Turbo Upgrades

  • Zitat


    Hast du schon mal daran gedacht, was für einen Stundenlohn die Mercedes in Schlieren hat? So zum Thema Preise ... ich finde die Preise gerechtfertigt, man kann mit den Tuner auch handeln, dann wird es auch günstiger (nicht billiger) ... dann geht für mich die Relation auf.


    Ja da hesch vollkomme recht.. :) Prisse ih de schwoiiz sind türer. Qualität und Garantie be au als bi dä Dütsche.. ok aber nur als Schwiizer wennd im Düütsche lebsch und dies auto deht lauft, denn sind natürlich welte. will denn bechunnsch au richtigs züüg und Garantie. aber als Uhsländer ( schwizer ) wirsch au deht über de tisch zoge. darum bliebsch lieber bi Sportec, Carpi oder suscht wem. Und wie er seit.. Kasch deht au Handle. bzw. Optimiere und die Relation gaht uf.


    Zitat


    hani scho, chli meh als 200ccm hetts ergeh...
    langet zum de turbolag bimene grössere lader minimiere.



    Das isch mal was... mer muss immer neui weg gah, entweder gahts uf oder nöd.
    isch es uhfgange bi diem S3 ? Also bim Rs4 isch es ufgange. ( no more comments dazueh) :P
    was hesch jetzt 2.3 ? hesch mal überleit grad en andere motor Ihnezueh ? z.b 2.8L Biturbo
    aber da musch hald au Klotz ih dHänd neh.. :)

  • @biturbo RS4 etz häsch mi gwundrig uf din RS gmacht und i bin in dis Profil... Tönt jo "spannend" .. verzell mol biz (imne seperate Thread) über dis 625 kg (=1250 Pfund) schwere und 523 km/h (=325 mp/h) schnelle Gschoss ;) I glaub do häsch chli was vertuscht :)


    Nai aber ernsthaft... Stell din RS vor, i lieb die Chärre!

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • Zitat

    Das isch mal was... mer muss immer neui weg gah, entweder gahts uf oder nöd.
    isch es uhfgange bi diem S3 ? Also bim Rs4 isch es ufgange. ( no more comments dazueh) :P
    was hesch jetzt 2.3 ? hesch mal überleit grad en andere motor Ihnezueh ? z.b 2.8L Biturbo
    aber da musch hald au Klotz ih dHänd neh.. :)


    was verstohsch du mit "isches ufgange" ?!? chum bi dere frog nöd uf de sinn :S


    nope, 1.8t + 200ccm = 2.0t


    überleit scho, aber angesichts vo de chöste und umbauarbeite wo fällig wäred, schnell wieder verworfe...vorallem mitem 2.7 biturbo motor...en 3.2er wär im verglich no "locker" zum ibaue...

    ----------------------------------------------------------\n<Blasen ist geiler als saugen>

  • Zitat

    Original von le_male
    i ha jo min s3 (01er) komplett umbaut, und wird "nur" um di 350ps fahre, auf wenn er ufbohrt isch



    Nochmal ... an der Bohrung kannst du nicht viel machen, also dann erreichst du der Mehrhubraum via Hub und nicht via Bohrung. ;)

  • man erreicht auch durch die bohrung selber mehr hubraum, inwieweit es sich bemerkbar macht sei dahingestellt...


    ps: tüpflischiiser :D



    original: 1780ccm


    1.5mm mehr bohrung: 1847ccm
    2mm borung: 1869ccm


    1.5er bohrung + huberweiterung um 6.4mm : 1984ccm

    ----------------------------------------------------------\n<Blasen ist geiler als saugen>



  • Check mal dä Link: evtl. eh günstigeri alternative


    http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAP…lid=tnb32&aid=295257&sid=


  • Zitat

    Original von beathoovenG60
    @biturbo RS4 etz häsch mi gwundrig uf din RS gmacht und i bin in dis Profil... Tönt jo "spannend" .. verzell mol biz (imne seperate Thread) über dis 625 kg (=1250 Pfund) schwere und 523 km/h (=325 mp/h) schnelle Gschoss ;) I glaub do häsch chli was vertuscht :)


    Nai aber ernsthaft... Stell din RS vor, i lieb die Chärre!


    Schliess mi do ah! Nämme mi au paar Sache Wunder wo aber nit in dä Thread ghöre. Nur so alls eh exBsitzer vo me 580PS RS4. ;)

  • Origtinal Text und Bild von Sportec Webseite :



    Leistungsstufe 3 - 2.7 V6 Biturbo 356kW (485 PS)
    MKB: AZR, ASJ Artikel Nr: 10 11 03 365
    Basis: 2.7 V6 Biturbo 280kW (380 PS) MKB: AZR,
    ASJLeistungsoptimierung durch Neuprogrammierung
    der MotorelektronikOptimiertes KraftstoffsystemSPORTEC
    Turbolader K04.460Hochleistungsabgasanlage mit
    grösseren Katalysatoren und 2 Endrohren à 70mm
    mit Sportec-LogoGrosse LadeluftkühlerLuftführungen
    aus KarbonModifizierte SeitengrillsGeänderte
    DruckrohreMax. Leistung:
    356 kW (485 PS) @ 7050 RPM
    Max. Drehmoment:
    600 Nm @ 3200 RPM
    Max. Geschwindigkeit:
    ca. 315 km/h
    Max. Beschleunigung:
    ca. 4 Sekunden von 0-100 km/h


    Grüessli Marc :D




  • Stell di RS bitte im eh neue Tread vor, denn cha me dört e biz drüber quatsche, statt do inne, do gilt es anderes Thema. ;)