Turbo Upgrades

  • Also de Link wo geh hesch mit 400 Ps.


    Staht immer mit Quermotor und Frontantrieb.


    Din S3 ish 4x4 .


    Oder passt das kit au für dine?

  • isch irgendwie huere blöd wie wilsch mit 500ps und frontatrieb oder au nur scho 400 ps mit front dleischtig am bode bringe huere blöd

    Passt die Katze drunter, so muss der Audi runter!\r\n\r\nAuf die Dauer hilft nur die Audi Power!

  • jaaaa volll da spuelsch nur dure!


    Weni dänke en ford focus rs mit chip spuelt ja scho wie e wöschmaschine dure!


    Also wenn so viel power denn 4x4!


    Michi wen lasch du dine umbaue?

  • ja ich will jetzt uf de summer aber ich weiss nonig genau vo wo mann es git so viel sportec isch ebe scho min favorit au nur scho wege de garantie her aber ebe sind huere tür!!!

    Passt die Katze drunter, so muss der Audi runter!\r\n\r\nAuf die Dauer hilft nur die Audi Power!

  • 600PS satz scho de mit 500PS chunt mer seeehr optimistisch vor...


    ha mal mitem Zoran gschriebe kah, weg tune vomene S3.. er het gmeint alles über 400PS säg nöd so geil zum fahre, will er en mega turboloch het.. obeuse isch er denn scho krass aber bis ca 3500 toure chunt nüd nix nada...


    und wie standfest isch so öpis??


    Sportec baut soviel ich weiss bis max. 380PS offiziell..

  • ja ca. det ume aber das sött den anschienend no verhebe!!! aber die sind ebe scho recht tür!!!

    Passt die Katze drunter, so muss der Audi runter!\r\n\r\nAuf die Dauer hilft nur die Audi Power!

  • Zitat

    Original von S3-Rider
    ja ca. det ume aber das sött den anschienend no verhebe!!! aber die sind ebe scho recht tür!!!


    qualität chostet.. aber bi sportec het ich au kei bedenke..


    lüt mal sust ROTHE-MOTORSPORT aa, die tuned ja R32 mit Turbos und so mit Garantie, ee hammer bude.. für mich mind. so guet wie Sportec und vorallem günstiger, nur scheiss die sind halt in dütschland..

  • Zitat

    Original von Audis4
    jaaa sind die wiet vo de gränze?


    Bauet die au s4 uf rs technik um?


    die sind in frankfurt.. sehr sehr bekannt ide dütschte tunin szene.. ich weiss nur sie hend mal en rs4 umbaut uf 3liter usw.. und 800ps..;)


    die sind spezialiste wenns um vw audi gaht... also ich ha min R welle uf turbo umbaue lah döte... aber leider kei chance wege mfk dtc usw...


    sind sehr fründlich..

  • und was würd so öpis choste?


    Han paar offerte für min Umbau


    Sportec 25mill
    Rs-werkstatt 12mill
    MTM 24mill


    Warte jetzt no uf 2 offerte und denn entscheidi langsam.


  • Aber krassi Priise-Unterschied..... Cha die glich Leistig halb so tüür si wie bimene Mitbewerber?


    Esch klar, Qualität und vor allem Image (Name) kostet halt au öbis, aber grad sone Unterschied...hoppla ;)

  • ja hani au gfunde.


    Bi de sportec bechum mit de Stufe 3 375 PS mit KO3 Lader!


    Bi de RS-Werkstatt vo DE bechum KO4 Lader und 400 PS!


    Di prise sind krass wies ufe und abe gönd.


    De wo 12 mill wodt ish eifach en sture siech.


    Han ihm gseit en 10er legi ane meh nöd!
    Und de wodt nöd druff i gah.


    Wäg dem suechi jetzt no chli wieter und lan de zapple.


    Aber sportec und mtm sind usem renne bi mir


  • Aha, die RS-Werkstatt esch im Dütsche - ok es bizzeli erklärts de unterschied vom priis..aber emmerno extrem, dhälfti bzw Sportec doppelt so tüür!


    Klar lid eim sauto am herze und din Audi esch en geili Maschine, aber für 24mil würd ech also lieber nochli druf lege und es "neus" Auto chaufe :D

  • jaaaa sportec het halt en name.


    Ich wür niemals 25mill inverstiere!


    Den holi mer lieber grad en rs4!


    aber mit 12 mill hani ebe scho e ganz geili maschine.
    Wo ame chipte rs4 rächt druck macht!

  • jaaa rächt viel bi de sportec fahret en s4 mit 400 röss!


    Aber ebe de umbau bi de sportec ish eifach zu tür!


    meh als 400 ps wodt nöd suscht mueni den langsam afagn kopfdichtig und so wechsle.


    400 ps chani mit 1 bar ladedruck fahre und das standfest.