So ich glaube mir hend so viel themen da dine vo Turbos mich nimmts wunder wie mer dleistig stigeret ohni kompressor oder Turbu und mit itraege.....
will alles wuesse also leget mal los....
So ich glaube mir hend so viel themen da dine vo Turbos mich nimmts wunder wie mer dleistig stigeret ohni kompressor oder Turbu und mit itraege.....
will alles wuesse also leget mal los....
Du meinsch sicher eifach klassisches Motor Tuning.
Anderi Kurbelwälle,anderi Pleule,Schmidechölbe,,Chopfbearbeitig, Nockewälle, Ahsugbrügg, Drosselklappe, Freiprogramierbariisprützig, Uspuffahlag.
genau mis ding!!!!!!
aber teilweise teurer wie turbotuning.....
was ig weis, es fangt alles mit emene guete öl und ere guete zündig aa...
i ha beides und d luftversorgig hani unuffällig veränderet, ds "siffon" usegno...
das het mim outo chlei kik gä...us de kurve use und ir stadt chlei chüeler worde
würdi gärn alli dichtige wächsle, aber irgendwie wetti wüsse ob d lager no guet si...denne chlei d nokäwälle schliife und evtl liechteri chölbe, denn e andere fächerchrümmer mit uuspuff, da gits e firma ir ddr, die bini mal ga psueche, isch en gwüssehafte lade...
das si mau so mini gedanke...das wäre denn so 180 ps...und öppe 6liter verbruuch....wenni de mau usem uusprobiere usechume...
was kann man unter andere drosselkalppe verstehen? denke das kommt eher auf das einlassventil drauf an oder nicht? Gruss
ZitatOriginal von GTI
was kann man unter andere drosselkalppe verstehen? denke das kommt eher auf das einlassventil drauf an oder nicht? Gruss
Eine grössere Drosselklappe bringt dir schon ein bisschen etwas. Es gibt so ein Gerücht, das man die grosse Drosselklappe vom Audi 80 / 90 beim PF montieren kann. Aber dein Motor hat auch schon die " grosse " drin. Kannst du also gleich vergessen...
drosselklappe, isch das ding, wo vore dluft reguliert.
hinderem luftfilter.
faus das hesch weue wüsse..
ZitatOriginal von GTI
was kann man unter andere drosselkalppe verstehen? denke das kommt eher auf das einlassventil drauf an oder nicht? Gruss
Ich meine eigentlich damit,zum beispiel eine Einzeldrosselklappe, oder so ähnlich sachen die es giebt für drauf.
i ha 2 , isch das nid guet?
Hab ich mir auch schon überlegt klassisch tunen lassen. Habe dazu auch mal kontakt gehabt mit einem Deutschen Motorentuner nähe der Grenze und er hatte mir damals diese Angebot gemacht.
- Chiptuning auf 186 PS (16PS) (500Euro)
- Zylinderkopfbearbeitung, Einlaß + Auslaßkanäle 10-12 PS(700 Euro)
- Nockenwellenumschleiffen 8-9 PS (500Euro)
- dann noch Bastuk ab Kat (PS?3?)
- Rennkerzen 1-2PS??
Nun ich wusste nicht recht , und habe auch keinen gefunden (Foren etc) der Erfahrungen gemacht hatte. ich habe mit 170t jetzt wohl zu viel Km runter?! Und da ich auch keine "Fachmann" bin würde ich auch gerne eine kompetente Meinung zu diesem Thema hören.
Inwiefern belastet das die langlebigkeit des Motors ?
Wie stets mit den angegebenen Werten aus? Realistisch?
AMS??: D
Früher hatte ich mein Ciao so frisert, und das lief gut
SLS Tuning, Golf IV R32
Leistungszuwachs ca.35PS /45NM
Neuprogrammierung der elektronischen Kennfelder der Motorsteuerung mittels Simulator
Geänderte Luftansaugführung
Geänderte Nockenwellen
Optimierung der Ansaugwege
Gaspedalgeber
Incl. Prüfstandmessung vorher/nachher +K&N Luftfiltereinsatz
dauer 2 tage
Tüvabnahmekosten 255,-Euro
Montagekosten 650,-
2.250,00€
tüv abnahme isch so vill ich weis nix für d schwiz denn muesch do zur mfk,
s git vill wo schlächtig erfahrige gmacht händ mit sls
wie sieht es in sachen saugertuning aus wenn man ein leichteres schwungrad montiert? man sagt ja drehende teile bringen am meisten. kenne ich noch von meinen "töfflibuebzite"
schwungrad?
du meinsch die grossi schiibe im getriebe? vorem getriebe?
die het e zahnig, die chame nid abtreie..
nei han eher die i de kupplig gmeint....han jetzt grad nüt füren golf 2 gfunde, aber do mol füre r32. wenn das ding leichter ist hat man einen besseren anzug oder nicht war neine frage. spürt man dass gut?
link:
http://cgi.ebay.de/Golf-5-R32-…ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
ah, de lueg aber mau bi sachs....
i würd mir bi dene öppis chaufe..
jop das han ich ebe eigentlech vorgha, aber ich hetti ebe no gern gwüsst ob das scho öpper gmacht het, und mer chan säge ob sich das guet bemerkbar macht oder ned? z.b. de mr. turbo
er wird eifach chlei giftiger.
spontaner.
chunt halt ganz uf ds produkt ah, wo du chaufsch.
lueg mau, was es alles git bi dene.
ja ich muess mol chli umeluege und mich informiere. well so wien ich das gsehne muess ich eh glieh mol en neui kupplig ha, und denne chönnt me das ja grad metenand verbinde. grad beides vo sachs näh oder so.
de macht de sfahre au weder chli meh spass
jo, ig ha ou for, mau bi dene öppis z nä...
aber zersch mues ig no zügle und ufe winter verbaue ig eh kein neui war.
aber wenn, denne chaufi au no grad es fahrwerk bi sachs.
Nume es Schwungrad wirsch du nid viel merke.
Äs geid eigentlich drum um um energie ds spare wo du bruchsch für öpis ds beschlöinige oder ds bremse.
Wird sicher chli sprütziger wärde, aber mässbar isch das nid.
Will da musch no viel meh sache mache bises richtig merksch.
I tue Schwungreder abdräie und finwuchte.
ja also ps mässig brengs sicher nüt mässbars, aber es git vell wo behauptet er het denne en bessere ahzug (sprüziger), isch dass denne au spürbar? lohnt sich da de ufwand?
Mr. Turbo du machsch doch so klassisches motorentuninig? hesch denne du dini eigenig Garage? Ich wür ebe susch gern mol be dir verbicho, und luege was sich da alles macheloht? Es git ja da vell sache wo mer mache chan, aber ich dänke das müessti ja scho irgendwie ufennand abgstemmt werde...und da hörts be mer denne ebe mol uf. han ebe ned so vell ahnig vo dem. aber velecht chönntisch mer ja mol en offerte mache oder so.