Wo inner Schweiz Zylinderkopf bearbeiten?

  • Kennt einer von euch ne Firma, die gute Arbeit leistet und dabei noch bezahlbar ist?


    Geht um nen 24V Kopf von nem VR6 Motor.

  • Was verstosch under "Bearbeite"


    Ventilsitz fräse, Ventilführige mache, etc. Zum Biepiel bi dem: Klaus Gossau
    Muesch mol afröge aber ich glaube dä macht das au.

    Vorsprung durch (alte)Technik

    \n

    \n

    Hubraum ist durch nichts zu ersetzen. Der Beweis: Was wäre \nein Turbomotor ohne Hubraum? Ein Windrädchen...

  • Ich hab das Problem, dass der Kanal von Zylinder 5 derzeit so aussieht:



    Sprich, egal was is, der Kopf muss so oder so runter und mal nachsehen, warum dass das so ist...


    Und dabei soll der wieder sauber gemacht, und eventuell repariert werden. Wenn man dann für gutes Geld noch bissel Leistung raus holen kann, nehm ich das gern mit dazu :D

  • huiii, da isch mal chräftig öl verbrännt worde!! also gahts dir vor allem um e revision. das wär a sich kä problem isch schnäll und günstig gmacht. chopf abe, zerlege, reinige, neui ventilschaftdichtige montiere, ventilschaftspiel prüefe, etc.


    doch was mer so natürlich nöd gseht, isch wie dä brännruum usgseht, sprich, öb s öl nöd sogar vom kurbelghüüs chunt (def. kolbenring) das gseht mer erscht bim usbau. häsch du d möglichkeit de chopf bi dir uszboue? ich würd dänn bi dir berbiicho und de rumpf untersueche, öb dört öpis defekt isch.


    wäg dä leischtigssteigerig mues ich dir eifach säge, dass das en riese ufwand isch. da chunnt zu de normale revision en huufe stunde dezue, zum kanäl fräse, schliife und poliere, ventil bearbeite, oder grösseri montiere, suugrohr bearbeite, drosselklappe bearbeite, Brännrum nachbearbeite, uslitere, verdichtig erhöche usw.







    doch chliini apassige sind scho möhlich, so übergäng apasse, de chopf chli meh als nötig abschliife, usw. das bringt au scho spüürbar meh zug uf de wälle ;)


    schriibsch mer am beschte e PN, dänn chömmer mal öpis abmache

  • Derendinger is eine von den Firmen, mit denen ich nie wieder was zu tun haben will. Die haben ja nedd mal ne Ahnung von dem was sie verkaufen...


    Wollte Bremsscheiben bestellen, die sie im Programm haben. Und als ich dann fragte,ob das wirklich der Typ von Scheibe ist, den ich will kam als Antwort: "das wissen wir nicht. Aber sie können es ja mal bestellen, und dann mal her kommen und isch das ansehen, ob es das ist, was sie wollen".... Also wen ich Bremsscheiben von Tarox Typ F2000 bestell, und der sagt mir dann, er hat keine Ahung was da als Paket kommt, man lasse sich da mal überraschen.. ne danke :rolleyes: :tongue:


    Börni
    Du hast PN.

  • Zitat

    Original von Cupra
    Derendinger is eine von den Firmen, mit denen ich nie wieder was zu tun haben will. Die haben ja nedd mal ne Ahnung von dem was sie verkaufen...


    Wollte Bremsscheiben bestellen, die sie im Programm haben. Und als ich dann fragte,ob das wirklich der Typ von Scheibe ist, den ich will kam als Antwort: "das wissen wir nicht. Aber sie können es ja mal bestellen, und dann mal her kommen und isch das ansehen, ob es das ist, was sie wollen".... Also wen ich Bremsscheiben von Tarox Typ F2000 bestell, und der sagt mir dann, er hat keine Ahung was da als Paket kommt, man lasse sich da mal überraschen.. ne danke :rolleyes: :tongue:


    Börni
    Du hast PN.



