airbag austragen?

  • hallo


    wie ist das eigentlich mit dem airbag der im lenkrad verbaut ist. will mir ein neues besorgen, aber muss das jetzt mit airbag sein oder kann das auch ohne sein.


    weis leider nur von deutschland die können den airbag bis zu einem bestimten baujahr austragen. ist das bei uns auch so oder nicht möglich?


    auto hat jg 98

  • Also wie das es aktuell usgseht weiss ich nöd aber bim Kolleg hämer vor ca. 4-5 Jahr dä Airbag deaktiviert. Es muess eifach en Kleber montiert werde und das ganze bi dä Versicherig / MFK gmeldet werde.
    Dä Importeur ( AMAG ) muess es eifach no bestätige.

  • Muäsch där äs Formular hola bidä Amag Schinznach wos müänd ä Genehmigung usschtellä dasd das dörfsch bi dim Fahrzüüg.


    Mit dem Formular muäsch zunärä Wärchschtatt, z.B. diä wot din Charrä amäl in Service bringsch, und diä müänd s OK gäh das alläs suuber väbaut isch ohni Airbag und dasär au deaktiviärt isch. Diä Beschtätigung schriibäts ebäfalls uf das obä ahgschprochni Formular.


    Mit dem muäsch dän zudä MFK unds denä vorleggä. Diä wärdäd schnäll alläs duräläsä und s Züüg churz ahluägä. Wänn alläs guät isch chunnsch än Iitrag in Fahrzüüguswiis über wo feschtgleit wird das din Airbag usbaut oder abgschaltä isch.


    Isch halt ä Väsichärigsfrag fals öppis passiärt und öpper zu Schadä chunnt dasäs fescht värankärät isch das din Airbag dussä isch.


    Ich han das genau so müäsä machä woni mini Vollschalä in 4er väbaut han will di originalä Sitz Siitäairbags händ. Zudem bruchsch no än Widerschtand wo s Fählersignal ufhebt, suscht chunnt schtändig d Airbag Warnlampä. Dur das würäd di andärä Airbags wod no drinnhäsch im Ärnschtfall nöd los gah.


    Wänt würkli s Länkrad wötsch wächslä gäg eis ohni Airbag würis grad vonärä Wärchschtatt machä lah, äs isch no rächt gförlich mit denä Dinger z hantiärä.

    Fahre niemals schneller als dein Schutzengel fliegen kann...

  • okke dan werde ich mal das formular besorgen besten dank


    edit:


    habe da neöikeiten jedoch noch nicht erledigt habe nun mit der amag thun telefoniert. die meinten man müsse an die technische leitung von vw pkw anrufen. die telefon nummer haten sie mir leider nicht. da bereits 16.15 wahr hate die technische leitung bereits feierabend.
    Ich solte einfach am montag anrufen und sie werden mich dan verbinden.


    man benötigt von der technischen leitung eine Herstellerbescheinigung zum austragen.


    edit:


    habe nun nochmals mit vw telefoniert man kan bei vw das airbag deaktiwirungsformular beantragen und dort wird alles zimlich genau wie bei livefaster beschriben eingetragen.


    jedoch ist damit noch nicht sicher das man so durch die mfk kommt, dies entscheidet der prüfer.


    das formular kann man bei jeder oficiellen vw werktsat abholen.