ej wer het alles en g60 mine lauft irgend wie nit so guet mega komisch..... bi ebe no nie e andere gfahre aber 160ps bringt er irgend wie nit ahne was meint ihr dazue?
G60
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Bim G60 isch zwüsched 147PS und 166 PS zimlich alles möglich...
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Zitat
Original von Golfer86
Bim G60 isch zwüsched 147PS und 166 PS zimlich alles möglich...jo aber da lauft nit... eh 3er gti mit 115 ps haltet mit mir mit und ich kum dem ganz langsamm e weg wenn emol willsch kasch usprobiere
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Chum doch am Sunntig as Träffe. Ich probiers dän scho mal, sitze aber i mim Auto. Wend mir nöd weg chunsch dänn chasch din Motor spüele...
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Zitat
Original von Golfer86
Chum doch am Sunntig as Träffe. Ich probiers dän scho mal, sitze aber i mim Auto. Wend mir nöd weg chunsch dänn chasch din Motor spüele...hehe am sunntig kanni leider nit hehe...
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wievill km het di corri ?
evt. isch d lader nüm guet, hesch d lader revidiert ka ? -
ha au mal en corri gha, dä isch o nid so guet glüffe!
du chasches im fall teschte wiviel di g-lader no ladet! weiss aber nüm genau wiess geit! öppis mitem boardcomputer musch mache! frage mal de kolleg und gib der bscheid! -
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Bim Schibewüscher hebel hesch jo en schalter wod uf eis und 2 chasch stelle.
Stelsch de uf 2 und haltischne ganz rächts chlichzitig drucksch de chnopf uf de site und stelsch de motor ab und wider a. Dena sodster uf de azeit anderi datene azeige we ladedruck usw.
De nachteil isch eifach das wend jedes mol de motor abstelsch die istellig wider uf normal god. -
Zitat
Original von Mandacori
Bim Schibewüscher hebel hesch jo en schalter wod uf eis und 2 chasch stelle.
Stelsch de uf 2 und haltischne ganz rächts chlichzitig drucksch de chnopf uf de site und stelsch de motor ab und wider a. Dena sodster uf de azeit anderi datene azeige we ladedruck usw.
De nachteil isch eifach das wend jedes mol de motor abstelsch die istellig wider uf normal god.nume epis stoht anderst 604 anstat zit
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und wend witer drucksch bim chnopf chund de reste alles glich we süst?
En Kolleg vomer hedsmer zeigt bi sim G60 und i hans ou sälber usprobier. Mer hends aber wärend de Fahrt gmacht. éb das en unterschied macht weisi jetzt nid.
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Messen des Ladedrucks mit der MFA
Der Ladedruck kann an einem Golf oder Corrado G60 über die MFA gemessen werden. Das Fahrzeug muss dafür mit Motometer-Instrumenten ausgestattet sein. Dazu muß man nur die unten angegebenen Schritte ausführen, so wird die MFA in den Meßmodus gebracht.
Bei anderen VW, AUDI oder SEAT Fahrzeugen ist es ähnlich.- Motor aus
- MFA-Wahlschalter auf 2 stellen
- MFA-Abruftaster drücken, dabei Zündung an, und wieder aus machen,
danach Taster loslassen- MFA-Abruftaster erneut drücken, und Motor starten, Taster loslassen
- MFA-Abruftaster 1 mal drücken, und der Ladedruck erscheint
Der Ladedruck kann nur unter Last gemessen werden. Am besten ist dies im 3. od. 4. Gang möglich. Bei 5.600 U/min, bzw. 5.800 liegt der Höchstwert im Serienzustand. Allerdings sollte man bis ca. 6.000 U/min drehen, damit der höchstmögliche Druck auch wirklich aufgebaut werden kann.
Zuvor unbedingt den Motor warmfahren, auf ca. 90 Grad C Öltemperatur.
Es können wie nachstehend noch andere Funktionen im Meßmodus ausgeführt werden:
Anzahl der Abruftaster Betätigungen
Funktionen im Meßmodus
0 Prüfsumme der programmierten Bytes
1 Saugrohrunterdruck im mbar = Ladedruck
2 Drehzahlanzeige in 1/min
3 Momentanverbrauch
4 Impulse des Geschwindigkeitsgebers
5 Öltemperatur in Grad Celsius
6 Außentemperatur in Grad CelsiusDie Anzeigedauer von neuen Daten beträgt 0,5 bis 1,0 sec, für die Funktionen 1, 2, 3, 5 und 6.
Der Checkmodus wird aktiviert, wenn der Wahlschalter auf 1 gestellt wird. Hier sind die Motorspezifische-Kennfelddaten zu sehen. Jedem Motor mit unterschiedlichen Kennbuchstaben ist eine "persönliche" Datei zugeordnet.
Checkmodus
Anzeige im Display Motorkennbuchstaben PG PG
Anzahl der Abruftaster
Betätigungen
Motorkennfeld-Code 0 026 032
Länderausführungs-Code 1 1* 1*
Wegdrehzahl 2 950** 950**
obere Drehzahl-Grenze*** 3 7418 7418
untere Drehzahl-Grenze*** 4 1175 1175
Schubabschaltung (mbar)*** 5 320 320
Segment-Test 6 Alle 7-Segmente der
4-stelligen-Anzeige leuchten* 1 - alle Länder außer USA, Mexico und Großbritannien
3 - Großbritannien
4 - USA
7 - Mexico** 950 - Rallye-Golf und alle Länder außer USA und Großbritannien
955 - USA und Großbritannien
1080 - Syncro (nicht Rallye-Golf)*** Die angezeigten Zahlenwerte sind für die Beurteilung ohne Bedeutung.
Sollte es dennoch Fragen dazu geben, einfach eine eMail an mich!
Hier gleich die Umrechungstabelle für VDO-Anzeigen
Wert VDO Instrument Wert Motometer Instrument Ladedruck in bar
15 200 0
55 400 0
90 600 0
127 800 0
148 1000 0
172 1200 0,2
192 1400 0,4
211 1600 0,6
228 1800 0,8
242 2000 1,0
255 2200 1,2 -
hei ganz geil. Has nid gwüst dases sone usfüerlichi liste hett. Schad dasi ekei G60 han.
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wenss komisch dönt und nümma guat lauft, sofort revidiara! i han mit minem alta G60 (160ps) a 3er golf VR6 Synchro (190ps) graucht (aso ni so eina wia da Turbo Golf het :P)
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Sind alli ladeluftschlüch i.O., die sind nämlich no gärä grissä.
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Mr.Turbo:
dann müsste ich nach deiner liste etwa 1,1bar ladedruck haben.
denn ich habe einen wert von 252 und das mit einen 72 laderrad
da kann ich ganz zu frieden sein.