hey leutz...
da ich jetzt es paar golf 3 vr6 kompressor oder turobs gseh han, han ich welle fröge, was genau für e hardware dinne steckt. die meischte verhebet ja nöd ab leistig vo 300ps. irgendöpis wird immer am aschlag si.. ob brems, getriebe etc..
letschti händ mir ja en getriebeschade gseh. jetzt isch frag.. wieso baut mer en vr6 turbo mit originalgetriebe. klar will es günstig isch. gits aber nöd us em vw system es getriebe wo verhebet? in dütschland händ einigi e leistig vo 400ps agstrebt.
im vr6 forum han ich paar turbobricht gläse..
zur diskussion staht: 02M 6Gang Getriebe aus nem Golf4 TDI
oder bi de turboelite:
erleichterte Schwungscheibe (3kg), Sachs Motorsportkupplung mit organischen Belägen, Getriebe neu gelagert mit langer Übersetzung, 2,3 und 4 Gang gehärtet
was säget ihr dazue? händ ihr evtl. no anderi getriebe wo die bös leistig ushaltet?
wieteri schwachstell bi turboumbaute ab 1.3 bar sind seriepleul.. im dütsche forum hät de eint oder ander de pleul schön verboge... da no es paar bilder:
da mal no öpis wo ich uf de turboelite gfunde han.. passat vr6 biturbo