Kennt einer von euch ne Firma, die gute Arbeit leistet und dabei noch bezahlbar ist?
Geht um nen 24V Kopf von nem VR6 Motor.
Kennt einer von euch ne Firma, die gute Arbeit leistet und dabei noch bezahlbar ist?
Geht um nen 24V Kopf von nem VR6 Motor.
Was verstosch under "Bearbeite"
Ventilsitz fräse, Ventilführige mache, etc. Zum Biepiel bi dem: Klaus Gossau
Muesch mol afröge aber ich glaube dä macht das au.
Abate Motorentechnik
Roggwil (TG)
isch chli wiit für dich aber wür sich lohne!
Bernhard Racing, günstig, gueti arbeit aber zur ziit rächt usglaschtet, bis mitte april. was wetsch dänn dra mache lah? gahts der um leischtig, oder um e revison?
mäldsch di am beschte mal per pn, machemer en termin und lueged, was gaht ok?
Ich hab das Problem, dass der Kanal von Zylinder 5 derzeit so aussieht:
Sprich, egal was is, der Kopf muss so oder so runter und mal nachsehen, warum dass das so ist...
Und dabei soll der wieder sauber gemacht, und eventuell repariert werden. Wenn man dann für gutes Geld noch bissel Leistung raus holen kann, nehm ich das gern mit dazu
huiii, da isch mal chräftig öl verbrännt worde!! also gahts dir vor allem um e revision. das wär a sich kä problem isch schnäll und günstig gmacht. chopf abe, zerlege, reinige, neui ventilschaftdichtige montiere, ventilschaftspiel prüefe, etc.
doch was mer so natürlich nöd gseht, isch wie dä brännruum usgseht, sprich, öb s öl nöd sogar vom kurbelghüüs chunt (def. kolbenring) das gseht mer erscht bim usbau. häsch du d möglichkeit de chopf bi dir uszboue? ich würd dänn bi dir berbiicho und de rumpf untersueche, öb dört öpis defekt isch.
wäg dä leischtigssteigerig mues ich dir eifach säge, dass das en riese ufwand isch. da chunnt zu de normale revision en huufe stunde dezue, zum kanäl fräse, schliife und poliere, ventil bearbeite, oder grösseri montiere, suugrohr bearbeite, drosselklappe bearbeite, Brännrum nachbearbeite, uslitere, verdichtig erhöche usw.
doch chliini apassige sind scho möhlich, so übergäng apasse, de chopf chli meh als nötig abschliife, usw. das bringt au scho spüürbar meh zug uf de wälle
schriibsch mer am beschte e PN, dänn chömmer mal öpis abmache
Derendinger macht au so Sache, gits au im Kanton SO.http://www.derendinger.ch/wps/…Werkstattdienstleistungen
Derendinger is eine von den Firmen, mit denen ich nie wieder was zu tun haben will. Die haben ja nedd mal ne Ahnung von dem was sie verkaufen...
Wollte Bremsscheiben bestellen, die sie im Programm haben. Und als ich dann fragte,ob das wirklich der Typ von Scheibe ist, den ich will kam als Antwort: "das wissen wir nicht. Aber sie können es ja mal bestellen, und dann mal her kommen und isch das ansehen, ob es das ist, was sie wollen".... Also wen ich Bremsscheiben von Tarox Typ F2000 bestell, und der sagt mir dann, er hat keine Ahung was da als Paket kommt, man lasse sich da mal überraschen.. ne danke :tongue:
Börni
Du hast PN.
ZitatOriginal von Cupra
Derendinger is eine von den Firmen, mit denen ich nie wieder was zu tun haben will. Die haben ja nedd mal ne Ahnung von dem was sie verkaufen...
Wollte Bremsscheiben bestellen, die sie im Programm haben. Und als ich dann fragte,ob das wirklich der Typ von Scheibe ist, den ich will kam als Antwort: "das wissen wir nicht. Aber sie können es ja mal bestellen, und dann mal her kommen und isch das ansehen, ob es das ist, was sie wollen".... Also wen ich Bremsscheiben von Tarox Typ F2000 bestell, und der sagt mir dann, er hat keine Ahung was da als Paket kommt, man lasse sich da mal überraschen.. ne danke :tongue:
Börni
Du hast PN.
Ganz easy! Isch nur eh Vorschlag gsi. I sag jo nit das dört ahne muesch goh. Du hesch gfrogt währ Zylinderchöpf macht und i gibt dr eh Name das isch alles!
I weiss jo nit wie di bi euch sin aber bi uns het mi Kolleg scho eh paar mol eh Kopf revidiere loh bim Derendinger und isch bis jetzt eigentlich zfriede gsi. Do schafft halt jedi Filiale andersch in dr Schwiiz, das isch jo nit nume bim Derendinger eh so!
die fähigschti firma i sache motore woni kenne esch emmenegger/alpnach.wobi gschenkt esch dem sini arbet au ned,der muess eifach klar si das so en kopfbearbeitig stunde choschtet ond die wet jede zahlt ha.ech ha im thread tuningkosten emou ufglischtet was d bearbeitig vo somene chopf choschtet,gang det emou go luege.
Derendinger reviediert nur in Dietlikon Zylinderköpfe. Die Filialen drehen noch Bremsscheiben ab, mehr nicht.
ZitatOriginal von 1erTurbo
Derendinger reviediert nur in Dietlikon Zylinderköpfe. Die Filialen drehen noch Bremsscheiben ab, mehr nicht.
Cha guet si, das weiss ih nit! I weiss jo nit wo si die dZylinderchöpf anebringe wenn si mi Kolleg bi ihne abgäh het!
ZitatOriginal von Börni
wäg dä leischtigssteigerig mues ich dir eifach säge, dass das en riese ufwand isch. da chunnt zu de normale revision en huufe stunde dezue, zum kanäl fräse, schliife und poliere, ventil bearbeite, oder grösseri montiere, suugrohr bearbeite, drosselklappe bearbeite, Brännrum nachbearbeite, uslitere, verdichtig erhöche usw.
oh ja.. da bisch tage lang dra a somenem chopf... und dänn no 24v ich bin scho am duredreihe bimenem 8v hehe
was ich ich aber wür fröge isch:
1. isch de chopf au guet zwäg: ventilsitz ok? ventil ok? wasserkanäl au guet? hydrostössel muesch eigentli nöd mache. viel liesliger werdet die nöd wenns neu sind. ventilschaftdichtige unbedingt!!!
2. isch de rumpf au ok? laufspure a de kurbellwelle, pleullager, zylinderwand ok? usw. wür ihn au mal abmässe lah evtl. muesch ja uf übermass cholbering bim vr6 sind nöd grad die erscht ursach bi ölverluscht, aber wenn das auto meh als 160'000km uf de uhr hät wür ich sie sicherlich erneure. das problem isch vielmehr d'ölpumpi und gleitschiene mit de spanner. das machsch ja sowieso neu wenn de siech dunne häsch.
So, Ursache für den Kanal sind wohl zu 95 % die Ventilschaftdichtungen... ergo, der Kopf müsse theoretisch nedd runter.. werd ich aber dennoch machen. Und dannd ie neu machen lassen, udn den Kopf selber wieder bissle verfeinern.. wie weit kommt man da mit sagen wir 2.000 ?
Kentn die da zum Beispiel jemand? -> CHPE
wie willsch du ventilschaftdichtige erneuere ohni de chopf abeneh? und nomal e frag. vo wo weisch du dass es zu 95% v-schaftdichtige sind?
greez
War vorhin grad beim Händler ums Eck. Das is noch einer der etwas älteren Schule. 1 Blickauf die Bilder und schon sagte er, Schaftdichtung hin.
Aber der Kopf kommt zur Sicherheit trotzdem runter, und sauber machen muss man den ja auch
ech hätti do no öbber ide hinterhand wos au ned schlächt macht,bi dem wärisch met dem pris secher debi,beabeite ond revidiere.wend wörklech enterressi hesch tue mi drom kömmere.
ich mach der für 2000.- e feini sach
Motech in winterthur, super firma, aber meistens langi wartefristä...
http://www.gate24.ch/de/firmen…tail-2952949-2942213.aspx
Ernst Brogli Zylinderschleifwerk
Ist noch in deiner Nähe bzw. Kt. AG Windisch..