Suugmotor ufzbaue. Also Chopfbearbeitig, Nockewelle, etc.


    D Abgasalag hani eigentlich au komplett wölä abänderä. Sprich Fächerkrümmer, 200-Zellä Kat. und ebä ä Gruppe A drunter. Meinsch isch das demfall nöd so Sinnvoll?


    Denn überleg i mir würklich langsam, ob ichs bim ESD söll loh... Aber do müästi sowiso än neuä ha, denn 1. gfallter mir nöd (so DTM gedöns :D ) und 2. ischer scho chli duregrostet und 3. hani keis Biblatt, weiss nöd mol Marke :P

    - '87 Scirocco II Scala 16V -> 16V Turbo Projekt\n- '89 Scirocco II Scala 8V -> Alltagsauto\n- '86 T3 Syncro

  • ech sages emou eso,wenn d drehzahle öber 8500 wotsch brengit der dickeri rohr scho öbbis,de hesch eifach leischtig oben use,aber wenn d nochli dreimoment wotsch de lohsch d originalalag.chasch jo en endtopf vomene 2er 16v näh ond echli abändere.de hesch en chli en dumpfere sound aber ned onbedingt z lut.hani au scho gmacht,ha freud gha dra ond ha nie es problem inere kontrolle becho wöus en original vw topf gsi esch.bimene gladnige brengit der dicki rohr scho öbbi wöu du vom uspuff her ke gägedruck chasch bruche.zom andere verschlächtered der sones dicks rohr au dini abgaswert wöu ufgrund vom fählende gegedruck meh unverbrannts gmisch i abgasstrom chonnt.was bimene g 60 ned eso tragisch esch wöu er ke ventilöberschnidigszite het.bi de ältere vw-suuger send die originale alage eigendlech rächt guet abgstemmt.bim g 60 hends eso dünni rohr gno wöu me sie schöscht ned lieslig brocht het ond leischtig esch det jo au ned wörklech es problem gsi(wenn de lader guet gsi esch).also mine tip wäri fächer(kei chromstahl oder verchromet,gänd zvöu wärmi ab,wenns nor dere git met hitzeschutzband umwickle),metallkat ond en 2er 16v endtopf.esch klang,abgas ond leischtigsmässig en gueti lösig.

  • Wow, das nenni mol ä echt usfüährlichi Antwort! Han aber trotzdem no äs paar Froge ;)


    Chani also au dä ESD vomä Golf II 16V neh? Isch dä Bauglich mit dem vom Scirocco 16V?


    Und was meinsch mit "echli abänderä"? :D


    So wie du das erklärsch, denki dasi würklich kai Gruppe A bruche. S einzig isch halt, das mir die originale Endrohr nöd gfallet. Am schönste wär so 1x70mm chli schräg nach obe.
    Aber do chan mer sicher irgendwas mache :P

    - '87 Scirocco II Scala 16V -> 16V Turbo Projekt\n- '89 Scirocco II Scala 8V -> Alltagsauto\n- '86 T3 Syncro

  • me muess nor s aschlussrohr vom sciroccotopf a golftopf schweisse ond uf de site en chlini büle i topf inemache ond d endrohr verlängere oder es anders endrohr aschweisse.ech ha för die änderig öbbe en halb stond.du wetsch demfau d schrickoptik bim endrohr,au das esch machbar.

  • Zitat

    Original von remus
    beathoovenG60


    meini :D


    Im Moment ischer igwinteret und mit dene Strosse etz wöttna nid wecka... Aber wenn dä Schnee und Salz uf dä Stross weg isch, tuenen eh mol churz bewege, evtl. chani denn mol äs Soundfile mache (etz aber mit neuem Motor, do tönts biz "anderst" :D )

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)