vr6 turbo kompressor schwachstellen

  • hey leutz...


    da ich jetzt es paar golf 3 vr6 kompressor oder turobs gseh han, han ich welle fröge, was genau für e hardware dinne steckt. die meischte verhebet ja nöd ab leistig vo 300ps. irgendöpis wird immer am aschlag si.. ob brems, getriebe etc..


    letschti händ mir ja en getriebeschade gseh. jetzt isch frag.. wieso baut mer en vr6 turbo mit originalgetriebe. klar will es günstig isch. gits aber nöd us em vw system es getriebe wo verhebet? in dütschland händ einigi e leistig vo 400ps agstrebt.


    im vr6 forum han ich paar turbobricht gläse..


    zur diskussion staht: 02M 6Gang Getriebe aus nem Golf4 TDI


    oder bi de turboelite:


    erleichterte Schwungscheibe (3kg), Sachs Motorsportkupplung mit organischen Belägen, Getriebe neu gelagert mit langer Übersetzung, 2,3 und 4 Gang gehärtet



    was säget ihr dazue? händ ihr evtl. no anderi getriebe wo die bös leistig ushaltet?


    wieteri schwachstell bi turboumbaute ab 1.3 bar sind seriepleul.. im dütsche forum hät de eint oder ander de pleul schön verboge... da no es paar bilder:




    da mal no öpis wo ich uf de turboelite gfunde han.. passat vr6 biturbo :evil:




    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

    Einmal editiert, zuletzt von deniz06 ()

  • Also vo de alte VR6 motore weissi nöd was genau schwachstellene sind..


    die R32 Motore (VR6).. sind eigentlich recht haltbar, da gits in DE wo garantie gebet uf Motor und verbauti Teili...
    Schwachstell ich s Getriebe, das sägets eim ja au.. sie bütet getriebeverlängerige aa abem 3. gang.. usw.. au denn chas lupfts es paar.. klar de r32 getiebe isch bis 400nm zueglah und so en geile turbo umbau het halt scho um die 550NM ufwärts..


    mir hend im r32 forum jensti mit turbos oder biturbos.. und ich kenn knuegg, dem wos getriebe oder s DSG zermalmt het..


    die r32 sind eigentlich no recht standfest mit turbos.. de eint fahrt im jahr öpe 20 000km mitem biturbo, grösste schade wo er kah het isch oder wo er es paarmal kah het sind zündspuelene gsi wos regelmässig putzt het all jahr mal...


    sust isch mir eigentlich nüd bekannt..

  • Is halt die Frage, was du einbaust. Wer denkt, für 20.000 CHF bekommt man nen haltbaren Turbo Umbau, der darf weiter träumen ;) Wenn man sich ansieht, was Tuner wie Rothe nur für rund 340 PS alles verbauen und tauschen, das kostet eben. Nur das hält dann auch ;)

  • die gröschti schwachstell bi dene umbaute send sowieso emmer d fahrer.ech ha 2 kollege wo turboumbaute uf vr6 met originale getriebe händ,aber bes ufne defekti kupplig am wörthersee nochem gümmelle hend bedi ke problem met de standfeschtigkeit gha.muessi vw halt scho es kompliment mache.

  • hans mir jetz au grad überleit. wenn mer so en turboumbau etc. hät und normal umefahrt verhebet das scho.


    aber wenn mer uf de rennstrecki wot mit dene autos.. da muemer so viel luege, was glaub vieli nöd mached....


    bremsflüssigkeit neu, brems entlüfte, getriebeöl wechsle, motoröl wechsle, usw..


    was v.a. no dazuechomt wäred hilfrichi azeigene.


    - öldruckazeig (chettetrieb)
    - öltemparaturazeig (isch ja e eini dabi bi de mfa)
    - uspufftemparaturazeig
    - ladedruckazeig


    gits eigentlich e ladelufttemparatur azeig? das wär glaub au no recht geils teil...

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben