KTS's S3

  • Zitat

    Original von vwvr6
    Vo Fischbach, da esch grad vor Grossdietwil :)


    hehe geil! weiss gar ned hesch du dich für d usfahrt im früehlig agmäldet?? söscht chönt mr jo zäme richtig zh (oder wos au isch) düse.

  • Zitat

    Original von KTS
    Pepito: chunsch mit a usflug im mai, denn gsehsch es live ;)


    Ech wett eigentlich, ha mich mal provisorisch agmäldet...aber chas äbe noni definitiv säge...


    Aber wenni cha lohni mer das natürlich ned la entgo :D

  • Zitat

    Original von KTS


    hehe geil! weiss gar ned hesch du dich für d usfahrt im früehlig agmäldet?? söscht chönt mr jo zäme richtig zh (oder wos au isch) düse.


    Jo, ech wet eigentli scho cho aber ech hami nonig agmäldet weli nonig weis öb mini Perle bes de weder fertig esch ;)
    Aber weni chome chöi mer secher zäme dert äne düse :D

  • hehe. geschter nach em treffe in schliere in züri han ich 2 ZH as3 gseh mit schwarzi 18" felge :) aber keine hät es schwarzes dach ka.. suscht hät ich gwunke hehe

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • ja mach denn scho pics ... ha eifach leider nüm mini canon eos ... sondern nur no en SONY Cyber-shot DSC-T200. Aber di sett locker länge wenn i si richtig istelle :) ... bi dr dunkle bilder gsehsch, dass i us versehe dr iso-filter drin gha han ..tja

  • ich han e frag. chomsch du geld über vo dene firmene wo uf dim auto sind? also brembo, sportec etc.. oder warum häsch die anegmacht?

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • Hesch wirkli schöni bilder gmacht...mer gfallts risig vorallem die vo obe.... de Kontrast gsed eifach geil uis....

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • Zitat

    Original von deniz06
    ich han e frag. chomsch du geld über vo dene firmene wo uf dim auto sind? also brembo, sportec etc.. oder warum häsch die anegmacht?


    schön wärs :D :D


    nie nfs gamet ;) das sind hersteller decals und entweder gfallts dr oder halt ned. mir gfallts halt. machts sportlicher

  • ja ja scho klar :D aber ebe.. wür nur firme anetue wo au geld bringet hehehe :D gseht geil us. v.a. mit de schwarze felge

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • passt zwar nicht ganz hier hinein, aber ich wollte keinen neuen Thread eröffnen...also sprech ich KTS mal meinen Glückwunsch zur Wahl des Autos aus (auch wenn dus schon ne Zeit hast). Mein Mitarbeiter hat seit Mittwoch auch nen S3, durfte heute Mittag mal damit fahren...einfach nur geil :D

    Effizienz braucht Leistung\r\n\r\n1.4 TSI - Kinderarbeit unter der Motorhaube :h:

  • hehe grad vor paar stund isch a mir en s3 vorbigfahre... SCHWARZES DACH....... SZ nummere.. bisch wohl nöd du gsi gäll?

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • hehe nei isch en sz gsi.. also au sz nummere.. uuuuj häts voll en nahmacher scho jetzt hehe :(

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • Zitat

    Original von KTS
    @risto .. danke danke, aber me gwönt sich leider scho schnell a di kraft


    ich weiss, ist bei meinem auch so...hab aber trotzdem immer noch Freude dran, ausser nachdem ich den S3 gefahren bin...da wollt ich mehr. Bin aber heute mit dem Geschäftsauto von nem Kollegen gefahren (Renault Megane Kombi 1.6 16V). Mein Gott, da kannste das Gaspedal bei 120 runterdrücken und es kommt nix...übelst untermotorisiert. Nach solchen Fahrten sitze ich gerne wieder in meinen Leon und weiss es auch zu schätzen :D

    Effizienz braucht Leistung\r\n\r\n1.4 TSI - Kinderarbeit unter der Motorhaube :h: