motorlampe leuchtet..

  • han a mim audi a4 1.8t quattro jg 2003 e komplettahlag vo sportec montiert( ab turbo) und jez hani es problem.. mis motorelämpli lüchtet ab udn zue uf und git als fehler dlambdasonde ah.. (die nachem kat) chammer die sonde irgendwie umgah?? mfg mile

  • Software im Motorsteuergerät ändern lassen (2. Lambdasonde deaktivieren) und danach hast du Ruhe.


    Falls dein Wagen noch nicht gechipt ist, dann kannst du diese Änderung gleich ins Chiptuning einfliessen lassen.


    Bei Interesse kannst du Dich gerne bei mir melden.


    Lg sasch

  • Hast du evtl ein Vorkatentfall oder so? (Gibts das überhaupt bei Audi??)


    In den Evo-Gemeinden ist das gang und gäbe, die 2. Lambdasonde zu deaktivieren. Dafür gibts nen sogenanten "O2-Simulator"
    Wird zwischen Steuergerät und Lambdasonde gesteckt.

  • vorkatt habe ich keinen.. aber habe jetzt einen 200 zeller von sportec dran inkl. downpipe von sportec.. aber er leuchtet nicht immer.. ok.. demfall kann mans machen.. meiner ist noch nicht gechipt.. sollte noch ein steuergerät bekommen von sportec.. sollte dann i.o. sein.. danke für eure antworten:) gruess

  • jaja gsehsch mile


    sportec isch nöd so de hammer hää :D... schärz


    nei easy, mitem chip isches weg, gsehsch sogar sauto seit dir mit em kontrolllämpli, hey maaann mach chip endli :-))..

  • Zitat

    Original von devilgsi88
    vorkatt habe ich keinen.. aber habe jetzt einen 200 zeller von sportec dran inkl. downpipe von sportec.. aber er leuchtet nicht immer.. ok.. demfall kann mans machen.. meiner ist noch nicht gechipt.. sollte noch ein steuergerät bekommen von sportec.. sollte dann i.o. sein.. danke für eure antworten:) gruess


    wiä meinsch du vor kat hesch du keni? Du hesch sicher Obd nid? und den müsstisch eigentlich 2 lambdasondä ha?


    und na diä zweiti frog wo ich han, isch das legal für diä 2 sondä än O2- simulator ibauä? Denk mal das dä 200 Metall kat nid dä würkigsgrad erfühlt wiä dä orginal und das us dem grund au d Motorlampä lüchtät?

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • vorkat hani keine drin ka.. han de orginalkat usbaut und de sportec kat (mit biiblatt!!!) ihbaut.. sproblem isch im chalte zuestand hetter en meega schlechte würckigsgrad.. sobald er warm hett isches keis problem abgaswert liit no drin... han au kei obd.. aber dabgaswert werdet überwacht.. und han mal de fehlerspeicher usglese und gstande isch katalisator nicht genügend leistung oder so öpis.. und wenni de fehlercode lösche tuen isches keis problem.. eifach nach öpe 2-3 täg chumt fehlermeldig wider.. es muess ja niemert wüsse dasi die 2 sonde abgschaltet han hehehehe gruess

  • allso denk wend so än simulator dinä hesch glaubi nid das d obd afangt reklamierä. will äs ferarschts jo so zäggä und seit äm obd stürgrät das alläs guät isch ; ) aber denk mal wend dä abgassrüssel drah hebsch isch fertig luschtig :)


    ja wen das so isch ; ) aber fuchst mi immer no het gschwordä das ab 2002 obd obligatorsich wordä isch hmm da han mi wohl toschä.

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

    Einmal editiert, zuletzt von Randal ()

  • heh emich ebe au.. han lut chassi en 02er.. aber sabgasdoku isch kei obd:D janu.. chumt eh alles ufs gliche use.. mitem rüssel hien anehebe hani scho gmacht isch alles i.o. isch aber scho krass wasmer alles programiere/ umgah chan.. hehe gruess

  • Zitat

    Original von devilgsi88
    heh emich ebe au.. han lut chassi en 02er.. aber sabgasdoku isch kei obd:D janu.. chumt eh alles ufs gliche use.. mitem rüssel hien anehebe hani scho gmacht isch alles i.o. isch aber scho krass wasmer alles programiere/ umgah chan.. hehe gruess


    Hehe das isch scho so aber isch au än fluäch wend öpies chlisäs wächslisch zb. schiebä muäsch dä rägä sensor neu programmierä (bi Bänz) hed hüt eifach so viel elektronik idenä autos inä :)


    Da bini froh am mim 1er gölfli wo eifach na alläs altbewährti Technik isch :D ;) hehe


    lg stefan

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • ja wend nur 1 lambdasondä hesch hesch garantiert kei obd will das isch vorussetzig. hesch den dä 36 polig obd aschluss?
    J ufs abgass dokument chasch nid gah! Mir hend früäner wo ich no bi mercedes schwiz gschafät han diversi gha mit faldschä abgass dokument wo mer statt diä normalä uf obd gwächslät hned allso Dokument :)

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig