Revision des Laders

  • sali zäme


    min g 40 hät ez 220000 km und bevor dass ich irgendwie laderrad, etc wächsle will i min lader revidiere. ich han mich scho überall chli erkundigt, wo mer das mache loh chan, mich würs freue, wenn ihr mir eui meinige chönt gäh, was e gueti adrässe isch.


    Das mit de RS-Bearbeitig bin mer na am überlegge.


    hoffe uf eui hilf


    lg

    NUR ZWANGSBELÜFTET MACHT RICHTIG FUN\n\nG40-VIRUS

    Einmal editiert, zuletzt von VIRUS ()

  • forum mitglied audikiller afröge ob er ziet hät...


    suscht gits im dütsche viel ahbüter. ich gsehn du wotsch mit dim g40 uf leistig... aber bevor du dir da riese tunings wotsch aschaffe, wür ich mal überlege, was bi dim g40 alles möglich isch (vo de ahbauteili, etc.).


    de g40 isch vom gwicht her optimal (glaub ca. 750kg oder so). also wür ich bevor ich e motorbearbeitig wür mache, mal luege dass dete recht viel chasch abspecke. rückbank use, dämmmaterial use und alles was gwischt hät und nöd brucht wird. dänn chasch mit wenig tuning 20-30ps usehole. dänn gaht de scho ab.


    was interessant wär: was haltet das getriebe us, tragglänk, radlager, kurbeltrieb, lader usw... wenn da es riese tuning machsch und dänn all 6monat öpis wieder ersetze isch au nöd luschtig.

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • qpm in stein am rhein isch e echt gueti adressä.... han au viel mit ihm zämä gmacht. chostät chli öbis aber hesch 100% gueti arbet und vorallem garantie... da sind 2 brüedärä, dä eine finteilmechaniker und dä ander isch jahrelang rennä gfahrä mit g.... wennt infos bruchsch chaschmer au mal alüde... schribsch am bestä ä pn, dänn gibi dir d nummerä...

  • jop das mit em abspäcke muss der sichr rächt gäh, han au ned d absicht, mis auto so "schwer" zloh. de lader möcht i revidiere, will i ned weiss wenn das letschmal gmacht worde isch und den isch er sichr widr i.O..


    und de tip mitem audikiller isch sichr positiv, kännen nur ned.


    eis ums andärä wird erneueret oder revidiert, bin flissig drah


    lg

  • jop da isch mer scho klar. ja dass er es formemitglied isch hani scho gwüsst, abr merci ;) de lader isch wie es herz, git mer au ned eifach jedem, hehe


    lg

  • Zitat

    Original von VIRUS
    jop da isch mer scho klar. ja dass er es formemitglied isch hani scho gwüsst, abr merci ;) de lader isch wie es herz, git mer au ned eifach jedem, hehe


    lg


    Wiso frogsch de nach adressene? Kennsch die lüt jo au ned :P