    Ganz easy! :D Isch nur eh Vorschlag gsi. I sag jo nit das dört ahne muesch goh. Du hesch gfrogt währ Zylinderchöpf macht und i gibt dr eh Name das isch alles!
    I weiss jo nit wie di bi euch sin aber bi uns het mi Kolleg scho eh paar mol eh Kopf revidiere loh bim Derendinger und isch bis jetzt eigentlich zfriede gsi. Do schafft halt jedi Filiale andersch in dr Schwiiz, das isch jo nit nume bim Derendinger eh so! ;)

  • die fähigschti firma i sache motore woni kenne esch emmenegger/alpnach.wobi gschenkt esch dem sini arbet au ned,der muess eifach klar si das so en kopfbearbeitig stunde choschtet ond die wet jede zahlt ha.ech ha im thread tuningkosten emou ufglischtet was d bearbeitig vo somene chopf choschtet,gang det emou go luege.

  • Derendinger reviediert nur in Dietlikon Zylinderköpfe. Die Filialen drehen noch Bremsscheiben ab, mehr nicht.

    Ein Fahrzeug kann erst als tief bezeichnet werden, wenn der Marder nicht mehr unten rein kommt............. :D

  • Zitat

    Original von 1erTurbo
    Derendinger reviediert nur in Dietlikon Zylinderköpfe. Die Filialen drehen noch Bremsscheiben ab, mehr nicht.


    Cha guet si, das weiss ih nit! I weiss jo nit wo si die dZylinderchöpf anebringe wenn si mi Kolleg bi ihne abgäh het! ;) :D

  • Zitat

    Original von Börni
    wäg dä leischtigssteigerig mues ich dir eifach säge, dass das en riese ufwand isch. da chunnt zu de normale revision en huufe stunde dezue, zum kanäl fräse, schliife und poliere, ventil bearbeite, oder grösseri montiere, suugrohr bearbeite, drosselklappe bearbeite, Brännrum nachbearbeite, uslitere, verdichtig erhöche usw.


    oh ja.. da bisch tage lang dra a somenem chopf... und dänn no 24v 8o ich bin scho am duredreihe bimenem 8v hehe


    was ich ich aber wür fröge isch:


    1. isch de chopf au guet zwäg: ventilsitz ok? ventil ok? wasserkanäl au guet? hydrostössel muesch eigentli nöd mache. viel liesliger werdet die nöd wenns neu sind. ventilschaftdichtige unbedingt!!!


    2. isch de rumpf au ok? laufspure a de kurbellwelle, pleullager, zylinderwand ok? usw. wür ihn au mal abmässe lah evtl. muesch ja uf übermass :kgw: cholbering bim vr6 sind nöd grad die erscht ursach bi ölverluscht, aber wenn das auto meh als 160'000km uf de uhr hät wür ich sie sicherlich erneure. das problem isch vielmehr d'ölpumpi und gleitschiene mit de spanner. das machsch ja sowieso neu wenn de siech dunne häsch.

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • So, Ursache für den Kanal sind wohl zu 95 % die Ventilschaftdichtungen... ergo, der Kopf müsse theoretisch nedd runter.. werd ich aber dennoch machen. Und dannd ie neu machen lassen, udn den Kopf selber wieder bissle verfeinern.. wie weit kommt man da mit sagen wir 2.000 ?


    Kentn die da zum Beispiel jemand? -> CHPE

  • wie willsch du ventilschaftdichtige erneuere ohni de chopf abeneh? und nomal e frag. vo wo weisch du dass es zu 95% v-schaftdichtige sind?


    greez

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • War vorhin grad beim Händler ums Eck. Das is noch einer der etwas älteren Schule. 1 Blickauf die Bilder und schon sagte er, Schaftdichtung hin.


    Aber der Kopf kommt zur Sicherheit trotzdem runter, und sauber machen muss man den ja auch ;)