Saugmotoren Tuning

  • So ich glaube mir hend so viel themen da dine vo Turbos mich nimmts wunder wie mer dleistig stigeret ohni kompressor oder Turbu und mit itraege.....


    will alles wuesse also leget mal los....

  • Du meinsch sicher eifach klassisches Motor Tuning.
    Anderi Kurbelwälle,anderi Pleule,Schmidechölbe,,Chopfbearbeitig, Nockewälle, Ahsugbrügg, Drosselklappe, Freiprogramierbariisprützig, Uspuffahlag.

  • genau mis ding!!!!!!


    aber teilweise teurer wie turbotuning.....



    was ig weis, es fangt alles mit emene guete öl und ere guete zündig aa...


    i ha beides und d luftversorgig hani unuffällig veränderet, ds "siffon" usegno...


    das het mim outo chlei kik gä...us de kurve use und ir stadt chlei chüeler worde



    würdi gärn alli dichtige wächsle, aber irgendwie wetti wüsse ob d lager no guet si...denne chlei d nokäwälle schliife und evtl liechteri chölbe, denn e andere fächerchrümmer mit uuspuff, da gits e firma ir ddr, die bini mal ga psueche, isch en gwüssehafte lade...


    das si mau so mini gedanke...das wäre denn so 180 ps...und öppe 6liter verbruuch....wenni de mau usem uusprobiere usechume...

  • Zitat

    Original von GTI
    was kann man unter andere drosselkalppe verstehen? denke das kommt eher auf das einlassventil drauf an oder nicht? Gruss


    Eine grössere Drosselklappe bringt dir schon ein bisschen etwas. Es gibt so ein Gerücht, das man die grosse Drosselklappe vom Audi 80 / 90 beim PF montieren kann. Aber dein Motor hat auch schon die " grosse " drin. Kannst du also gleich vergessen...

  • Zitat

    Original von GTI
    was kann man unter andere drosselkalppe verstehen? denke das kommt eher auf das einlassventil drauf an oder nicht? Gruss


    Ich meine eigentlich damit,zum beispiel eine Einzeldrosselklappe, oder so ähnlich sachen die es giebt für drauf.

  • Hab ich mir auch schon überlegt klassisch tunen lassen. Habe dazu auch mal kontakt gehabt mit einem Deutschen Motorentuner nähe der Grenze und er hatte mir damals diese Angebot gemacht.


    - Chiptuning auf 186 PS (16PS) (500Euro)
    - Zylinderkopfbearbeitung, Einlaß + Auslaßkanäle 10-12 PS(700 Euro)
    - Nockenwellenumschleiffen 8-9 PS (500Euro)
    - dann noch Bastuk ab Kat (PS?3?)
    - Rennkerzen 1-2PS?? :D


    Nun ich wusste nicht recht , und habe auch keinen gefunden (Foren etc) der Erfahrungen gemacht hatte. ich habe mit 170t jetzt wohl zu viel Km runter?! Und da ich auch keine "Fachmann" bin würde ich auch gerne eine kompetente Meinung zu diesem Thema hören.


    Inwiefern belastet das die langlebigkeit des Motors ?
    Wie stets mit den angegebenen Werten aus? Realistisch?


    AMS??: D


    Früher hatte ich mein Ciao so frisert, und das lief gut :D :D


    2Face


    SLS Tuning, Golf IV R32


    Leistungszuwachs ca.35PS /45NM


    Neuprogrammierung der elektronischen Kennfelder der Motorsteuerung mittels Simulator
    Geänderte Luftansaugführung
    Geänderte Nockenwellen
    Optimierung der Ansaugwege
    Gaspedalgeber


    Incl. Prüfstandmessung vorher/nachher +K&N Luftfiltereinsatz


    dauer 2 tage


    Tüvabnahmekosten 255,-Euro
    Montagekosten 650,-


    2.250,00€

  • wie sieht es in sachen saugertuning aus wenn man ein leichteres schwungrad montiert? man sagt ja drehende teile bringen am meisten. kenne ich noch von meinen "töfflibuebzite" :D

  • jop das han ich ebe eigentlech vorgha, aber ich hetti ebe no gern gwüsst ob das scho öpper gmacht het, und mer chan säge ob sich das guet bemerkbar macht oder ned? z.b. de mr. turbo :D

  • er wird eifach chlei giftiger.
    spontaner.


    chunt halt ganz uf ds produkt ah, wo du chaufsch.
    lueg mau, was es alles git bi dene.

  • ja ich muess mol chli umeluege und mich informiere. well so wien ich das gsehne muess ich eh glieh mol en neui kupplig ha, und denne chönnt me das ja grad metenand verbinde. grad beides vo sachs näh oder so.
    de macht de sfahre au weder chli meh spass :D

  • jo, ig ha ou for, mau bi dene öppis z nä...


    aber zersch mues ig no zügle und ufe winter verbaue ig eh kein neui war.


    aber wenn, denne chaufi au no grad es fahrwerk bi sachs.

  • Nume es Schwungrad wirsch du nid viel merke.
    Äs geid eigentlich drum um um energie ds spare wo du bruchsch für öpis ds beschlöinige oder ds bremse.
    Wird sicher chli sprütziger wärde, aber mässbar isch das nid.
    Will da musch no viel meh sache mache bises richtig merksch.
    I tue Schwungreder abdräie und finwuchte.

  • ja also ps mässig brengs sicher nüt mässbars, aber es git vell wo behauptet er het denne en bessere ahzug (sprüziger), isch dass denne au spürbar? lohnt sich da de ufwand?
    Mr. Turbo du machsch doch so klassisches motorentuninig? hesch denne du dini eigenig Garage? Ich wür ebe susch gern mol be dir verbicho, und luege was sich da alles macheloht? Es git ja da vell sache wo mer mache chan, aber ich dänke das müessti ja scho irgendwie ufennand abgstemmt werde...und da hörts be mer denne ebe mol uf. han ebe ned so vell ahnig vo dem. aber velecht chönntisch mer ja mol en offerte mache oder so.