Biturbo am A4 B7

  • Hallo zemme han mal wöle fröge ob mer am A4 en biturbo chan ine baue la aso bim AUDI A4 2.0T FSI quattro.


    UMBAU auf Biturbo mit dem 2.0T FSI Motor


    und wens gaht was für leistig mer mit dem chan usehole und was koste so wäret..


    Gruess

    Lieber abwarten als gar nichts tun...

    Einmal editiert, zuletzt von Alpine ()

  • I tät mi denn schomol als nochfolger für din TFSI Motor amelde :D


    lueg mol CAR CREATIVE ah. Die händ das bös im Griff und isch no ir nöchi eigetli. Ir Schwiiiz wirsch das nid zahle chöne!!

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • Zitat

    Original von S3-Rider
    ja aber die bauet ja nöd uf biturbo um!!!!


    Und wieso nöd?


    Mol Vorusgsetzt.... I gang davo us, dass er en 2.7 Biturbo Motor wött implantiara loh!

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • Zitat

    Original von Alpine
    ob mer am A4 en biturbo chan ine baue la aso bim AUDI A4 2.0T FSI quattro.


    Xeh i ganz anderscht. Er schriebt nur s'Basis Auto ana. EN BITURBO ... do drunter verstohni en Biturbo-Motor! Sus wärs wohl uf Biturbo umbaue!


    Was meint dä TE??

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • so en scheiss er schribt ja klar 2.0l tfsi suscht würd er eifach schribe a4 muesch mal richtig läse du!!!

    Passt die Katze drunter, so muss der Audi runter!\r\n\r\nAuf die Dauer hilft nur die Audi Power!

  • :) agressiv?


    OK chan scho sii dass ers so gmeint hät. Aber d'Frogestellig isch eidütig zweidütig für mich.


    Aber wenns würkli drum goht en TFSI uf Biturbo umzrüschte... Sinnlos, will nid gnueg Abgasmängi ume isch.


    Etz nimt mi aber gliich no wunder wer / was dä ->S3<- asprecha will?

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • aso ich meine scho de 2l uf biturbo umbaue eifach nomal de glich turbo winer scho drin het inezmache. de S3-Rider hets scho richtig verstande ka.


    was meinsch den mit de abgasmengi wer das problem nöd lösbar

  • I behaupte jo nöd i han nur xeit wies ich verstande han! Han jo extra gfröget wies dä TE meint!


    ->S3<- wenn ich so kei Ahnig han und du am Alpine nöd mol chasch säge, dass en 2.0l Biturbo so öbbis vo sinnlos isch denn frög i mich, wer do kei Ahnig hät!


    Edit: Alpine... es goht drum, dass den z wenig Abgasmasse vorhande isch zum 2 Turbine aztriebe. Es goht scho, aber erschd im obere Drehzahlbereich. Sprich, bis so 4500-5000 U/min isch absolut tot hose und obe use gohts denn. Aber das isch jo nid dä Sinn vom Biturbo; mä baut 2 Turbos ii damits schneller aspricht (als z.B. bimne V8 Motor 1 riese Lader).

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

    Einmal editiert, zuletzt von beathoovenG60 ()

  • was wilsch demit säge. er hät mir vo dem gar nix gseit ka hans ja erst da gseh ka. Und ich bin au kein mech oder so für das bin ich ja da drin.

  • Zitat

    Original von -->S3<--
    was wilsch demit säge. er hät mir vo dem gar nix gseit ka hans ja erst da gseh ka. Und ich bin au kein mech oder so für das bin ich ja da drin.


    Also betittle nid Lüüt als Mongo wo VIEL MEH AHNIG HÄND ALS DU!

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • nur will du so en bastel heini bisch und suscht nix bessers ztue häsch im läbe häsch meh ahnig oder wie. Lueg wie du schnurrsch suscht chömmer das under eus regle und ned da im forum

  • Hjahahahaha S3 du bisch jo dä wo ufzmol afach schriebt dass i en Mongo bin und kei Ahnig han!! hahahahaha über so Lüüt wie dich tueni nur seeehr Luut lache! Du bisch genau eine vo dene wo immer nur Puff suecht. Du bisch do agmulde, zum Stress mache, und nid zum dir es Wüsse aeigne wie die meiste.


    Und jo, i bin fürs Läbe gern en Bastelheini und bin ziemli stolz druf, was i mir für äs Wüsse ageignet han in dä letschde Johre, ohni Automech Lehr gmacht zha.


    @ Alpine wenns di würkli wunder nimt chasch mer gern PN schrieba und i erklär dir das usfüerlich, aber leider häsch du Kollege wo eifach nöd chönd normal tue und mit sotige Lüt wöti nüt z tue ha - hans nämli nid nötig mi persönlich z treffe nur will do eine meint er müssi immer Stress sueche mit dene, wo nur wönd helfe.


    Für mi isch dä Thread gstorbe.

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)